תרופות סבתא » מידע מקצועי » קעקועים הכי יפים עם משמעות לאמא ולבת
קעקועים עם משמעות אמא ובת: כל מה שחשוב לדעת

קעקועים הכי יפים עם משמעות לאמא ולבת

קעקועים הם צורת אמנות שקיימת כבר מאות שנים. הם היו דרך להביע את עצמך ובמקרים מסוימים, הם דרך להנציח את האנשים שתרמו לחיינו.

זהו אחד מרעיונות הקעקועים היפים ביותר לקעקועים של אמא בת. זה מראה אם ​​מחזיקה את ילדה בזרועותיה. קעקועים של אם-בת אינם פופולריים רק בקרב אמהות ובנות, אלא גם בקרב סבתות ונכדות.

זה רעיון נהדר לעשות את הקעקוע הזה יחד עם יקיריכם, כך שתמיד תוכלו לזכור אותם, לא משנה לאן תלכו או מה קורה בחיים.

הנה כמה השראה לקעקוע אם-בת שתוכל להשתמש בהן:

לוטוסים

אמנם פרח הלוטוס המחולק בין כפות הרגליים של האם והבת הוא אכן מהמם, אבל אנחנו גם מעריצים את האמירה שמבטאת את הקשר הייחודי שלהם.

ורדים

קעקוע הוורד הוא קלאסי, אבל הוא זוכה לעדכון יפה בתמונה זו הודות לקעקועים תואמים של אם ובת, הכוללים גם את ראשי התיבות שלהם.

שכחו ממני

קעקועים שכחו אותי אלה הם עדינים ואלגנטיים עם הבטחה מרומזת בשל השם העממי של הפרח.

כלבים וחתולים

האם והבת שקיבלו את הקעקוע הכפול המקסים הזה בבירור מעריצות חיות וזו את זו.

פילים

פילים, המייצגים כוח ועוצמה, עשויים לסמל את הקשר הבלתי ניתן לשבירה בין אם ובת בקעקוע אם-בת.

ראשי תיבות

פרח הלוטוס, אשר בתרבויות רבות מייצג טוהר, הארה ולידה מחדש, שימש את האמן ליצירת ראשי תיבות ולבבות עבור דיו אופנתי זה.

קעקוע אמא ואבא

קעקועים של אמא ואבא הם דרך לכבד את הקשר בין ההורים. זו יכולה להיות גם דרך להנציח אותם כשהם נעלמו.

במקרה זה, הקעקוע נעשה בדרך כלל עם לב באמצע שתי ידיים. הידיים ממוקמות בדרך כלל כך שנראה כאילו הן אוחזות זו בזו, מה שמסמל את האהבה והתמיכה שהורים נותנים לילדיהם.

לב אמא אבא קעקוע

קעקוע הלב של אמא ואבא הוא ייצוג של האהבה הבלתי מעורערת שיש לך להוריך. ישנן דרכים שונות לתאר את קעקוע האם והאב החזק. הרעיון הנפוץ ביותר הוא לצייר שני לבבות זה לצד זה ולכתוב “אמא” ו”אבא” בכל אחד מהם.

ישו, אמא, אבא קעקוע

הגישה המשמעותית ביותר להראות להוריך כמה אתה מכבד ואוהב אותם תהיה אז לשלב את הכול יכול והוריך בקעקוע אחד. צייר צלב גדול במרכז הקעקוע וכתוב עליו “אמא” ו”אבא” עם עיצוב עלים כדי לרשום את הקעקוע הקדוש הזה על הגוף שלך.

קעקוע של אמא אבא דופק

אם גם אתם מאמינים שתמיד תהיו חייבים להוריכם, עכשיו זה הזמן המושלם להביע את התודה שלכם עם עיצוב קעקוע מהמם. קו פעימות הלב המחבר את המילים “אמא” ו”אבא” בדפוס זה מייצג את הקשר הפנימי שיש לך עם ההורים שלך. בקעקוע הזה, המילים “אמא” ו”אבא” רשומות בכתבה, כך שקו פעימות הלב המחבר ישלים את הגרפיקה.

עוגן אמא אבא קעקוע

ההורים שלנו הם העוגנים בחיינו המספקים בטיחות ויציבות במהלך סערות או זרמים חזקים, בדיוק כמו שספינות וסירות מעוגנות כדי להציע יציבות בתנאים כאלה. ההורים שלנו הם האנשים שאנו יכולים לפנות אליהם בזמנים קשים כדי להרגיש בטוחים ומוגנים.

אמא אבא קעקוע נוצות

קעקועים בנושא נוצות מועדפים בעיקר על ידי נשים שרוצות להשמיע הצהרה ענקית עם הלבוש היומיומי שלהן. עם כמה משיכות, אתה יכול עכשיו לשלב את האהבה שלך להוריך לתוך קעקוע הנוצות האלגנטי שלך. תהנה מהאלגנטיות של הכריכה תוך חריטה של ​​”אמא” ו”אבא” בשניים מהקצוות של עיצוב הנוצות העצום.

קעקוע משפחתי

קעקוע משפחתי הוא דרך לכבד את האהבה והקשר הקיימים בין בני המשפחה. זוהי גם דרך לשמר את זיכרונותיהם של האנשים האהובים שכבר אינם איתנו.

הנה רשימה קצרה של קעקועים משפחתיים כדי להראות את האהבה שלך ואת המשמעויות שלהם.

קעקוע לב משפחתי מלא מילים

המשפחה שלך מאוד חשובה לך אם יש לך קעקוע משפחתי על החזה שלך. כתבו את משאלות המשפחה שלכם על הלב ורשמו אותן במילים יפות. הצד השמאלי של החזה שלך, שקרוב יותר ללב שלך, יהיה אפילו עדיף עבור כל הקעקוע של משפחת הלב כי זה יהיה נוח יותר.

אבא, אמא, ילד, קעקוע משפחתי

אם יש לך רק ילד אחד, עשה קעקוע של הילד וההורים. קבל אמן קעקועים שמיומן באיורים, והפוך אותו לשחור כמו שאתה רוצה. תמיד תהיה לך המשפחה איתך הודות לקעקוע הזה.

קעקוע משפחתי

הורים מעריצים לקבל את טביעות הרגל של תינוקם בדיו לצמיתות על גופם. להיות הורה הוא תהליך מרגש וסוחף, והורים רוצים לעתים קרובות להכיר באבני הדרך ההתפתחותיות של התינוקות שלהם. קעקוע של הדפסי ילדיכם הצעירים על גופכם היא דרך נפלאה להנציח אותם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן