תרופות סבתא » הכי פופולרי » קעקועים של מיילי סיירוס: מדריך מקיף
2023-03-26 17:01:00+02:00

קעקועים של מיילי סיירוס: מדריך מקיף

הקעקועים של מיילי סיירוס: מדריך מקיף

מיילי סיירוס אינה זרה לקעקועים. הזמרת והשחקנית נכתבו בדיו מאז שהייתה רק בת 17, ואוסף הקעקועים שלה גדל לכלול יותר מ-50 חלקים. מעיצובים קטנים ועדינים ועד לפריטים גדולים ומורכבים, הקעקועים של מיילי הם השתקפות של האישיות והסגנון שלה. במדריך המקיף הזה, נסקור את הקעקועים של מיילי, משמעויותיהם והסיפורים שמאחוריהם. אז בואו נצלול פנימה ונחקור את עולם הקעקועים של מיילי סיירוס!

הקעקוע הראשון של מיילי

הקעקוע הראשון של מיילי היה קו מתאר קטן של לב על האצבע הזרת הימנית שלה. היא קיבלה את הקעקוע ב-2008, כשהייתה רק בת 17. הקעקוע נעשה על ידי קאט פון די, והוא נועד לסמל את אהבתה של מיילי למעריציה.

הקעקועים הפופולריים ביותר של מיילי

הקעקועים הפופולריים ביותר של מיילי כוללים לוכד חלומות על כלוב הצלעות שלה, ציטוט משיר של The Flaming Lips על זרועה ודיוקן של סבתה על זרועה. יש לה גם קעקוע של שלט שלום על פרק כף היד שלה, אותו עשתה לכבוד כלב המנוח שלה, פלויד.

הקעקועים של מיילי והמשמעויות שלהם

לקעקועים של מיילי יש מגוון משמעויות. חלק מהקעקועים שלה נועדו לכבד את משפחתה וחבריה, בעוד שאחרים נועדו לייצג את אמונותיה וערכיה. להלן כמה מהמשמעויות מאחורי הקעקועים של מיילי:• קעקוע לוכד החלומות על כלוב הצלעות שלה נועד לייצג הגנה ומזל טוב.• הציטוט מהשפתיים הבוערות על זרועה נועד לייצג את אהבתה למוזיקה.• הדיוקן שלה סבתא על זרועה נועדה לכבד את סבתה המנוחה.• סימן השלום על פרק כף היד שלה נועד לכבד את כלבה המנוח, פלויד.• הקעקוע "Just Breathe" על החזה שלה נועד להזכיר לה להישאר רגועה ולקחת רגע לנשום.• הקעקוע "אהבה" על זרועה נועד לייצג את אהבתה למעריצים שלה.

הסיפורים מאחורי הקעקועים של מיילי

לקעקועים של מיילי יש כמה סיפורים מעניינים מאחוריהם. לדוגמה, קעקוע לוכד החלומות על כלוב הצלעות שלה נוצר בהשראת לוכד חלומות שסבתה נתנה לה כשהייתה ילדה. הדיוקן של סבתה על זרועה נעשה לכבוד סבתה המנוחה, שנפטרה בשנת 2011. הקעקוע "פשוט לנשום" על החזה נוצר בהשראת שיר של פרל ג'אם, שלדברי מיילי מזכיר לה לקחת רגע לנשום ולהישאר רגוע. הקעקוע של "אהבה" על זרועה נעשה לכבוד המעריצים שלה, שלדבריה היו מקור לאהבה ותמיכה לאורך הקריירה שלה.

הקעקועים של מיילי: השתקפות של אישיותה

הקעקועים של מיילי הם השתקפות של האישיות והסגנון שלה. מעיצובים קטנים ועדינים ועד לפריטים גדולים ומורכבים, הקעקועים של מיילי הם השתקפות של אמונותיה וערכיה. הם גם תזכורת לאנשים ולדברים שחשובים לה. הקעקועים של מיילי הם תזכורת לכך שהיא אישה חזקה ועצמאית שלא מפחדת להביע את עצמה. הם גם מזכירים שהיא אמנית נלהבת שאוהבת מוזיקה ואת מעריציה. הקעקועים של מיילי הם השתקפות של האישיות והסגנון שלה, והם תזכורת לאנשים ולדברים שחשובים לה. מעיצובים קטנים ועדינים ועד לפריטים גדולים ומורכבים, הקעקועים של מיילי הם השתקפות של אמונותיה וערכיה. הם גם תזכורת לאנשים ולדברים שחשובים לה. בין אם אתה מעריץ של המוזיקה של מיילי או לא, קשה להכחיש שהקעקועים שלה משקפים את האישיות והסגנון שלה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן