תרופות סבתא » מידע מקצועי » הקעקועים של גל גדות: כל מה שצריך לדעת
2023-08-23 10:45:00+02:00

הקעקועים של גל גדות: כל מה שצריך לדעת

הקעקועים של גל גדות

גל גדות היא שחקנית בעלת שם עולמי המוכרת בעיקר בזכות תפקידה כוונדר וומן ביקום המורחב של DC. היא גם שיחקה בסרטים כמו מהיר ועצבני, Keeping Up with the Joneses, וונדר וומן 1984. אבל מה שהרבה אנשים לא יודעים זה שלגדות יש כמה קעקועים שמספרים סיפור. במאמר זה, נסקור את המשמעויות מאחורי הקעקועים שלה ומדוע היא קיבלה אותם.

המשמעות מאחורי הקעקועים של גל גדות

לגל גדות שלושה קעקועים שחשפה בראיונות וברשתות החברתיות. הקעקוע הראשון שלה הוא ציטוט מהתנ"ך שאומר: "אני של אהובי ואהובי הוא שלי" (שיר שלמה ו':3). הקעקוע הזה הוא תזכורת לגדות שהיא אהובה ושהיא לא צריכה לשכוח אותו לעולם. הקעקוע השני של גדות הוא כוכב קטן בעורפה. הכוכבת הזו היא מחווה לסבתה, שנולדה באותה שנה עם העצמאות הישראלית. הכוכב הוא סמל לעצמאות המדינה ולקשר של גדות אליה. הקעקוע השלישי והאחרון של גדות הוא ציטוט מהסרט "מטריקס" שכתוב עליו "שחרר את דעתך". הקעקוע הזה הוא תזכורת לגדות להישאר עם ראש פתוח ולעולם לא להפסיק ללמוד ולצמוח.

הסיפור מאחורי הקעקועים של גל גדות

גל גדות עשתה את הקעקוע הראשון שלה כשהייתה בת 18. היא רצתה תזכורת שהיא אהובה, אז היא קיבלה את הציטוט מהתנ"ך. הקעקוע נעשה בפונט עברי מסורתי, המהווה מחווה למורשתה הישראלית. גדות עשתה את הקעקוע השני שלה כשהייתה בת 21. היא רצתה לכבד את סבתה ואת הארץ בה היא נולדה, אז היא קיבלה את הכוכב הקטן על העורף. לבסוף, גדות קיבלה את הקעקוע השלישי שלה כשהייתה בת 25. היא קיבלה השראה מהסרט המטריקס ורצתה תזכורת להישאר עם ראש פתוח ולעולם לא להפסיק ללמוד ולצמוח.

עלות הקעקועים של גל גדות

הקעקועים של גל גדות נעשו במכון קעקועים מוכר בתל אביב, ישראל. עלות הקעקועים שלה הייתה כ-2,000 ש"ח (כ-$570 דולר).

המשמעות מאחורי קעקוע פסוקי התנ"ך

הקעקוע הראשון של גל גדות הוא ציטוט מהתנ"ך שאומר "אני של אהובי ואהובי שלי" (שיר שלמה ו, ג). הקעקוע הזה הוא תזכורת לגדות שהיא אהובה ושהיא לא צריכה לשכוח אותו לעולם. הפסוק בתנ"ך הוא תזכורת לה להישאר מחוברת לאמונתה ולזכור תמיד שהיא אהובה.

המשמעות מאחורי קעקוע הכוכב

הקעקוע השני של גל גדות הוא כוכב קטן על העורף. הכוכבת הזו היא מחווה לסבתה, שנולדה באותה שנה עם העצמאות הישראלית. הכוכב הוא סמל לעצמאות המדינה ולקשר של גדות אליה. הכוכבת היא תזכורת עבורה למורשתה ולחשיבות כיבוד אבותיה.

המשמעות מאחורי קעקוע ציטוט מטריקס

הקעקוע השלישי והאחרון של גל גדות הוא ציטוט מהסרט המטריקס שכתוב עליו "שחרר את המוח שלך". הקעקוע הזה הוא תזכורת לגדות להישאר עם ראש פתוח ולעולם לא להפסיק ללמוד ולצמוח. הציטוט הוא תזכורת לה להישאר סקרנית ולעולם לא להפסיק לדחוף את עצמה להיות טובה יותר.

המשמעות של הקעקועים של גל גדות

הקעקועים של גל גדות הם כולם תזכורות משמעותיות לאמונה שלה, למורשת שלה ולמחויבות שלה לצמיחה אישית. הקעקועים האלה הם תזכורת לה להישאר מחוברת לאמונתה, לכבד את אבותיה, ולעולם לא להפסיק ללמוד ולצמוח. הקעקועים של גל גדות הם תזכורת לכולנו שלעולם לא נשכח מאיפה אנחנו באים ושלא צריך להפסיק לשאוף להיות טובים יותר. אולי לא לכולנו יש קעקועים, אבל כולנו יכולים לקחת לקח מהקעקועים של גדות ולהשתמש בהם כתזכורת כדי להישאר מחוברים לאמונה שלנו, לכבד את אבותינו, ולעולם לא להפסיק ללמוד ולצמוח.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן