תרופות סבתא » הכי פופולרי » בושם קעקועים: מדריך לריחות הטובים ביותר
2023-04-16 06:42:00+02:00

בושם קעקועים: מדריך לריחות הטובים ביותר

מהו בושם קעקועים?

בושם קעקוע הוא דרך ייחודית ומרגשת לבטא את עצמך. זהו סוג של ניחוח המוחל ישירות על העור, בדרך כלל בצורה של קעקוע זמני. הריח של הבושם מיועד להחזיק מעמד מספר שעות, וניתן למרוח מחדש לפי הצורך. בושם קעקועים הופך פופולרי יותר ויותר בקרב אנשים בכל הגילאים, והוא דרך מצוינת להוסיף מגע אישי לכל בגד.

סוגי בושם קעקועים

ישנם סוגים רבים ושונים של בושם קעקועים הזמינים בשוק כיום. חלק מהסוגים הפופולריים ביותר כוללים ריחות פרחוניים, מושקים, עצים ופירותיים. לכל סוג ריח יש את המאפיינים הייחודיים שלו, וניתן ליצור בעזרתם מגוון מראות שונים. ריחות פרחוניים הם לרוב קלילים ואווריריים, ומושלמים למי שרוצה להוסיף מגע של נשיות למראה שלה. ריחות מאסקי עזים יותר וניתן להשתמש בהם כדי ליצור מראה נועז יותר. ניחוחות עץ הם אדמתיים וקרועים, והם נהדרים למי שרוצה להוסיף מגע של גבריות למראה שלהם. ריחות פירות הם מתוקים ושובבים, והם מושלמים למי שרוצה להוסיף קצת כיף למראה שלהם.

כיצד לבחור את בושם הקעקועים הטוב ביותר

בבחירת בושם קעקוע, חשוב לקחת בחשבון את סוג הריח אותו אתם מחפשים. אם אתם מחפשים ריח קליל ואוורירי, אז ריח פרחוני עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר. אם אתם מחפשים ריח נועז יותר, אז ריח מושקי עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר. אם אתם מחפשים ריח אדמה, אז ריח עץ עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר. ואם אתה מחפש ריח מתוק ושובב, אז ריח פירותי עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר. חשוב גם לקחת בחשבון את סוג העור שיש לך בבחירת בושם קעקוע. אם יש לך עור רגיש, אז חשוב לבחור בניחוח שמיועד במיוחד לעור רגיש. אם יש לך עור שמן, אז חשוב לבחור ניחוח שמיועד במיוחד לעור שמן. ואם יש לך עור יבש אז חשוב לבחור בניחוח שמיועד במיוחד לעור יבש.

כיצד למרוח בושם קעקוע

לאחר שבחרתם את הבושם המושלם לקעקוע, חשוב לדעת איך למרוח אותו נכון. הדרך הטובה ביותר למרוח בושם קעקוע היא לרסס אותו ישירות על העור. חשוב לוודא שהאזור נקי ויבש לפני מריחת הבושם. לאחר מריחת הבושם, חשוב לאפשר לו להתייבש לחלוטין לפני לבישת הבגדים. כמו כן, חשוב לזכור כי אין למרוח בושם קעקוע על אזורים בגוף החשופים לשמש. הסיבה לכך היא שהשמש עלולה לגרום לבושם לדהות במהירות. כמו כן, חשוב לזכור שאסור למרוח בושם קעקועים באזורים בגוף המועדים להזעה. הסיבה לכך היא שהזיעה עלולה לגרום לדהייה מהירה של הבושם.

סיכום

בושם קעקוע הוא דרך ייחודית ומרגשת לבטא את עצמך. ישנם סוגים רבים ושונים של בושם קעקועים הזמינים היום בשוק, וחשוב לבחור את הריח המתאים לסוג העור שלך. כמו כן, חשוב לדעת כיצד למרוח את הבושם בצורה נכונה על מנת להבטיח עמידותו למספר שעות. עם בושם קעקוע נכון, תוכל ליצור מראה שהוא באמת ייחודי המבטא את הסגנון האישי שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן