תרופות סבתא » מידע מקצועי » כמה קעקועים יש לרותם סלע?
2023-06-01 08:23:00+02:00

כמה קעקועים יש לרותם סלע?

מי זו רותם סלע?

רותם סלע היא סלבריטי ישראלי פופולרי, דוגמנית, מנחת טלוויזיה ושחקנית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה "הבורר" ו"האי". רותם היא גם מנחה הריאליטי הפופולרי הישראלי "The Voice Israel". היא גם מעצבת אופנה ויש לה קו בגדים משלה. רותם סלע הפכה לשם דבר בישראל. היא ידועה בדעותיה החזקות ובטבעה הבוטה. היא הוצגה במספר מגזינים ועיתונים, והיא אורחת קבועה בתוכניות אירוח.

איזה סוג של קעקועים יש לרותם סלע?

לרותם סלע יש מספר קעקועים, כולל אחד גדול על הגב. הקעקוע הוא פרח גדול שחור ולבן עם פרפר באמצע. יש לה גם קעקוע קטן על פרק היד של כוכב עם לב במרכז. יש לה גם כמה קעקועים קטנים על הקרסוליים ופרקי הידיים. לרותם סלע יש גם כמה קעקועים שהם יותר משמעותיים עבורה. יש לה קעקוע של ורד על הכתף, שעשתה לזכרה של סבתה. יש לה גם קעקוע של המילה "אהבה" על הקרסול, שעשתה לזכר אביה המנוח.

האם לרותם סלע יש קעקועים נוספים?

בנוסף לקעקועים שהוזכרו לעיל, לרותם סלע יש גם כמה קעקועים נוספים. יש לה קעקוע קטן של גולגולת על זרועה, שעשתה כשהייתה בת 18. יש לה גם קעקוע קטן של לב על פרק כף היד, אותו עשתה לזכרה של אמה ז"ל. גם לרותם סלע יש קעקוע גדול של אריה על גבה. הקעקוע הזה הוא מחווה לבעלה, שהוא מאלף אריות. יש לה גם קעקוע של יונה על זרועה, שעשתה לזכר אחיה המנוח.

למה לרותם סלע יש כל כך הרבה קעקועים?

רותם סלע אמרה שיש לה כל כך הרבה קעקועים כי היא אוהבת לבטא את עצמה באמצעות אמנות. היא מאמינה שקעקועים הם דרך לבטא את רגשותיה ורגשותיה, ושהם עוזרים לה לזכור אנשים ורגעים חשובים בחייה.

כמה השקיעה רותם סלע על הקעקועים שלה?

רותם סלע אמרה שהיא מוציאה כ-3,000 שקל על כל קעקוע שלה. היא אומרת שהיא אוהבת לעשות את הקעקועים שלה בצורה מקצועית, אז היא מוכנה לשלם את הכסף הנוסף עבור האיכות.

האם לרותם סלע יש תוכניות לקעקועים נוספים?

רותם סלע אמרה כי אין לה כוונה לעשות קעקועים נוספים בזמן הקרוב. היא אומרת שהיא אוהבת את הקעקועים שיש לה, והיא לא רוצה להוסיף עוד. היא גם אומרת שהיא רוצה לשמור על אמנות הגוף שלה פשוטה ומשמעותית. לסיכום, לרותם סלע יש מספר קעקועים. יש לה פרח גדול שחור ולבן עם פרפר באמצע, קעקוע קטן של כוכב עם לב במרכז, ורד על הכתף, המילה "אהבה" על הקרסול, גולגולת קטנה על זרועה, לב קטן על פרק ידה, אריה גדול על גבה, ויונה על זרועה. רותם סלע מוציאה על כל קעקוע שלה בסביבות 3,000 שקל, ואין לה תוכניות להשיג עוד בזמן הקרוב. למידע נוסף על רותם סלע ועל הקעקועים שלה, תוכלו לבדוק את ערוץ היוטיוב שלה כאן .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן