תרופות סבתא » מידע מקצועי » המלצות על קעקוע פטמה – לאן ללכת עבור הדיו הטוב ביותר
2023-06-26 13:33:00+02:00

המלצות על קעקוע פטמה – לאן ללכת עבור הדיו הטוב ביותר

למה לצפות כאשר אתה מקבל קעקוע פטמה

קעקוע פטמה יכול להיות החלטה גדולה. חשוב להבין למה אתה נכנס לפני שאתה מתחייב. קעקועי פטמה הם קבועים ויכולים להיות כואבים, לכן חשוב להיות מוכנים ולדעת למה לצפות. כשתבצע קעקוע בפטמה, תתבקש להסיר כל לבוש שמכסה את האזור שאתה רוצה לקעקע. לאחר מכן, האמן ינקה את האזור ויחיל שבלונה של העיצוב שבחרת. זו ההזדמנות שלך לוודא שהעיצוב הוא בדיוק מה שאתה רוצה. ברגע שהעיצוב יאושר, האמן ימרח קרם הרדמה על האזור כדי להפחית את הכאב. את הקרם הזה יהיה צורך להשאיר לפחות 30 דקות לפני שניתן להתחיל את הקעקוע. לאחר מכן האמן יתחיל בתהליך הקעקוע, שיכול להימשך בין 30 דקות לשעה, תלוי בגודל ומורכבות העיצוב. האמן ישתמש במחט כדי להזריק את הדיו לעור. תהליך זה יכול להיות כואב, אך האמן יעשה כמיטב יכולתו כדי שיהיה נוח ככל האפשר. כאשר הקעקוע יסתיים, האמן ימרח משחת מגן על האזור ויכסה אותו בתחבושת. יהיה צורך לשמור על האזור נקי ויבש במשך הימים הקרובים כדי למנוע זיהום.

היכן ניתן להשיג את קעקוע הפטמה הטובים ביותר

כשמדובר בקעקוע בפטמה, חשוב לבחור אמן וסטודיו בעל מוניטין. אתה רוצה לוודא שהאמן מנוסה ובעל מוניטין טוב. חשוב גם לוודא שהסטודיו נקי וסטרילי. האמן צריך להשתמש במחטים חדשות עבור כל קעקוע ועליו להשתמש בדיו ברמה מקצועית. כשזה מגיע לבחירת עיצוב, חשוב למצוא אמן שיוכל ליצור עיצוב ייחודי ויפה המתאים לסגנון שלך. אמני קעקועים רבים מתמחים בקעקועים בפטמות ויכולים ליצור יצירות אמנות מדהימות.

עלות קעקועים בפטמה

העלות של קעקוע פטמה יכולה להשתנות בהתאם לגודל ומורכבות העיצוב. ככלל, אתה יכול לצפות לשלם בין 350-500 ש"ח עבור קעקוע קטן, ועד 1000 ש"ח עבור עיצוב גדול ומורכב יותר.

טיפול אחר לקעקועים בפטמה

חשוב לטפל היטב בקעקוע הפטמה לאחר סיומו. יש לשמור על האזור נקי ויבש ויש להרטיב אותו בקרם עדין ללא ריח. כמו כן, חשוב להימנע מחשיפת המקום לאור שמש ישיר או לכל מקורות חום אחרים. זה יכול לגרום לדיו לדהות ועלול להוביל לזיהום.

סיכונים של קעקועים בפטמה

כמו בכל סוג של קעקוע, ישנם כמה סיכונים הקשורים לקעקועים בפטמה. אלה כוללים זיהום, תגובה אלרגית לדיו וצלקות. חשוב לדבר עם האמן שלך על הסיכונים הללו לפני שעושים קעקוע.

מחשבות אחרונות על קעקועים בפטמה

קעקוע פטמה יכול להיות החלטה גדולה, אבל זה גם יכול להיות דרך מצוינת להביע את עצמך ולהשוויץ בסגנון הייחודי שלך. ישנם אמנים מוכשרים רבים המתמחים בקעקועים בפטמה ויכולים ליצור יצירות אמנות מדהימות. חשוב לעשות את המחקר שלך לפני שמקבלים קעקוע בפטמה. הקפידו לבחור אמן וסטודיו בעלי מוניטין, והקפידו לעקוב אחר הוראות הטיפול כדי לשמור על הקעקוע שלכם במיטבו. עם הטיפול הנכון, קעקוע הפטמה שלך יכול להימשך כל החיים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן