תרופות סבתא » מידע מקצועי » יוני ויצמן קעקועים כפר סבא
2023-05-29 19:51:00+02:00

יוני ויצמן קעקועים כפר סבא

מי זה יוני ויצמן?

יוני ויצמן הוא אמן קעקועים שבסיסו בכפר סבא, ישראל. הוא אמן קעקועים מקצועי כבר למעלה מ-10 שנים, והפך ידוע בסגנונו הייחודי ותשומת הלב לפרטים. הוא מתמחה בקעקועים בשחור ואפור, אבל יכול גם לעשות קעקועים צבעוניים. עבודתו של יוני מבוקשת מאוד, ולעתים קרובות הוא מזמין חודשים מראש.

מה הסגנון של יוני?

ליוני ויצמן יש סגנון מאוד מובהק שאפשר לזהות רבים. הקעקועים שלו הם לעתים קרובות מפורטים ומורכבים, עם התמקדות במרקם ועומק. הוא מרבה להשתמש בהצללות שחורות ואפורות כדי ליצור מראה ריאליסטי, ולעתים קרובות משלב אלמנטים של טבע, כמו חיות וצמחים, בעיצוביו. הוא גם עושה קעקועים מופשטים וסוריאליסטיים, כמו גם עיצובים מסורתיים.

תמחור ותזמון

הקעקועים של יוני ויצמן מתחילים בדרך כלל ב-500 ש"ח, ויכולים להגיע עד 1000 ש"ח, תלוי בגודל ומורכבות העיצוב. בדרך כלל הוא דורש פיקדון של 50% מהעלות הכוללת בעת הזמנת תור. ניתן לקבוע תורים מראש באמצעות פנייה ישירה ליוני.

תשובות ושאלות

באיזה סוג קעקועים מתמחה יוני ויצמן?

יוני ויצמן מתמחה בקעקועים שחור ואפור, אבל יכול גם לעשות קעקועים צבעוניים. לעתים קרובות הוא משלב אלמנטים של טבע, כמו בעלי חיים וצמחים, בעיצוביו. הוא גם עושה קעקועים מופשטים וסוריאליסטיים, כמו גם עיצובים מסורתיים.

כמה עולה קעקוע של יוני ויצמן?

הקעקועים של יוני ויצמן מתחילים בדרך כלל ב-500 ש"ח, ויכולים להגיע עד 1000 ש"ח, תלוי בגודל ומורכבות העיצוב.

כיצד ניתן לקבוע תור עם יוני ויצמן?

ניתן לקבוע תורים מראש באמצעות פנייה ישירה ליוני.

סיכום

יוני ויצמן הוא אמן קעקועים מקצועי שבסיסו בכפר סבא, ישראל. הוא אמן קעקועים מקצועי כבר למעלה מ-10 שנים, והפך ידוע בסגנונו הייחודי ותשומת הלב לפרטים. הוא מתמחה בקעקועים בשחור ואפור, אבל יכול גם לעשות קעקועים צבעוניים. עבודתו של יוני מבוקשת מאוד, ולעתים קרובות הוא מזמין חודשים מראש. הקעקועים שלו מתחילים בדרך כלל ב-500 ש"ח ויכולים להגיע עד 1000 ש"ח, תלוי בגודל ומורכבות העיצוב. לקביעת פגישה עם יוני צרו קשר ישירות. כדי לראות עוד מעבודותיו של יוני, בדוק את ערוץ היוטיוב שלו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן