תרופות סבתא » מידע מקצועי » כל מה שאתה צריך לדעת על מדבקות קעקועים
2023-07-31 18:05:00+02:00

כל מה שאתה צריך לדעת על מדבקות קעקועים

מהן מדבקות קעקוע?

מדבקות קעקוע הן דרך מצוינת לבטא את עצמך מבלי שתצטרך להתחייב לקעקוע קבוע. הן מגיעות במגוון צורות, גדלים וצבעים, ומהוות דרך קלה להוסיף קצת כישרון למראה שלך. מדבקות קעקוע עשויות מסוג מיוחד של פלסטיק הנקרא ויניל, שהוא עמיד ועמיד למים. הם מגיעים במגוון עיצובים, כולל בעלי חיים, פרחים וצורות מופשטות. מדבקות קעקוע מסוימות אפילו מגיעות עם מילים או ביטויים, כך שתוכלו להצהיר מבלי שתצטרכו לעשות קעקוע.

סוגי מדבקות קעקועים

ישנם כמה סוגים שונים של מדבקות קעקוע. הסוג הפופולרי ביותר הוא מדבקת הקעקוע הזמנית, שנועדה להחזיק מעמד כמה ימים לפני שהיא מתחילה לדעוך. מדבקות אלו נהדרות לאירועים מיוחדים, כמו בילוי לילי או פסטיבל מוזיקה. סוג אחר של מדבקת קעקוע היא מדבקת קעקוע חצי קבועה. מדבקות אלו נועדו להחזיק מעמד מספר שבועות לפני שהן מתחילות לדהות. הם נהדרים עבור אנשים שרוצים להוסיף קצת כישרון למראה שלהם ללא התחייבות של קעקוע קבוע. לבסוף, יש גם מדבקות קעקוע קבועות. מדבקות אלו נועדו להחזיק מעמד מספר חודשים לפני שהן מתחילות לדהות. הם נהדרים עבור אנשים שרוצים להצהיר ללא צורך להתחייב לקעקוע קבוע.

עלות מדבקות קעקוע

עלות מדבקות קעקוע יכולה להשתנות בהתאם לסוג המדבקה וגודל העיצוב. ככלל, מדבקות קעקועים זמניות הן המשתלמת ביותר, כאשר המחירים מתחילים בסביבות ה-30 ₪. מדבקות קעקועים חצי קבועות קצת יותר יקרות, המחירים מתחילים בסביבות ה-50 ₪. מדבקות קעקועים קבועות הן היקרות ביותר, כאשר המחירים מתחילים בסביבות ה-100 ₪.

כיצד למרוח מדבקות קעקוע

הנחת מדבקות קעקוע היא תהליך פשוט למדי. ראשית, תצטרך לוודא שהעור שלך נקי ויבש. לאחר מכן, תצטרך לקלף את המדבקה מהגב ולהחיל אותה על העור שלך. תרצה לוודא שאתה לוחץ את המדבקה בחוזקה על העור שלך כך שהיא תידבק. לאחר הדבקת המדבקה, תצטרך להשתמש במטלית לחה כדי ללחוץ את המדבקה בחוזקה על העור שלך. זה יעזור להבטיח שזה יידבק. לבסוף, תצטרך לתת למדבקה להתייבש כמה דקות לפני שתוכל ליהנות ממדבקת הקעקוע החדשה שלך.

טיפים להנחת מדבקות קעקוע

להלן מספר טיפים שיעזרו לך להשיג את התוצאות הטובות ביותר בעת הנחת מדבקות קעקוע:

  • ודא שעורך נקי ויבש לפני הדבקת המדבקה.
  • לחץ את המדבקה בחוזקה על העור שלך כדי לוודא שהיא נדבקת.
  • השתמש במטלית לחה כדי ללחוץ את המדבקה בחוזקה על העור שלך.
  • הניחו למדבקה להתייבש כמה דקות לפני שתהנו ממדבקת הקעקוע החדשה שלכם.

הסרת מדבקות קעקוע

הסרת מדבקות קעקוע היא גם תהליך פשוט למדי. הדרך הקלה ביותר להסיר מדבקה היא להשתמש במקלון צמר גפן טבול באלכוהול. שפשפו בעדינות את הספוגית על המדבקה עד שהיא מתחילה להתנתק. אתה יכול גם להשתמש בצמר גפן ספוג בשמן תינוקות או שמן זית כדי לעזור להסיר את המדבקה.

טיפול במדבקות קעקועים

חשוב לדאוג למדבקות הקעקוע שלך כדי להבטיח שהן יחזיקו מעמד זמן רב ככל האפשר. כדי שמדבקות הקעקוע שלך ייראו במיטבן, כדאי להימנע מחשיפתן למים ולאור שמש ישיר. כמו כן, כדאי להימנע ממריחת קרם או מוצרים אחרים על האזור בו מונחת המדבקה.

איפה אפשר לקנות מדבקות קעקוע

ניתן לרכוש מדבקות קעקועים ממגוון קמעונאים, כולל חנויות מקוונות וחנויות לבנים. אתה יכול גם למצוא מבחר רחב של מדבקות קעקועים ביוטיוב . לפני רכישת מדבקת קעקוע, הקפידו לקרוא את האריזה כדי לוודא שהיא בטוחה לשימוש.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן