תרופות סבתא » מידע מקצועי » אילו קעקועים יש לאריאנה גרנדה?
2023-05-01 02:01:00+02:00

אילו קעקועים יש לאריאנה גרנדה?

הקעקועים של אריאנה גרנדה

אריאנה גרנדה היא אחת הזמרות הפופולריות בעולם. יש לה קעקועים רבים שהם משמעותיים לה ולמעריצים שלה. חלק מהקעקועים שלה נוספו עם הזמן, בעוד שאחרים נוספו בישיבה אחת. בין אם אתה מעריץ של אריאנה גרנדה או סתם סקרן לגבי הקעקועים שלה, הנה הצצה לאילו קעקועים יש לאריאנה גרנדה.

המשמעות מאחורי הקעקועים של אריאנה גרנדה

לאריאנה גרנדה יש כמה קעקועים שיש להם משמעויות מיוחדות. אחד הקעקועים הפופולריים ביותר שלה הוא הקעקוע "7 טבעות" שעשתה בינואר 2019. הקעקוע הוא מחווה לסינגל הלהיט שלה "7 טבעות" והוא כולל שבע טבעות עם המילים "7 טבעות" כתובות בתוכם. קעקוע פופולרי נוסף של אריאנה גרנדה הוא הקעקוע "אישה מסוכנת". הקעקוע הזה נמצא על כלוב הצלעות השמאלי שלה והוא כולל פרפר עם המילים "אישה מסוכנת" כתוב מתחתיו. הקעקוע הוא רפרנס לאלבום האולפן השלישי שלה באותו שם. לאריאנה גרנדה יש גם קעקוע של דבורה על הצוואר. הדבורה היא סמלה של מנצ'סטר, העיר בה הופיעה במנצ'סטר ארנה בשנת 2017. הדבורה היא סמלה של העיר והיא מהווה מחווה למי שנפגע מההפצצה שהתרחשה בזירה. לאריאנה גרנדה יש גם קעקוע "H2GKMO" על כף הרגל. הקעקוע מייצג "Honest To God, Knock Me Out" וזה ביטוי שהיא משתמשת בו לעתים קרובות. זו תזכורת להישאר נאמנה לעצמה ולעולם לא לוותר. לאריאנה גרנדה יש גם קעקוע "עלי כותרת" על זרועה. הקעקוע הוא מחווה לשיר שלה "Petals" והוא כולל ורד עם המילים "Petals" כתובות מתחתיו.

עלות הקעקועים של אריאנה גרנדה

הקעקועים של אריאנה גרנדה אינם זולים. עלות הקעקועים שלה נעה בין 500 ש"ח ל-2000 ש"ח, תלוי בגודל ומורכבות הקעקוע. עלות הקעקוע שלה "7 טבעות" מוערכת בסביבות 2000 ש"ח.

איפה אריאנה גרנדה משיגה את הקעקועים שלה?

אריאנה גרנדה עושה בדרך כלל את הקעקועים שלה בחנות קעקועים בלוס אנג'לס בשם Bang Bang Tattoo. החנות נמצאת בבעלותו של אמן הקעקועים של מפורסמים, קית' מק'קרדי, שידוע בעבודתו על מפורסמים כמו ג'סטין ביבר וריהאנה.

האם לאריאנה גרנדה יש קעקועים אחרים?

לאריאנה גרנדה יש עוד כמה קעקועים שאינם מוכרים כל כך. יש לה קעקוע של "בובת קיופי" על האצבע, קעקוע "ירח" על זרועה וקעקוע "פיט דיווידסון" על כלוב הצלעות שלה. יש לה גם קעקוע "תודה, הבא" על כף רגלה, קעקוע "ירח דבש" על זרועה וקעקוע "אור ירח" על צווארה. לאריאנה גרנדה יש גם קעקוע "אלוהים הוא אישה" על זרועה, קעקוע "אין דמעות נותרו לבכות" על כף הרגל וקעקוע "REM" על זרועה. יש לה גם קעקוע "Lovin' It" על זרועה, קעקוע של "אישה מסוכנת" על כלוב הצלעות וקעקוע "Be Alright" על זרועה. לאריאנה גרנדה יש קעקועים רבים שמשמעותיים לה ולמעריצים שלה. מהקעקוע "7 טבעות" ועד לקעקוע "אין דמעות שנשארו לבכות", לכל אחד יש משמעות מיוחדת עבורה. בין אם אתה מעריץ של אריאנה גרנדה או סתם סקרן לגבי הקעקועים שלה, ברור שיש לה הרבה קעקועים שמשמעותיים עבורה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן