תרופות סבתא » מידע מקצועי » כל מה שאתה צריך לדעת על המסת קעקועים
2023-05-18 04:00:00+02:00

כל מה שאתה צריך לדעת על המסת קעקועים

מה זה המסת קעקועים?

המסת קעקועים היא דרך חדשה ומהפכנית להסרת קעקועים לא רצויים. זהו הליך לא פולשני הכולל שימוש בלייזר לפירוק הדיו בקעקוע, מה שמאפשר לו להיספג באופן טבעי בגוף. זוהי אפשרות הרבה פחות כואבת ופחות יקרה משיטות הסרת קעקועים מסורתיות, שעלולות לגזול זמן ולעלות.

איך המסת קעקועים עובד?

המסת קעקועים פועלת באמצעות לייזר לפירוק הדיו בקעקוע. הלייזר מוגדר לאורך גל מסוים המסוגל לפרק את חלקיקי הדיו בקעקוע, ומאפשר להם להיספג באופן טבעי בגוף. התהליך מהיר יחסית וללא כאבים, ואת התוצאות ניתן לראות תוך מספר שבועות.

מהם היתרונות של המסת קעקועים?

היתרון העיקרי של המסת קעקועים הוא שזו אפשרות הרבה פחות כואבת ופחות יקרה משיטות הסרת קעקועים מסורתיות. זה גם הרבה פחות זמן רב, מכיוון שניתן להשלים את כל התהליך בפגישה אחת. בנוסף, ניתן לראות את התוצאות תוך מספר שבועות, כך שלא תצטרך לחכות חודשים כדי לראות את התוצאות.

פחות כואב

המסת קעקועים הרבה פחות כואבת משיטות הסרת קעקועים מסורתיות. הלייזר המשמש בהליך נועד לפרק את חלקיקי הדיו מבלי לגרום נזק לעור, מה שהופך את התהליך להרבה פחות כואב משיטות מסורתיות.

פחות יקר

המסת קעקועים היא גם הרבה פחות יקרה משיטות הסרת קעקועים מסורתיות. עלות ההליך תהיה תלויה בגודל ובמורכבות של הקעקוע, אך הוא בדרך כלל הרבה פחות יקר משיטות מסורתיות.

תוצאות מהירות

את התוצאות של המסת קעקועים ניתן לראות תוך מספר שבועות, כך שלא תצטרכו לחכות חודשים כדי לראות את התוצאות. זה הופך את זה לאופציה הרבה יותר אטרקטיבית עבור אלה שרוצים להסיר במהירות ובבטחה קעקוע לא רצוי.

פחות מסוכן

המסת קעקועים היא הרבה פחות מסוכנת משיטות הסרת קעקועים מסורתיות. הלייזר המשמש בהליך נועד לפרק את חלקיקי הדיו מבלי לגרום נזק לעור, מה שהופך את התהליך להרבה פחות מסוכן משיטות מסורתיות.

מהם הסיכונים בהמסת קעקועים?

למרות שהמסת קעקועים היא אופציה בטוחה הרבה יותר משיטות מסורתיות, עדיין יש כמה סיכונים כרוכים בכך. אלה כוללים את הפוטנציאל להצטלקות, זיהום ושינוי צבע העור. בנוסף, ייתכן שהתוצאות לא יהיו קבועות כמו שיטות מסורתיות, מכיוון שהדיו לא יוסר לחלוטין.

כמה עולה המסת קעקועים?

עלות המסת הקעקועים תהיה תלויה בגודל ומורכבות הקעקוע. ככלל, עלות ההליך תנוע בין 500 ל-2000 ש"ח. חשוב לציין כי עלות זו אינה כוללת פגישות מעקב או טיפולים נוספים שעלולים להידרש.

סיכום

המסת קעקועים היא דרך חדשה ומהפכנית להסרת קעקועים לא רצויים. זוהי אפשרות הרבה פחות כואבת ופחות יקרה משיטות מסורתיות, וניתן לראות את התוצאות תוך מספר שבועות. עם זאת, ישנם עדיין סיכונים מסוימים, כגון צלקות, זיהום ושינוי צבע העור. אם אתם שוקלים להמיס קעקועים, חשוב לדבר עם איש מקצוע כדי לוודא שזו האפשרות הנכונה עבורכם. למידע נוסף על המסת קעקועים, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן