תרופות סבתא » מידע מקצועי » אילו קעקועים יש לג'סטין ביבר?
2023-05-01 03:44:00+02:00

אילו קעקועים יש לג'סטין ביבר?

מבוא

ג'סטין ביבר הוא כוכב על בינלאומי ואחד הפרצופים המוכרים ביותר בעולם. הוא ידוע גם בקעקועים שלו, אותם הוא עושה מאז שהיה נער. הקעקועים של ביבר הפכו לאיקוניים כמעט כמו המוזיקה שלו, ורבים ממעריציו אפילו העתיקו את העיצובים שלו. במאמר זה, נסקור אילו קעקועים יש לג'סטין ביבר והסיפורים מאחוריהם.

הקעקועים של ג'סטין ביבר

לג'סטין ביבר יש בסך הכל למעלה משישים קעקועים, החל מעיצובים קטנים ועד לפריטים גדולים ומורכבים. הנה כמה מהקעקועים המפורסמים ביותר של ביבר על גופו:

קרוס קעקוע

אחד הקעקועים המוכרים ביותר של ג'סטין ביבר הוא הצלב הגדול על זרועו השמאלית. הקעקוע נעשה על ידי האמן Bang Bang, וביבר אמר שזה תזכורת לאמונתו. יש לו גם קעקוע צלב קטן יותר על פרק כף היד השמאלית שלו.

קעקוע נשר

לביבר יש גם קעקוע נשר גדול על החזה. העיצוב נעשה על ידי האמן Bang Bang ונועד לייצג חופש וחוזק. ביבר אמר שהוא קיבל את הקעקוע כתזכורת להישאר חזק ולעולם לא לוותר.

קעקוע אריה

לג'סטין ביבר יש גם קעקוע גדול של אריה על זרועו הימנית. העיצוב נעשה על ידי האמן Bang Bang, וביבר אמר שזו תזכורת להיות תמיד אמיץ ולעולם לא לסגת.

קעקוע דוב

לביבר יש גם קעקוע של דוב על זרועו הימנית. העיצוב נעשה על ידי האמן Bang Bang, וביבר אמר שזו תזכורת להישאר תמיד צנוע ולעולם לא לשכוח מאיפה הוא בא.

קעקוע כנפי מלאך

לביבר יש גם קעקוע גדול של כנפי מלאך על הגב. העיצוב נעשה על ידי האמן Bang Bang, וביבר אמר שזה תזכורת לאמונתו ולאמונתו במלאכים.

העלות של הקעקועים של ג'סטין ביבר

ג'סטין ביבר הוציא הרבה כסף על הקעקועים שלו, כאשר כמה הערכות מעמידות את העלות הכוללת על למעלה מ-20,000 שקל. ביבר אמר שהוא לא מתחרט על הוצאת הכסף, מכיוון שהוא אוהב את הקעקועים שלו ולכולם יש משמעות מיוחדת עבורו.

תשובות ושאלות

אילו קעקועים יש לג'סטין ביבר?

לג'סטין ביבר יש בסך הכל למעלה משישים קעקועים, כולל צלב גדול על זרועו השמאלית, קעקוע נשר גדול על החזה, קעקוע של אריה גדול על זרועו הימנית, קעקוע דוב על זרועו הימנית וקעקוע גדול של כנפי מלאך. על גבו.

כמה עלו הקעקועים של ג'סטין ביבר?

ג'סטין ביבר הוציא הרבה כסף על הקעקועים שלו, כאשר כמה הערכות מעמידות את העלות הכוללת על למעלה מ-20,000 שקל.

סיכום

ג'סטין ביבר ידוע בקעקועים שלו, אותם הוא עושה מאז שהיה נער. הקעקועים של ביבר הפכו לאיקוניים כמעט כמו המוזיקה שלו, ורבים ממעריציו אפילו העתיקו את העיצובים שלו. לביבר יש בסך הכל למעלה משישים קעקועים, כולל צלב גדול על זרועו השמאלית, קעקוע נשר גדול על החזה שלו, קעקוע אריה גדול על זרועו הימנית, קעקוע דוב על זרועו הימנית וקעקוע כנפי מלאך גדולות על הוא חזר. ביבר הוציא הרבה כסף על הקעקועים שלו, עם כמה הערכות שהעלות הכוללת היא למעלה מ-20,000 שקל. ביבר אמר שהוא לא מתחרט על הוצאת הכסף, מכיוון שהוא אוהב את הקעקועים שלו ולכולם יש משמעות מיוחדת עבורו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן