תרופות סבתא » בחירות הגולשים » אריאנה גרנדה קעקועים: מדריך מקיף
2023-04-04 13:25:00+02:00

אריאנה גרנדה קעקועים: מדריך מקיף

הקעקועים של אריאנה גרנדה

אריאנה גרנדה ידועה בסגנונה הייחודי ובקעקועי הקעקועים הרבים שלה. יש לה למעלה מ-50 קעקועים, ולכל אחד מהם יש משמעות מיוחדת עבורה. מהקעקוע האייקוני שלה "7 טבעות" ועד למחווה שלה לסבה המנוח, הקעקועים של אריאנה הם השתקפות של חייה ושל המסע שלה. במדריך זה, נסקור כמה מהקעקועים האיקוניים ביותר של אריאנה גרנדה והסיפורים שמאחוריהם.

קעקוע "7 טבעות".

הקעקוע הכי אייקוני של אריאנה גרנדה הוא הקעקוע שלה "7 טבעות". הקעקוע הוא מחווה לסינגל הלהיט שלה "7 טבעות" וממוקם על ידה השמאלית. הקעקוע הוא קו מתאר שחור פשוט של שבע טבעות, והוא תזכורת להצלחת השיר. השיר היה להיט ענק, והקעקוע הוא תזכורת להצלחה הזו.

הקעקוע "אישה מסוכנת".

קעקוע אייקוני נוסף של אריאנה גרנדה הוא הקעקוע שלה "אישה מסוכנת". הקעקוע ממוקם על זרועה הימנית ומהווה מחווה לאלבום האולפן השלישי שלה, Dangerous Woman. הקעקוע הוא קו מתאר שחור של אישה עם כתר וורד בשערה. הקעקוע הוא תזכורת להצלחת האלבום ולמסר ההעצמה שהוא מעביר.

קעקוע "אור הירח".

לאריאנה גרנדה יש גם קעקוע המוקדש לאלבום האולפן הרביעי שלה, Moonlight. הקעקוע ממוקם על זרועה השמאלית והוא קו מתאר שחור של סהר ירח. הקעקוע הוא תזכורת להצלחת האלבום ולמסר של אהבה עצמית וקבלה שהוא מעביר.

המשמעות מאחורי הקעקועים של אריאנה גרנדה

הקעקועים של אריאנה גרנדה הם יותר מסתם סמלים להצלחה שלה. לכל קעקוע יש משמעות מיוחדת עבורה, והם שיקוף של חייה ושל המסע שלה. מהקעקוע שלה "7 טבעות" ועד הקעקוע שלה "אישה מסוכנת", לכל קעקוע יש משמעות מיוחדת עבורה.

קעקוע "7 טבעות".

הקעקוע "7 טבעות" הוא תזכורת להצלחת השיר ולמסר ההעצמה הנשית שהוא מעביר. השיר היה להיט ענק, והקעקוע הוא תזכורת להצלחה הזו.

הקעקוע "אישה מסוכנת".

הקעקוע של "אישה מסוכנת" הוא תזכורת להצלחת האלבום ולמסר ההעצמה שהוא מעביר. הקעקוע הוא תזכורת לאריאנה שהיא חזקה ומסוגלת להשיג את מטרותיה.

קעקוע "אור הירח".

הקעקוע של "אור ירח" הוא תזכורת להצלחת האלבום ולמסר של אהבה עצמית וקבלה שהוא מעביר. הקעקוע הוא תזכורת לאריאנה שהיא ראויה לאהבה וקבלה, לא משנה מה.

הסיפורים מאחורי הקעקועים של אריאנה גרנדה

הקעקועים של אריאנה גרנדה הם יותר מסתם סמלים להצלחה שלה. לכל קעקוע יש סיפור מיוחד מאחוריו, והם שיקוף של חייה ושל המסע שלה. מהקעקוע שלה "7 טבעות" ועד הקעקוע שלה "אישה מסוכנת", לכל קעקוע יש סיפור מיוחד מאחוריו.

קעקוע "7 טבעות".

הקעקוע "7 טבעות" נוצר בהשראת הצלחת השיר ומהמסר של העצמה נשית שהוא מעביר. השיר היה להיט ענק, והקעקוע הוא תזכורת להצלחה הזו.

הקעקוע "אישה מסוכנת".

הקעקוע של "אישה מסוכנת" נוצר בהשראת הצלחת האלבום וממסר ההעצמה שהוא מעביר. הקעקוע הוא תזכורת לאריאנה שהיא חזקה ומסוגלת להשיג את מטרותיה.

קעקוע "אור הירח".

הקעקוע של "אור ירח" נוצר בהשראת הצלחת האלבום וממסר האהבה והקבלה העצמית שהוא מעביר. הקעקוע הוא תזכורת לאריאנה שהיא ראויה לאהבה וקבלה, לא משנה מה.

סיכום

הקעקועים של אריאנה גרנדה הם השתקפות של חייה ושל המסע שלה. מהקעקוע שלה "7 טבעות" ועד לקעקוע "אישה מסוכנת", לכל קעקוע יש משמעות מיוחדת וסיפור מיוחד מאחוריו. הקעקועים של אריאנה הם תזכורת להצלחתה ולמסר שלה של העצמה ואהבה עצמית. כדי ללמוד עוד על הקעקועים של אריאנה גרנדה, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן