תרופות סבתא » בינג’ » כתובת קעקועים של ליז
2023-04-20 04:33:00+02:00

כתובת קעקועים של ליז

מהי הכתובת של ליז קעקועים?

Liz Tattoos Address הוא מכון קעקועים הממוקם בלב העיר. זהו יעד פופולרי עבור אלה המחפשים לקבל קעקוע ייחודי ויצירתי. החנות בבעלותה ומופעלת על ידי ליז, מקעקעת מקצועית בעלת ניסיון של למעלה מ-10 שנים. ליז מתמחה בעיצובים בהתאמה אישית וידועה בהקפדה על הפרטים הקטנים וביכולתה ליצור קעקועים ייחודיים ויפים.

השירותים המוצעים בכתובת ליז קעקועים

ב-Liz Tattoos Address, הלקוחות יכולים לבחור מתוך מגוון שירותים. אלה כוללים קעקועים מותאמים אישית, כיסויים וטאצ'-אפים. ליז מציעה גם ייעוץ כדי לדון בעיצוב ומיקום הקעקוע. היא גם מציעה עצות לאחר טיפול כדי להבטיח שהקעקוע ירפא כראוי ויראה במיטבו.

למה לבחור בכתובת ליז קעקועים?

Liz Tattoos Address היא בחירה מצוינת למי שמחפש קעקוע ייחודי ויצירתי. ליז היא אמנית מנוסה ומוכשרת שמתגאה בעבודתה. היא גם בקיאה מאוד בטרנדים האחרונים בתחום הקעקועים ויכולה לעזור ללקוחות למצוא את העיצוב המושלם לצרכיהם.

בטיחות ותברואה

ב-Liz Tattoos Address, בטיחות ותברואה הם בראש סדר העדיפויות. ליז מקפידה על כל פרוטוקולי הבטיחות ומשתמשת רק בדיו ובמחטים האיכותיים ביותר. היא גם מעקרת את כל הציוד לאחר כל שימוש כדי להבטיח את שלומם של לקוחותיה.

תמחור

Liz Tattoos Address מציעה תמחור תחרותי עבור כל השירותים שלה. המחירים משתנים בהתאם לגודל ומורכבות הקעקוע. ליז מציעה הנחות גם לקעקועים גדולים יותר וללקוחות חוזרים.

מקום

Liz Tattoos Address ממוקמת בלב העיר. הוא נגיש בקלות באמצעות תחבורה ציבורית ונמצא במרחק הליכה מאטרקציות פופולריות רבות.

סיכום

Liz Tattoos Address היא בחירה מצוינת למי שמחפש קעקוע ייחודי ויצירתי. ליז היא אמנית מנוסה ומוכשרת שמתגאה בעבודתה. היא גם בקיאה מאוד בטרנדים האחרונים בתחום הקעקועים ויכולה לעזור ללקוחות למצוא את העיצוב המושלם לצרכיהם. למידע נוסף, עיין בכתובת ליז קעקועים ב- YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן