תרופות סבתא » מידע מקצועי » מה אתה צריך לדעת על קעקוע פסוריאזיס
2023-08-13 10:53:00+02:00

מה אתה צריך לדעת על קעקוע פסוריאזיס

מה זה פסוריאזיס?

פסוריאזיס היא הפרעה אוטואימונית הגורמת להצטברות מהירה של תאי עור על פני העור. זה בדרך כלל מופיע ככתמים אדומים וקשקשים על העור, ויכול לגרום לגירוד, צריבה וכאב. פסוריאזיס הוא מצב כרוני שניתן לטפל בו, אך אין תרופה.

מהם קעקוע פסוריאזיס?

קעקועי פסוריאזיס הם סוג של טיפול לאנשים עם פסוריאזיס. הקעקועים נוצרים על ידי הזרקת צבע מיוחד לעור. הצבע עוזר להפחית את המראה של פלאק פסוריאזיס. הקעקועים יכולים גם לעזור להפחית גירוד, צריבה וכאב הקשורים לפסוריאזיס.

סוגי קעקועים פסוריאזיס

ישנם שני סוגים של קעקועי פסוריאזיס: קעקועים קבועים וקעקועים זמניים. קעקועים קבועים נוצרים על ידי הזרקת צבע מיוחד לעור. הצבע נועד להחזיק מעמד מספר שנים. קעקועים זמניים נוצרים על ידי מריחת צבע מיוחד על העור. הצבע ידהה עם הזמן ויהיה צורך ליישם אותו מחדש.

עלות קעקועי פסוריאזיס

העלות של קעקועי פסוריאזיס יכולה להשתנות בהתאם לסוג הקעקוע וגודל האזור המטופל. קעקועים קבועים יכולים לעלות בין 300 ש"ח ל-600 ש"ח, בעוד קעקועים זמניים יכולים לעלות בין 150 ש"ח ל-300 ש"ח.

סיכונים של קעקועים פסוריאזיס

קעקועי פסוריאזיס יכולים לגרום לגירוי בעור, אדמומיות וגרד. במקרים נדירים, קעקועי פסוריאזיס עלולים לגרום לתגובה אלרגית. חשוב לדון בסיכונים עם הרופא שלך לפני שעושים קעקוע פסוריאזיס.

טיפים לקבלת קעקוע פסוריאזיס

אם אתה שוקל לעשות קעקוע פסוריאזיס, חשוב לעשות את המחקר שלך. הקפד למצוא אמן קעקועים בעל מוניטין המנוסה ביצירת קעקועי פסוריאזיס. חשוב גם לדון עם הרופא שלך על הסיכונים הפוטנציאליים. לבסוף, הקפד לעקוב אחר ההוראות של אמן הקעקועים שלך לטיפול לאחר כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן