תרופות סבתא » מידע מקצועי » כל מה שאתה צריך לדעת על קעקוע גבות
2023-05-10 21:56:00+02:00

כל מה שאתה צריך לדעת על קעקוע גבות

מהו קעקוע גבות?

קעקועי גבות, המכונה גם מיקרובליידינג, הם צורה קבועה למחצה של קעקוע קוסמטי הכוללת שימוש במחטים זעירות כדי להשתיל פיגמנט בעור. התהליך משמש ליצירת אשליה של גבות מלאות ועבות יותר וניתן להשתמש בו למילוי גבות דלילות או דקות. התוצאות הן בעלות מראה טבעי ויכולות להימשך עד שנתיים לפני שיהיה צורך לתקן אותן.

למה לצפות במהלך ההליך

תהליך קעקוע הגבה אורך בדרך כלל בין שעה לשעתיים, תלוי במראה הרצוי. במהלך ההליך, הטכנאי ישתמש תחילה בקרם הרדמה כדי להפחית כל אי נוחות. לאחר מכן, הם ישתמשו בכלי כף יד כדי ליצור חתכים זעירים בעור ולהפקיד פיגמנט לתוך החתכים. לאחר השגת הצורה והצבע הרצויים, מורחים משחת הגנה על האזור.

היתרונות של קעקוע גבות

היתרון העיקרי של קעקועי גבות הוא שהם יכולים לספק גבה בעלת מראה טבעי ומלא יותר ללא צורך בתחזוקה יומיומית. בנוסף, הם יכולים להיות דרך מצוינת לכסות כל צלקת או שינוי צבע על הגבות.

עלות קעקוע גבות

עלות קעקועי גבות משתנה בהתאם לטכנאי ולאזור בו אתם גרים. ככלל המחיר נע בין 1000-2000 ש"ח להליך הראשוני ו-500-1000 ש"ח לטאצ'-אפים. חשוב לעשות את המחקר שלך ולמצוא טכנאי בעל מוניטין שיש לו ניסיון בהליך.

סיכונים של קעקוע גבות

כמו בכל סוג של הליך קוסמטי, ישנם סיכונים הקשורים לקעקועי גבות. אלה כוללים זיהום, תגובות אלרגיות וצלקות. חשוב לעקוב אחר הוראות הטיפול שסופק על ידי הטכנאי שלך כדי להפחית את הסיכון לסיבוכים כלשהם. בנוסף, חשוב לציין שתוצאות ההליך עלולות לדעוך עם הזמן, כך שייתכן שיהיה צורך לבצע טאצ'-אפים.

סיכום

קעקועי גבות הם דרך מצוינת להשיג גבה במראה טבעי ומלא יותר ללא צורך בתחזוקה יומיומית. עם זאת, חשוב לעשות את המחקר שלך ולמצוא טכנאי בעל מוניטין שיש לו ניסיון בהליך. בנוסף, חשוב להיות מודעים לסיכונים הכרוכים בהליך ולעקוב אחר הוראות הטיפול לאחר שסופקו על ידי הטכנאי שלך. אם אתה מחפש מידע נוסף על קעקועי גבות, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן