תרופות סבתא » בינג’ » למה לא כדאי לך לעשות קעקועים – סיבות להימנע מלקבל בדיו
2023-04-16 08:12:00+02:00

למה לא כדאי לך לעשות קעקועים – סיבות להימנע מלקבל בדיו

מהם הסיכונים של קעקוע?

לעשות קעקוע זו החלטה גדולה. זה קבוע, וזה יכול להיות קשה להסיר אותו. לפני שאתם מחליטים לעשות קעקוע, חשוב להבין את הסיכונים. קעקועים יכולים לגרום לזיהומים, תגובות אלרגיות ובעיות בריאותיות אחרות. הם יכולים גם להוביל לצלקות ולשינויים במרקם העור.

גורם הכאב

קעקוע יכול להיות כואב. כמות הכאב שתחווה תהיה תלויה בגודל ובמיקום של הקעקוע. יש אנשים שמוצאים את הכאב בלתי נסבל, בעוד שאחרים מוצאים אותו נסבל. אם אתם שוקלים לעשות קעקוע, חשוב להיות מודעים לכאב שאתם עלולים לחוות.

העלות

קעקועים יכולים להיות יקרים. עלות הקעקוע תהיה תלויה בגודל, במורכבות ובמיקום של הקעקוע. חשוב לקחת בחשבון את העלות לפני שעושים קעקוע. ייתכן שתצטרך לקחת בחשבון גם את עלות הטאצ'-אפים וההסרה אם תחליט להיפטר מהקעקוע בעתיד.

הסטיגמה החברתית

ניתן לראות קעקועים כסימן למרד או כדרך לבטא את עצמך. עם זאת, הם יכולים גם להיראות כלא מקצועיים או בלתי הולמים בהגדרות מסוימות. חשוב לשקול כיצד קעקוע עשוי להיתפס על ידי אחרים לפני קבלת אחד.

הסיכונים הבריאותיים

קעקועים יכולים לשאת סיכונים בריאותיים. הדיו המשמש בקעקועים יכול להכיל כימיקלים מזיקים, כגון כספית, עופרת וקדמיום. כימיקלים אלו יכולים להיספג בגוף ועלולים לגרום לבעיות בריאותיות. קעקועים יכולים גם להגביר את הסיכון לזיהומים בעור, כגון staph והפטיטיס.

גורם החרטה

חשוב לשקול את האפשרות של חרטה לפני שעושים קעקוע. קעקועים הם קבועים, וזה יכול להיות קשה ויקר להסיר אותם. אם אתם שוקלים לעשות קעקוע, חשוב לחשוב היטב על עיצוב ומיקום הקעקוע כדי להבטיח שלא תתחרטו על כך בעתיד.

בשורה התחתונה

לעשות קעקוע זו החלטה גדולה. חשוב לשקול את הסיכונים, הכאב, העלות והסטיגמה החברתית לפני שמדביקים דיו. חשוב גם לחשוב היטב על העיצוב והמיקום של הקעקוע כדי להבטיח שלא תתחרט על כך בעתיד. אם תחליט לעשות קעקוע, הקפד לעשות את המחקר שלך ולמצוא אמן בעל מוניטין.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן