תרופות סבתא » מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה מקבל מאחורי האוזן קעקועים
2023-04-21 18:58:00+02:00

מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה מקבל מאחורי האוזן קעקועים

מה הם קעקועים מאחורי האוזן?

קעקועים מאחורי האוזן הפכו פופולריים יותר ויותר בקרב אנשים בכל הגילאים. ישנם סוגים שונים של קעקועים שממוקמים כאן, החל מיצירות אמנות קטנות ופשוטות ועד יצירות אמנות גדולות ומורכבות. הם ממוקמים בדרך כלל בחלק התחתון של החלק האחורי של האוזן, לפעמים משתרעים קרוב לבסיס הצוואר. סוגים אלה של קעקועים בדרך כלל מייצגים משהו חשוב שאדם מתלהב ממנו, או תזכורת לאדם אהוב או רגע מיוחד. הם גם דרך לבטא את עצמך ולהפגין את האישיות שלך.

למה לעשות קעקועים מאחורי האוזן?

ישנן סיבות רבות מדוע מישהו יבחר לעשות קעקועים מאחורי האוזן. עבור חלקם, הם דרך לבטא את עצמם ואת האינדיבידואליות שלהם. עבור אחרים, הם עשויים לשמש תזכורת לאירוע משמעותי או לאדם מיוחד בחייהם. אחרים עשויים לבחור במקום הזה מכיוון שהוא מוסתר בקלות מהעין וניתן להחביא אותו כשרוצים.

דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שמקבלים קעקוע מאחורי האוזן

לפני שעושים קעקוע מאחורי האוזן, כדאי לחשוב על העיצוב, המיקום והעלות. ראשית, בחרו עיצוב שמתלהבים ממנו ושיש לו משמעות עבורכם. חשוב גם לשקול את המיקום של הקעקוע שלך ואם הוא גלוי כאשר מרכיבים משקפיים או כובעים. בכל הנוגע לתמחור, קעקועים מאחורי האוזן נוטים לנוע בין 350 ש"ח ל-700 ש"ח בהתאם לגודל ופירוט העיצוב. עם זאת, העלות יכולה לעלות יותר אם אתה רוצה ללכת על יצירה גדולה יותר או מורכבת יותר.

תהליך קעקוע מאחורי האוזן

תהליך קעקוע מאחורי האוזן דומה לקעקועים מסורתיים. ראשית, השטח ינוקה בתמיסת חיטוי. לאחר מכן, האזור יסומן בעיצוב שהלקוח בחר. לאחר מכן, אמן הקעקועים ישתמש במחט כדי להזריק דיו לעור. התהליך כולו אורך בדרך כלל בין 30 דקות לשעה, תלוי בגודל ומורכבות העיצוב.

טיפול אחר עבור קעקועים מאחורי האוזן

לאחר השלמת הקעקוע, חשוב לטפל באחריות נאותה של האזור. יש לשטוף את הקעקוע היטב במים פושרים וסבון אנטיבקטריאלי. לאחר מכן יש לייבש בעדינות עם מטלית נקייה או מגבת נייר. כמו כן, חשוב למרוח תחליב לחות על האזור מספר פעמים ביום. כשישנים, עדיף לשים שכבה דקה של ג'לי נפט על הקעקוע.

שאלות נפוצות

ש: כמה עולה קעקוע מאחורי האוזן?

ת: קעקועים מאחורי האוזן יכולים לנוע בעלות של 350 ש"ח עד 700 ש"ח, תלוי בגודל ופירוט העיצוב.

ש: האם התהליך של קעקוע מאחורי האוזן כואב?

ת: אנשים רבים מוצאים קעקוע מאחורי האוזן פחות כואב ממקומות אחרים. עם זאת, כמות הכאב שחווית שונה עבור כל אחד.

ש: האם אוכל להסתיר קעקוע מאחורי האוזן אם אני צריך?

ת: כן, קעקועים מאחורי האוזן ניתן להסתיר בקלות עם משקפיים או כובע כאשר רוצים.

ש: האם זה בטוח לעשות קעקוע מאחורי האוזן?

ת: כן, כל עוד אתה מקפיד ללכת למקעקע בעל מוניטין ורישיון המשתמש בציוד המעוקר המתאים.

בשורה התחתונה

קעקוע מאחורי האוזן היא החלטה חשובה ויש לשקול אותה היטב. למרות שזה עשוי להיות מפתה לבחור עיצוב מתוך גחמה, חשוב לוודא שהעיצוב הוא בעל משמעות ושהמיקום נכון. כמו כן, כדאי להקפיד לחקור את האמן והחנות ושננקטת טיפול אחר הולם כדי להבטיח תוצאה מוצלחת. בין אם אתם מחפשים להביע את עצמכם או להנציח רגע מיוחד, קעקוע מאחורי האוזן יכול להיות הבחירה המושלמת. מהקווים הנועזים ועד לצבעים התוססים, קעקועים מאחורי האוזן יכולים להיות דרך יפה להציג את האישיות והתשוקות שלך. למידע נוסף על קעקועים מאחורי האוזן, בדוק את סרטוני YouTube אלה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן