תרופות סבתא » בינג’ » אליאב קעקועים ביקורות
2023-04-16 04:28:00+02:00

אליאב קעקועים ביקורות

מה זה אליאב קעקועים?

אליאב קעקועים הוא סטודיו מקצועי לקעקועים הממוקם בתל אביב, ישראל. הסטודיו מתמחה בקעקועים בהתאמה אישית, ומציע מגוון רחב של סגנונות ועיצובים. הסטודיו בבעלותו ובניהולו של אליאב, מקעקע מקצועי בעל ניסיון של למעלה מ-10 שנים. אליאב קעקועים הופיע בפרסומים רבים, כולל ווג, GQ ו-Elle. האולפן הוצג גם בתוכניות טלוויזיה כמו Ink Master ו-Tattoo Nightmares.

אליאב קעקועים ביקורות

אליאב קעקועים צבר מוניטין של מתן קעקועים איכותיים ושירות לקוחות מעולה. הלקוחות שיבחו את הסטודיו על הניקיון, המקצועיות והקפדה על הפרטים הקטנים. לקוחות רבים גם הגיבו על הצוות הידידותי והידע. ב-Yelp, לאליאב קעקועים יש דירוג ממוצע של 4.5 כוכבים מתוך 5, עם למעלה מ-200 ביקורות.

משוב לקוחות

הלקוחות שיבחו את אליאב קעקועים על שירות הלקוחות המצוין והקעקועים האיכותיים. לקוחות רבים הגיבו על הצוות הידידותי והידע, כמו גם על ניקיון הסטודיו. הלקוחות גם שיבחו את תשומת הלב לפרטים ואת המגוון הרחב של סגנונות ועיצובים הזמינים.

דירוגים

אליאב קעקועים זכה לדירוג ממוצע של 4.5 כוכבים מתוך 5 ב-Yelp, עם למעלה מ-200 ביקורות. בגוגל, לסטודיו יש דירוג ממוצע של 4.7 כוכבים מתוך 5, עם למעלה מ-100 ביקורות. בפייסבוק, לאליאב קעקועים יש דירוג ממוצע של 4.8 כוכבים מתוך 5, עם למעלה מ-500 ביקורות.

תמחור

אליאב קעקועים מציעה תמחור תחרותי עבור שירותיה. הסטודיו מציע מגוון חבילות, החל מקעקועים בסיסיים ועד עיצובים מורכבים יותר. המחירים משתנים בהתאם לגודל ומורכבות הקעקוע.

סיכום

אליאב קעקועים הוא סטודיו מקצועי לקעקועים הממוקם בתל אביב, ישראל. הסטודיו מתמחה בקעקועים בהתאמה אישית, ומציע מגוון רחב של סגנונות ועיצובים. הלקוחות שיבחו את הסטודיו על הניקיון, המקצועיות והקפדה על הפרטים הקטנים. אליאב קעקועים זכה לדירוג ממוצע של 4.5 כוכבים מתוך 5 ב-Yelp, עם למעלה מ-200 ביקורות. הסטודיו מציע מחירים תחרותיים עבור שירותיו, ומגוון חבילות.

דֵרוּג לְיַלֵל גוגל פייסבוק
דירוג ממוצע 4.5 כוכבים 4.7 כוכבים 4.8 כוכבים
מספר ביקורות 200+ 100+ 500+

אליאב קעקועים צבר מוניטין של מתן קעקועים איכותיים ושירות לקוחות מעולה. הסטודיו הוצג במספר פרסומים, כולל ווג, GQ ו-Elle. האולפן הוצג גם בתוכניות טלוויזיה כמו Ink Master ו-Tattoo Nightmares. הלקוחות שיבחו את הסטודיו על הצוות הידידותי והידע שלו, כמו גם על תשומת הלב לפרטים. אליאב קעקועים מציעה מגוון רחב של סגנונות ועיצובים, והלקוחות יכולים לבחור מתוך מגוון חבילות. הסטודיו מציע גם מחירים תחרותיים עבור שירותיו. הלקוחות יכולים גם לנצל את תוכנית הנאמנות של הסטודיו, המציעה הנחות והטבות נוספות. בסך הכל, אליאב קעקועים הוא סטודיו מקצועי לקעקועים המציע קעקועים איכותיים ושירות לקוחות מעולה. הסטודיו זכה למוניטין בזכות הניקיון, המקצועיות ותשומת הלב לפרטים. הלקוחות שיבחו את הסטודיו על הצוות הידידותי והידע שלו, כמו גם על מגוון הסגנונות והעיצובים הרחב שלו. הסטודיו מציע גם מחירים תחרותיים עבור שירותיו, והלקוחות יכולים לנצל את תוכנית הנאמנות של הסטודיו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן