תרופות סבתא » מידע מקצועי » רשימת קעקועים עם משמעות לבנים
קעקועים עם משמעות לבנים

רשימת קעקועים עם משמעות לבנים

קעקועים עם משמעות לבנים הם דרך לבטא את עצמם. הם יכולים להראות לעולם את האישיות והאמונות שלהם. זו דרך להראות איך הם מרגישים לגבי עצמם ועם החיים שלהם.

יש אנשים שעושים קעקועים כדי להנציח אירוע בחייהם, כמו מותו של אדם אהוב או הישג כמו סיום לימודים בקולג’. אחרים בוחרים בקעקועים שמסמלים את מי שהם, כמו קעקוע שאומר “רוח חופשית” או “חי חופשי”.

הנה רשימה של רעיונות קעקועים לגברים:

קעקוע שבטי

קעקועים עם נושאים שבטיים מתבססים על אלפי שנים של סמליות, תרבות, מסורת וגבריות. יש להם גם אסתטיקה די מגניבה עם שיפועים חזקים ודפוסים חופפים. אם כן, התכונן להצהרה חזקה בכל פעם שהיא נחשפת. כמקובל, דפוסי קעקוע אלה נראים בצורה הטובה ביותר על הכתף העליונה או החזה.

מצפן

המצפן הקלאסי זוכה להתעלמות ולא מוערכת כשמדובר בעיצובי קעקועים נהדרים עבור בחורים. זה עשוי להוות את ההרפתקה של טיול, מסע החיים עצמם, או אולי שני הרעיונות בו זמנית. ניתן למצוא דפוס תכוף זה על כתפיים, זרועות ורגליים מכיוון שהצורה הסימטרית עובדת היטב עם חלקי הגוף המגושמים הללו.

כוכב

עיצוב הכוכב הוא אחד הקעקועים הקטנים הגדולים ביותר עבור בחורים והוא עולה בפופולריות. יצירת אמנות זו מתפקדת היטב הן בפני עצמה והן כחלק ממכלול גדול יותר.

קעקוע אותיות

קעקועי האותיות הטובים ביותר לגברים נמנעים לחלוטין ממטאפורות כדי להעביר את המסר שלהם בצורה ברורה. רק קחו בחשבון שסגנון התסריט חשוב לא פחות מהאותיות עצמן.

קעקוע גולגולת

טרנד שאולי גווע לפני עשרות שנים עדיין חזק היום בגלל כישורי ההמצאה של אמני קעקועים בכל רחבי העולם. אנחנו מתכוונים לקעקוע הנפוץ של גולגולת, שיכול להיות בתצורות רבות ושונות.

דָתִי

על פי הפולקלור, קעקועים הם בדרך כלל לא מעודדים ביהדות. השתוללו, כל השאר. בפרט, קעקוע הצלב הוא מועדף יציב.

כֶּסֶף

קעקוע של כסף יכול להיות ייצוג חזותי נהדר של שאיפה.

קעקוע מלאך

למרות שזה לא כואב, אתה לא צריך להאמין במלאכים כדי לקבל קעקוע מלאך טוב. העיצוב לשני המינים הוא אחד מהטובים ביותר עבור אזורים ענקיים ועובד היטב על הגב או החזה, מה שהופך אותו לאחד הקעקועים הטובים ביותר עבור בנים ונקבות כאחד.

קעקוע מוזיקה

ממלכת המוזיקה מציעה היצע בלתי נדלה של רעיונות קעקועים מעניינים לגברים, החל מעטיפות אלבומים אגדיות ועד תווים לתווים.

קעקוע לבן בר רפאלי

אחת מדוגמניות העל הגדולות בתקופתה, בר רפאלי ידועה בקנה מידה עולמי. מגזינים מובילים הציגו אותה על השערים שלהם. לאחר שרכשה קעקוע מיוחד, היא משכה תשומת לב רבה יותר.

פרפר זעיר על פרק כף היד השמאלי שלה

בר קעקעה פרפר קטנטן על פרק כף היד השמאלית. דיו לבן שימש לדיו את הקעקוע. סוף סוף עשיתי את זה, היא הצהירה בפוסט באינסטגרם. עשיתי את הקעקוע הזה בינואר 2014, וזה יהיה האחרון שלי.

קעקועים בצבע לבן

אפילו אם אפשר להניח שקעקועים נעשים בעיקר בשחור או במגוון צבעים, קעקועים בדיו לבן יכולים להביא רמה מסוימת של מורכבות ואווריריות לכל קעקוע. אתה כמעט מסתיר את העיצוב שלך כשאתה משתמש בצבע בהיר יותר, אז אתה יכול להתפתות יותר לעשות קעקוע גדול וברור כי הוא לא יבלוט כל כך.

קעקועים עם דיו לבן דורשים אמן קעקועים מיומן ומנוסה. דיו לבן עבה יותר מדיו שחור או צבעוני מסורתי, אז ודאו שהאמן שבחרת מכיר גם איך ליישם נכון את הדיו באופן כללי ועל גוון העור המסוים שלכם. דיו לבן יופיע בצורה שונה על סוגי עור שונים – בהיר יותר על עור כהה והרבה יותר עדין על עור חיוור.

על מנת להגיע לריפוי טוב, דיו לבן זקוק גם ליותר טיפול ומאמץ. ודא שאתה נדיב במהלך הטיפול לאחר כיוון שקעקועי דיו לבן עשויים להרגיש עזים או כואבים יותר מכיוון שאמנים מכסים אותם יותר מאשר צבעי דיו אחרים. זה חיוני במיוחד להשתמש בקרם הגנה כשיוצאים החוצה ולהישאר מחוץ לקרני השמש לאורך תהליך הריפוי עבור קעקועים בדיו לבן מכיוון שהם יכולים גם לדהות באור השמש.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן