תרופות סבתא » מידע מקצועי » כל מה שאתה צריך לדעת על קעקועים זמניים מזהב וכסף
2023-07-18 20:51:00+02:00

כל מה שאתה צריך לדעת על קעקועים זמניים מזהב וכסף

מהם קעקועים זמניים מזהב וכסף?

קעקועים זמניים מזהב וכסף הם דרך מצוינת להוסיף מעט נצנוץ וזוהר למראה שלך, ללא מחויבות של קעקוע אמיתי. הם עשויים מחומר דק ומתכתי שנמרח על העור בדומה לקעקוע זמני רגיל, אבל יש להם גימור מתכתי יוקרתי. הם מגיעים במגוון צורות וגדלים, וניתן להשתמש בהם כדי ליצור עיצובים מורכבים שבאמת בולטים.

כיצד ליישם קעקועים זמניים מזהב וכסף

יישום קעקועים זמניים מזהב וכסף הוא קל ופשוט. הנה איך לעשות את זה: 1. נקה ויבש את אזור העור שבו אתה רוצה למרוח את הקעקוע.2. חותכים את הקעקוע מהגיליון, היזהרו לא לפגוע בעיצוב.3. הסר את יריעת הפלסטיק השקופה מהקעקוע.4. הנח את הקעקוע עם הפנים כלפי מטה על העור.5. להרטיב את החלק האחורי של הקעקוע עם מטלית לחה או ספוג.6. לחץ למטה בחוזקה והחזק למשך 30 שניות.7. מקלפים את נייר הגיבוי.8. אפשר לקעקוע להתייבש.

היכן ניתן לקנות קעקועים זמניים מזהב וכסף

קעקועים זמניים מזהב וכסף זמינים באופן נרחב באינטרנט. אתה יכול למצוא אותם באתרים כמו Etsy ואמזון, או שאתה יכול לרכוש אותם ישירות מהיצרן. המחירים משתנים, אך לרוב הם נעים בין 40 ל-70 ₪.

כמה זמן מחזיקים קעקועים זמניים מזהב וכסף?

קעקועים זמניים מזהב וכסף יכולים להימשך בין מספר ימים למספר שבועות, תלוי באיכות המוצר ובמידת היישום שלו. כדי למקסם את תוחלת החיים של הקעקוע שלך, הימנע משחייה ושטיפה של האזור לעתים קרובות מדי.

שאלות ותשובות

האם קעקועים זמניים מזהב וכסף בטוחים?

כן, קעקועים זמניים מזהב וכסף בטוחים לשימוש. הם עשויים מחומרים היפואלרגניים ואינם ידועים כגורמים לגירוי בעור.

האם אני יכול להסיר קעקוע זמני מזהב וכסף?

כן, אתה יכול להסיר קעקוע זמני מזהב וכסף על ידי שימוש בכרית צמר גפן ספוגה באלכוהול או שמן תינוקות. שפשפו בעדינות את האזור עד להסרת הקעקוע.

האם אני יכול לעשות שימוש חוזר בקעקוע זמני מזהב וכסף?

לא, למרבה הצער אתה לא יכול לעשות שימוש חוזר בקעקוע זמני זהב וכסף. הם מיועדים לשימוש פעם אחת בלבד.

סיכום

קעקועים זמניים מזהב וכסף הם דרך מצוינת להוסיף מעט נצנוץ וזוהר למראה שלך ללא מחויבות של קעקוע אמיתי. הם קלים ליישום, זמינים באופן נרחב באינטרנט ויכולים להימשך בין מספר ימים למספר שבועות. הם עשויים מחומרים היפואלרגניים ואינם ידועים כגורמים לגירוי בעור. עם זאת, לא ניתן לעשות בהם שימוש חוזר ויש להסירם עם אלכוהול או שמן תינוקות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן