תרופות סבתא » מדריך משמעות קעקוע » הכי ייחודיות קעקועים לבנים עם משמעות
קעקועים לבנים עם משמעות

הכי ייחודיות קעקועים לבנים עם משמעות

קעקועים לבנים הם לא רק טרנד אלא גם צבע הקעקוע הפופולרי ביותר. הסיבה לכך היא שקעקועים לבנים נראים כאילו הם נקיים ורעננים. ניתן לראות בהם גם סמל של טוהר ותמימות.

קעקועים לבנים הם טרנד פופולרי בקרב מפורסמים ומשפיעני מדיה חברתית. הם משמשים לעתים קרובות כהצהרה עדינה על חייהם האישיים או השקפותיהם הפוליטיות.

קעקוע לבן הוא כבר לא רק עבור האנשים הלבנים! עכשיו אפשר לעשות קעקוע לבן שמתאים לגוון העור, למוצא האתני ולסגנון שלך. עם עלייתם של משפיעני אינסטגרם, הפך קל יותר למצוא מישהו שיכול לעזור לך לקבל את הקעקוע הלבן המושלם שלך.

דפוסי הקעקוע הנפוצים ביותר עבור גוון דיו ספציפי זה כוללים דפוסים גיאומטריים, מוטיבים זעירים של לב פתוח, כוכבים, קעקועים בשם, פרחים, ספירלות וסימני הורוסקופ.

שמות בודדים, ראשי תיבות, תאריכים מסוימים, אפילו כנפי מלאכים, מושכים את אותם רומנטיקנים שחיים על בסיס מילים כאלה על בסיס יומיומי, כמו גם מילים שיש להן קשר עמוק מאוד לאדם.

כתיבת דיו לבנה וסמלים משמעותיים מחזיקים מעמד זמן רב יותר מאשר עיצובי קעקועים שהופכים לא אופנתיים עם הזמן מכיוון שהם משמשים חותמת קבועה לפילוסופיה הייחודית של הלובש.

קעקועים עם משמעות לחיים

קעקועים קשורים לעתים קרובות לתחושת מרד ואינדיבידואליות. יש להם גם משמעות עמוקה עבור אנשים רבים. הנה כמה קעקועים עם משמעות עמוקה שכדאי לדעת עליהם. קעקוע הוא דרך קבועה לבטא את עצמך, את הרגשות שלך ואת הסיפור האישי שלך. קעקועים יכולים לשמש כדי להנציח אירוע או אדם חשוב בחייך, או שהם יכולים פשוט לשמש כצורה של ביטוי עצמי.

המשמעויות מאחורי קעקועים מסוימים משתנות מאדם לאדם ומתרבות לתרבות. לחלק מהקעקועים יש משמעויות דתיות או רוחניות בעוד שאחרים נועדו לסמל משהו אחר לגמרי. ככזה, חשוב שתחשוב היטב לפני שתדביק בדיו מכיוון שהמשמעות מאחורי הקעקוע שלך היא מה שיחזיק איתך הכי הרבה זמן.

להלן רשימה של קעקועים עם משמעות עמוקה.

נְקוּדָה וּפְסִיק

השימוש בנקודה ובפסיק מעביר את הרעיון שעדיין יש הרבה חיים לחיות ולמרות שאתה יכול להיות בנקודת מפנה, זו גם התחלה חדשה.

פרפרים

זה מייצג יופי, טרנספורמציה, לידה מחדש ושינוי. הפרפר הוא סימן לנפשו של הפרט ליפנים ולאהבה לסינים.

מאלין

התרבות השוודית הולידה את המלין. הוא דומה לסמל האינסוף אך יש לו חץ במקום זאת. הדבקה בדיו על הגוף שלך מעבירה את הרעיון שעליך לסבול נסיגות כדי להתקדם.

מעגל זן

למרות היותו שלט ישן מאוד, מעגל הזן הוא באמת אופנתי כרגע. על העור, זה נראה מאוד אלגנטי בדיו. היקום, כמו גם החוזק הפנימי והארה, מיוצגים כולם על ידי המעגל הלא מושלם.

שלבי הירח

שלבי הירח עומדים בפני חיים. הם גם ממחישים כיצד החיים מתפתחים. ניתן לקעקע את שלבי הירח כתזכורת כיצד עלינו להסתגל ללא הרף לשינויים.

לבבות

לבבות מייצגים אהבה ותשוקה, ונוטים לסמל את רגשותיו של אדם. זה נוטה להיות קעקוע נשי ויכול להיות מוקדש לאדם אהוב.

עץ החיים

בתרבויות ואומות רבות, עצים זוכים להערכה. למרות שיש להם קונוטציות תרבותיות שונות, באופן כללי, הם מייצגים חוכמה, כוח, סליחה וחיי נצח. הם מייצגים כוח וחוסן.

גליף

גליף הוא סמל המעוצב, כתוב או מצויר. גליפים יווניים או מאיה הם שתי דוגמאות לגליפים. להטרוגליפים ניתן השם במצרים העתיקה. כל עוד הם קטנים בגודלם, הם הקעקועים המושלמים לכל אזור בגוף.

סימן גלגל המזלות

מעט קעקועים משמעותיים לאדם כמו מזלות. אמנם זה נפוץ שאנשים יקעקעו את גלגל המזלות שלהם, אבל אפשר גם לקבל סימן של בן אדם משמעותי, כמו מאהב, מדי פעם.

השמש

מקובל לקבל את הקעקוע הזה. זה מייצג פוריות, לידה מחדש וחיים. זה גם מייצג כוח, עקשנות והתחלה חדשה, או לשים את העבר מאחוריך.

ורדים

ורדים ידועים בדרך כלל בהיותם פרחים מקסימים המסמלים גם אהבה לאדם אחר. במערב, לתת לחברה שלך ורדים בדרך כלל מסמל את האהבה שלך אליה. ורדים מייצגים אהבה, יופי, תשוקה וכוח כתוצאה מכך.

ציפורים

קעקועים של ציפורים הם גם פופולריים מאוד. ישנם סוגים שונים, כמו כמה ציפורים קטנות או ציפור ענקית אחת. ציפורים מייצגות שחרור ואופטימיות.

כנפיים

כנפיים הן קעקוע הדומה לקודם בכך שהוא מסמל חופש ושליטה על חייו. המסר זהה ללא קשר לגודל הכנפיים, שיכול לנוע בין ענקיות לקטנות.

חצים

קעקוע אופייני נוסף הוא חץ. תלוי באדם, הם יכולים להתכוון לדברים שונים. בדרך כלל הם מרמזים על שאיפות או יעדים, כמו גם על הדרך קדימה. יתכן שהם גם מתכוונים לכבוש מכשולים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן