תרופות סבתא » מידע מקצועי » הקעקועים המדהימים הטובים ביותר עבור בנות עם משמעות
קעקועים לבנות עם משמעות

הקעקועים המדהימים הטובים ביותר עבור בנות עם משמעות

קעקועים הם סוג של אמנות גוף שאנשים רבים בכל העולם אוהבים לקבל. קעקועים יכולים להיות כל דבר ממילה פשוטה או ציטוט לעיצוב משוכלל.

ישנם סוגים רבים ושונים של קעקועים לבנות, תלוי מה אתה מחפש. לדוגמה, אם אתה רוצה משהו קטן ודיסקרטי, אז אתה יכול לעשות קעקוע זעיר על פרק היד או הקרסול. אם אתה רוצה משהו יותר בולט, אז אולי קעקוע על להב הכתף או עצם הבריח שלך מתאים יותר.

הנה כמה קעקועים מדהימים שאתה יכול לשקול לעשות:

קעקועים לב

צורת לב פשוטה עשויה לשמש אהבה, שכול או בן לוויה קרוב. למרות שניתן להשתמש כמעט בכל צבע לקעקוע לב, אדום הוא בדרך כלל האפשרות הפופולרית ביותר. נסה קעקוע לב שחור אם אתה רוצה משהו קצת יותר ייחודי.

קעקועים של ציפורים

בנות עושות לעתים קרובות קעקועים של ציפורים כי הן יכולות לעמוד על עצמאות וגישה חסרת דאגות. אם אתה רוצה קעקוע עם משמעות, אתה יכול לבחור עיצוב שמכבד את יקיריכם, החברים שלך, או אפילו את המיקום האהוב עליך. בנות המעדיפות עיצוב קעקוע צנוע ועדין הן גם מועמדות אידיאליות לקעקועים של ציפורים.

קעקועים של סרט או תחרה

קעקועים עשויים סרט ותחרה הם נשיים להפליא ועשויים להיעשות בדרכים רבות ושונות. הם עשויים להיות קטנים עדין או עצומים באופן דרמטי. גישה צנועה לבטא את האישיות שלך היא קעקוע של סרט קטן סביב פרק ​​כף היד או הקרסול.

קעקועים של פרפר

זה מובן מדוע פרפרים הם בחירה פופולרית עבור קעקועים על נשים. הם יצורים מדהימים וחינניים שכבר מזמן מחוברים לנשיות. קעקוע פרפר הוא אופציה מגוונת עבור כל גברת שרוצה אחד כי יש כל כך הרבה שיטות שונות לעצב אחד.

סמל שבטי

אם אישה רוצה קעקוע קטן ועדין, זו בחירה פנטסטית. התבנית היא ייצוג של אומץ וכוח. בנוסף, פרק כף היד הוא המיקום האידיאלי עבור בנות שרוצות קעקוע שקל לכסות עליו.

קעקועים עם משמעות לגבר

קעקועים כבר אינם מיועדים רק למורדים ולילדים רעים. הם דרך לבטא את האינדיבידואליות והאישיות שלך. אמנות הקעקועים הפכה למיינסטרים יותר, כאשר קעקועים נראים על ידוענים, ספורטאים ואפילו פוליטיקאים.

עם העלייה בפופולריות של קעקועים, יש גם יותר סגנונות לבחירה מאי פעם: עיצובים שבטיים, סמלים סיניים, קשרים קלטיים ועוד הרבה יותר!

הנה כמה קעקועים ייחודיים ומשמעותיים לגברים:

קעקועים שבטיים

קעקועים עם עיצובים שבטיים הם יפים מבחינה אמנותית ומספקים מסר חזק של סיבולת, כוח וגבריות.

קעקועים שבטיים הפכו פופולריים בחברה המערבית מכיוון שהם תעלומה בפני עצמה ובעיקר מסתירים את משמעותם בפני מי שמחוץ למעגל החברים והמשפחה של העונד.

קעקועים גיאומטריים

למרות העובדה שלשאר העולם, קעקועים גיאומטריים נראים מופשטים, הם מכילים קווים וצורות בעלי ערך סמלי רב.

לעולם לא תצטער על החלטתך לעשות קעקוע אם הוא מעביר מסר שחשוב לך, בין אם הוא אסתטי בלבד או חלק מהפילוסופיה המנחה שלך.

קעקועים מציאותיים

עבור עיצובי שרוולים מציאותיים לגברים, קעקועים בהשראת הטבע כמו הירח, שעונים, ורדים, מצפנים, פרפרים, דמויות נשים ודמויות פיקטיביות הם פופולריים.

טראש פולקה קעקועים

עיצוב הקעקוע המקורי של טראש פולקה משלב אלמנטים מציאותיים ומופשטים בקולאז’ מבולגן של דיו שחור ואדום.

נראה כי עיצובי הקעקועים הללו הם תמונות, צורות או ניתזים של גופן במכונת כתיבה, מה שמוסיף למסתורין שלהם ולעובדה שהם מנסים להטעות את המתבונן לגבי מה באמת קורה בקעקוע.

קעקוע של ורד משמעות

זה היה ייצוג של יופי ואהבה הקשורים לאלה, אבל מכיוון שקופידון מסר ורד לאל השתיקה כדי לשמור על ענייניה של ונוס פרטיים, זה בא לייצג גם סודיות. למעשה, לחדרי האוכל הרומאים היו תקרות מעוטרות בוורדים כדי לעודד את הסועדים לשמור על שיחות פרטיות, והביטוי “סאב רוסה” או “מתחת לשושנה” עדיין מרמז על “סודיות” באנגלית מודרנית.

מאז המאה השלישית לספירה, הוורד האדום נקשר למרים הבתולה בנצרות. במהלך אותה תקופה, סנט אמברוז החזיק בדעה שגן העדן מלא שושנים ללא קוצים; עם זאת, הוורדים הללו רכשו קוצים לאחר הנפילה ובאו לייצג את החטא הקדמון.

קעקוע הוורד האדום המסורתי מייצג תשוקה ואהבה. בעוד שושנים סגולות תמיד היו קשורות לפאר ולקסם, פרחים ורודים מייצגים חסד, תודה ומסירות.

קעקוע הוורד הכחול מראה פריחה שאינה שכיחה בטבע, ומכאן שהוא יכול לעמוד בפני הבלתי ניתן להשגה או קשה באופן בלתי אפשרי.

קעקוע ורד צהוב מייצג בדרך כלל שמחה, מזל וידידות.

קעקוע של ורד שחור עשוי לסמל מוות, אבל או ייאוש.

קעקועי ורדים בשחור-לבן, או שחור ואפור, עשויים שלא להיות בעלי משמעות ספציפית הקשורה לצבע שלהם, אבל עיצוב זה הוא נצחי, במיוחד אם הוא נעשה בסגנון המחשה של צ’יקאנו. עם זאת, רוב האנשים מקבלים את שילוב הצבעים הזה בגלל הערך האסתטי שלו ולא בגלל המשמעות הסמלית שלו.

קעקוע ורד לבן יכול להיות גם אסתטי וגם משמעותי. פרחים לבנים מייצגים לעתים קרובות קסם או טוהר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן