תרופות סבתא » מידע מקצועי » מיתוסים של קעקועים: מה שאתה צריך לדעת לפני שמקבלים דיו
2023-08-03 05:20:00+02:00

מיתוסים של קעקועים: מה שאתה צריך לדעת לפני שמקבלים דיו

1. קעקועים כואב

האמת היא, קעקועים כן כואב. עם זאת, רמת הכאב תלויה באדם ובמיקום הקעקוע. אזורים מסוימים רגישים יותר מאחרים, כגון הצלעות, הרגליים והידיים. אבל עם הטכנולוגיה המודרנית, מחטי קעקוע עדינות הרבה יותר ממה שהיו פעם והתהליך הרבה פחות כואב ממה שהיה פעם.

2. לא ניתן להסיר קעקועים

זהו מיתוס. ניתן להסיר קעקועים באמצעות הסרת קעקועים בלייזר. תהליך זה משתמש בלייזר כדי לפרק את חלקיקי הדיו, אשר נספגים לאחר מכן בגוף. התהליך יכול לקחת מספר מפגשים, בהתאם לגודל ומיקום הקעקוע, ולצבעים בהם נעשה שימוש. עלות הסרת קעקועים בלייזר יכולה לנוע בין 500-3000 ₪.

3. קעקועים הם קבועים

למרות שקעקועים נועדו להיות קבועים, הם יכולים לדעוך עם הזמן עקב חשיפה לשמש, הזדקנות וגורמים אחרים. חשוב לדאוג לקעקוע שלך כדי להבטיח שהוא יחזיק זמן רב ככל האפשר. זה כולל הימנעות מאור שמש ישיר ומריחת קרם הגנה באופן קבוע.

4. קעקועים אינם מקצועיים

זהו מיתוס. למעשה, מעסיקים רבים הופכים לקבל יותר קעקועים, כל עוד הם אינם פוגעניים או גלויים במקום העבודה. אם אתה מודאג מכך שהקעקועים שלך נראים במקום העבודה, אתה תמיד יכול לכסות אותם עם בגדים או איפור.

5. קעקועים מיועדים למורדים בלבד

גם זה מיתוס. קעקועים הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות, ואנשים רבים עושים קעקועים מסיבות שונות. חלקם מקבלים אותם כצורה של ביטוי עצמי, בעוד שאחרים מקבלים אותם כדרך להנציח אירוע או אדם חשוב בחייהם. לא משנה הסיבה, קעקועים הם בחירה אישית ואין סיבה נכונה או לא נכונה לקבל אחד.

סיכום

קעקועים הופכים פופולריים יותר ויותר, אבל עדיין יש הרבה מיתוסים ותפיסות שגויות לגביהם. חשוב לעשות את המחקר שלך לפני שעושים קעקוע כדי להבטיח שאתה יודע את האמת על קעקועים. אם יש לך שאלות או חששות, תמיד עדיף לדבר עם אמן קעקועים מקצועי או רופא עור לפני קבלת החלטה. כדי ללמוד עוד על קעקועים, עיין בסרטון YouTube זה על מיתוסים של קעקועים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן