תרופות סבתא » מידע מקצועי » כל מה שאתה צריך לדעת על מכונות קעקוע בלייזר
2023-06-13 03:41:00+02:00

כל מה שאתה צריך לדעת על מכונות קעקוע בלייזר

מהי מכונת קעקועים בלייזר?

מכונת קעקועים בלייזר היא מכשיר המשמש להסרת קעקועים. זה עובד על ידי שימוש בלייזר לפירוק חלקיקי הדיו בקעקוע, ומאפשר להם להיספג בגוף. מכונת הקעקועים בלייזר היא טכנולוגיה חדשה יחסית, והיא חוללה מהפכה בדרך הסרת הקעקועים.

סוגי מכונות קעקוע בלייזר

קיימים בשוק כיום מספר סוגים של מכונות לייזר לקעקוע. הסוגים הנפוצים ביותר הם הלייזרים עם Q-switch, שהם היעילים ביותר להסרת קעקועים. סוגים אחרים כוללים את לייזר picosecond, שהוא הטכנולוגיה החדשה ביותר והיעיל ביותר להסרת קעקועים.

היתרונות של מכונות קעקוע בלייזר

מכונות לייזר לקעקוע מציעות מספר יתרונות על פני שיטות מסורתיות להסרת קעקועים. הלייזרים מדויקים יותר, מאפשרים תוצאות טובות יותר ופחות צלקות. הם גם דורשים פחות טיפולים, מה שיכול לחסוך זמן וכסף. יתר על כן, מכונות קעקוע בלייזר כואבות פחות משיטות מסורתיות, מה שהופך אותן לאופציה נוחה יותר.

עלות הסרת קעקועים בלייזר

העלות של הסרת קעקועים בלייזר יכולה להשתנות באופן משמעותי בהתאם לגודל ומורכבות הקעקוע. ככלל, עלות הסרת קעקועים בלייזר בישראל נעה בסביבות 500-1500 ₪ למפגש. מספר הפגישות הנדרשות להסרת קעקוע יהיה תלוי בגודל ובמורכבות של הקעקוע, כמו גם בסוג הלייזר בו נעשה שימוש.

בחירת מכונת קעקוע לייזר נכונה

בבחירת מכונת קעקוע בלייזר, חשוב לקחת בחשבון את סוג הלייזר בו משתמשים ואת העלות. לייזרים עם Q-switch הם היעילים ביותר להסרת קעקועים, אבל הם יכולים להיות יקרים. לייזרים Picosecond הם הטכנולוגיה החדשה ביותר והם היעילים ביותר להסרת קעקועים, אבל הם יכולים להיות אפילו יקרים יותר.

סיכום

מכונות קעקוע בלייזר הן טכנולוגיה מהפכנית שחוללה מהפכה בדרך הסרת הקעקועים. קיימים בשוק כיום מספר סוגים של מכונות לייזר לקעקוע, והן מציעות מספר יתרונות על פני שיטות מסורתיות להסרת קעקועים. עלות הסרת קעקועים בלייזר בישראל נעה בסביבות 500-1500 ₪ למפגש, אך זה יכול להשתנות בהתאם לגודל ומורכבות הקעקוע. בבחירת מכונת קעקוע בלייזר, חשוב לקחת בחשבון את סוג הלייזר בו משתמשים ואת העלות. למידע נוסף על מכונות לייזר לקעקוע, צפה בסרטון זה ב- YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן