תרופות סבתא » מידע מקצועי » חוקי מדינת ישראל קעקועים – מה שצריך לדעת
2023-05-24 04:19:00+02:00

חוקי מדינת ישראל קעקועים – מה שצריך לדעת

מה שאתה צריך לדעת על קעקועים בישראל

קעקועים הפכו פופולריים יותר ויותר בישראל, כמו במדינות רבות אחרות. אבל לפני שאתם קופצים ומתקעקעים, חשוב להבין את חוקי מדינת ישראל בנושא קעקועים. הנה מה שאתה צריך לדעת על קעקועים בישראל.

הגיל החוקי לקעקועים בישראל

הגיל החוקי לקעקועים בישראל הוא 18. אם אתה מתחת לגיל 18, לא תוכל לעשות קעקוע בישראל. זה לא חוקי שמקעקע מבצע קעקוע על קטין, וכן אסור להורה או אפוטרופוס לתת אישור לקטין לעשות קעקוע.

תקנות הקעקועים בישראל

משרד הבריאות בישראל הוציא תקנות בנושא קעקועים. תקנות אלו כוללות דרישה כי כל מקעקעים יהיו בעלי רישיון וכי כל מכוני הקעקועים ייבדקו באופן קבוע. כמו כן, התקנות דורשות שכל מכוני הקעקועים ישתמשו במחטים חד פעמיות ובציוד אחר ושהם יעמדו בתקני היגיינה מחמירים.

מחירי קעקועים בישראל

עלות הקעקוע בישראל תשתנה בהתאם לגודל, מורכבות ומיקום הקעקוע. ככלל, קעקועים בישראל יעלו בין 500 ש"ח ל-3000 ש"ח. עלות הקעקוע יכולה להיות מושפעת גם מניסיונו של המקעקע.

מדור דעה אישית

קעקוע בישראל יכול להיות חוויה נהדרת, אבל חשוב להבין את החוקים והתקנות לפני שמקבלים כזה. כמו כן, חשוב לוודא שמכון הקעקועים שתבחרו הינו מורשה ועומד בתקני היגיינה מחמירים. אם אתה שוקל לעשות קעקוע בישראל, וודא שאתה עושה את המחקר שלך ומצא מקעקע בעל מוניטין.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן