תרופות סבתא » מידע מקצועי » הסרת קעקועים של Picoway – כל מה שצריך לדעת
2023-05-18 10:31:00+02:00

הסרת קעקועים של Picoway – כל מה שצריך לדעת

מהי הסרת קעקועים של Picoway?

Picoway היא טכנולוגיה מהפכנית להסרת קעקועים שהופכת יותר ויותר פופולרית. הוא משתמש בשילוב ייחודי של אורכי גל לייזר כדי לפרק את חלקיקי הדיו בקעקועים, מה שמאפשר להסיר אותם בבטחה וביעילות מהעור. הלייזר מסוגל גם לכוון לצבעים ספציפיים של דיו, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור אלה עם קעקועים ססגוניים. התהליך מהיר וללא כאבים יחסית, מה שהופך אותו לאופציה אטרקטיבית עבור אלה המחפשים להסיר את הקעקועים שלהם.

איך Picoway עובד?

Picoway פועלת באמצעות סדרה של פולסים קצרים במיוחד של אור לייזר כדי לפרק את חלקיקי הדיו בקעקועים. הלייזר מכוון לחלקיקי הדיו, ומפרק אותם לחלקיקים קטנים יותר שיכולים להיספג בבטחה בגוף. הטיפול מהיר יחסית, כאשר רוב הקעקועים לוקחים בין 5-10 דקות להסרה. התהליך גם אינו כואב יחסית, שכן פעימות הלייזר מהירים מאוד ואנרגיית הלייזר נספגת בעור.

מהם היתרונות של Picoway?

ל-Picoway יש מספר יתרונות על פני שיטות אחרות להסרת קעקועים. זה הרבה יותר מהיר משיטות מסורתיות, כגון דרמבריזציה או כריתה, והוא הרבה יותר יעיל בהסרת הדיו מהעור. זה גם הרבה פחות כואב משיטות אחרות, ודורש פחות טיפולים כדי להגיע לתוצאות הרצויות. בנוסף, זה בטוח לכל גווני וסוגי העור, מה שהופך אותו לאופציה אידיאלית עבור אלה עם גווני עור כהים יותר.

לאילו תוצאות אני יכול לצפות?

התוצאות של הסרת קעקוע Picoway משתנות בהתאם לגודל, גיל וצבע הקעקוע. בדרך כלל, ניתן להסיר את רוב הקעקועים ב-2-5 טיפולים, כאשר קעקועים גדולים או כהים יותר דורשים טיפולים נוספים. לאחר הטיפולים הקעקוע ידהה משמעותית ואף עשוי להיות מוסר לחלוטין. חשוב לציין כי ייתכן שלא ניתן יהיה להסיר לחלוטין קעקועים מסוימים, מכיוון שחלקיקי דיו מסוימים עשויים להיות מוטמעים עמוק מדי בעור.

מהן העלויות של Picoway?

עלות הסרת הקעקועים של Picoway משתנה בהתאם לגודל ומורכבות הקעקוע. ככלל, טיפול בודד יכול לנוע בין 300-500 ₪, כאשר קעקועים גדולים או מורכבים יותר דורשים טיפולים רבים יותר ובכך עולים יותר. חשוב לציין כי עלות הטיפולים תהיה תלויה גם במרפאה שתבחרו, שכן חלק מהמרפאות עשויות לגבות יותר עבור שירותיהן.

מהם הסיכונים של Picoway?

Picoway נחשבת בדרך כלל לשיטת הסרת קעקועים בטוחה ויעילה, עם זאת, ישנם כמה סיכונים הקשורים לטיפול. הסיכונים הנפוצים ביותר כוללים צלקות, זיהום ושינויים בפיגמנטציה של העור. בנוסף, הלייזר יכול לגרום לצריבה או לשלפוחיות, לכן חשוב לעקוב אחר הוראות הטיפול שסופק על ידי הרופא שלך.

סיכום

Picoway היא טכנולוגיה מהפכנית להסרת קעקועים שהופכת יותר ויותר פופולרית. זה מהיר, יעיל וללא כאבים יחסית, מה שהופך אותו לאופציה אטרקטיבית עבור אלה שמחפשים להסיר את הקעקועים שלהם. עלות הטיפולים יכולה להשתנות בהתאם לגודל ומורכבות הקעקוע, אך היא בדרך כלל משתלמת למדי. בנוסף, הסיכונים הכרוכים בטיפול הם בדרך כלל מינימליים, מה שהופך אותו לאופציה בטוחה ויעילה עבור אלה המעוניינים להסיר את הקעקועים שלהם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן