תרופות סבתא » מדריך משמעות קעקוע » משפטי הקעקוע הטובים ביותר עם משמעות
משפטי קעקועים עם משמעות

משפטי הקעקוע הטובים ביותר עם משמעות

ביטויי קעקוע עם משמעות הם דרך מצוינת לבטא את האישיות של האדם. יש מגוון רב בקטגוריה זו, מכיוון שאנשים יכולים לקבל כל ביטוי שהם רוצים לקעקע על גופם.

דוגמה אחת היא המשפט, “אני לא מושלם אבל אני עובד על זה”.

זה ביטוי שאנשים רבים מזדהים איתו וזה גם תזכורת טובה לכך שכולנו מנסים כמיטב יכולתנו.

בחירה פופולרית נוספת היא “תאהב את עצמך”. המשפט הזה הפך פופולרי בשנים האחרונות כי הוא תזכורת שאנחנו צריכים לאהוב את עצמנו לא משנה אילו פגמים יש לנו או אילו טעויות אנחנו עושים כי אחרת החיים יהיו מאוד קשים ולחוצים.

הנה כמה קעקועים של ציטוטים שתוכלו לקבל:

תזכורת מצוינת להישאר נאמן לעצמך היא “זכור מי אתה”.

הקעקוע המאופק הזה משדר תחושה של חיפזון מהיר. הביטוי “עכשיו או לעולם לא” באותיות גדולות מגיע ממש לעניין!

רבים מאיתנו מוצאים נחמה ברעיון ש”גם זה יעבור”. אנו משערים שהאותיות בגופן הזה הן למעשה כתב ידו של מישהו ששימש כבסיס. זה מקסים.

“להוביל על ידי חלומות לא פחדים,” זה פשוט לתת לפחד להשתלט כי זה רגש כל כך חזק. אל תעשה. המפתח לחיים מאושרים הוא לשמור על ראש פתוח ולרדוף אחרי המטרות שלך!

“כל מה שאת עוברת מצמיח אותך” האותיות השוטפות הזו מהממת. אנחנו גם מאוד מעריכים את הרגש הזה. הפתגם “מה שלא הורג אותך עושה אותך חזק יותר” נוסח הרבה יותר יפה בהקשר הזה.

קעקועים עם משמעות לנשים

אלו הם כמה מעיצובי הקעקועים האהובים עלינו, סמלים ומיקומי גוף עבור בנות, בעוד שבנים יכולים לקבל כל קעקוע שבנות יבחרו. בדוק את עיצובי הקעקועים המקסימים, המקסימים והחביבים הללו לנשים.

שֵׁן הַאֲרִי

הפרח שמעניק משאלות הוא זה. אם תפוצץ אותו, שן הארי חדשים יצמחו מהזרעים. זה נראה הגיוני כי הקעקוע של שן הארי מייצג שאיפות ורצונות.

שמש וירח

הירח מחובר למיסטיקה ועוצמה נשית, בעוד שהשמש מייצגת התחדשות ותקווה אינסופית. פרק כף היד, הכתף או הצוואר הם המקומות האופייניים שבהם קעקוע סהר הירח משוחק וזה יכול ליצור קעקוע חמוד מאוד.

נוֹצָה

נוצות משמשות לעתים קרובות כדי לסמל חופש או נסיעות. אדם שמתעסק בקעקוע הזה מאשר את בחירתו לחיות באופן עצמאי או את התשוקה שלו לטיולים.

ורד

אם אתה רוצה קעקוע שרוול, ורדים מושכים להפליא מכיוון שהגפנים יכולות לכסות את כל הזרוע שלך. ורדים מייצגים מגוון דברים, כולל נשיות, יופי ואהבה. הקוצים משמשים תזכורת עוצמתית לכך שגם חפצים עדינים ומושכים יכולים לעמוד בכוח רב.

כנפיים

קעקועים עם כנפי מלאך, ציפור או חרקים הם סמליים ויש להם משמעות רוחנית. הם עשויים לעמוד על מעוף לעבר חלום או לברוח ממשהו.

סמל אינסוף

סימן האינסוף מייצג גלגול נשמות ואפשרויות בלתי מוגבלות. נוצות או ציפורים נכללות לפעמים בעיצובים כסמלים של חופש ופוטנציאל בלתי מוגבל.

קעקוע משפט בצלעות

קעקועים נחשבים לצורה של שינוי גוף, צורה של אמנות חזותית, ואחרון חביב לביטוי האישיות של האדם. קעקועים קיימים כבר מאות שנים, כשהשורשים המוכרים ביותר שלהם במצרים העתיקה.

הנה כמה ציטוטים של קעקוע צלעות שאתה יכול לבחור מהם:

“אל תחלום את חייך תחיה את החלום שלך”

“רחף כפרפר, עקוץ כדבורה”

“יכולתי לכבוש את העולם ביד אחת כל עוד אתה מחזיק ביד השנייה”

“בתוך כל הבלגן הזה מצאנו בטחה”

“חיה כל יום במלואו”

“חי בלי תירוצים אהבה בלי חרטה”

“אנחנו מקבלים את האהבה שאנחנו חושבים שמגיעה לנו”

“תהיה אמיץ ונדיב.”

“אנחנו מי שאנחנו מסיבה מסוימת”

“בלי מאבק אין התקדמות”

“את יפה”

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן