תרופות סבתא » מידע מקצועי » מכון קעקועים ופירסינג תל אביב
2023-06-10 19:44:00+02:00

מכון קעקועים ופירסינג תל אביב

מהו מכון קעקועים ופירסינג תל אביב?

מכון קעקועים ופירסינג תל אביב הינו סטודיו מקצועי ובעל שם בלב תל אביב. הוא מספק שירותי אמנות גוף באיכות גבוהה לקהילה המקומית מאז 2006. הסטודיו מאויש על ידי קעקועים ופירסרים מיומנים ומנוסים, המתמחים במגוון סגנונות וטכניקות. הסטודיו ידוע גם באווירה הידידותית והמסבירת פנים שלו.

השירותים המוצעים במכון קעקועים ופירסינג תל אביב

מכון קעקועים ופירסינג תל אביב מציע מגוון רחב של שירותים הכוללים קעקועים, פירסינג ואמנות גוף. הסטודיו מציע קעקועים מותאמים אישית ומעוצבים מראש, כמו גם מגוון פירסינג. הסטודיו מציע גם שירותי הסרת קעקועים בלייזר.

קעקועים

מכון קעקועים ופירסינג תל אביב מציע מגוון סגנונות קעקועים, ממסורתיים ועד עכשוויים. בסטודיו מבחר רחב של קעקועים מעוצבים מראש, כמו גם עיצובים מותאמים אישית. מקעקעים המנוסים של הסטודיו מסוגלים ליצור קעקועים ייחודיים המותאמים לצרכיו והעדפותיו של כל אחד.

פירסינג

מכון קעקועים ופירסינג תל אביב מציע מגוון רחב של פירסינג, מפירסינג אוזניים ועד פירסינג לפנים. הסטודיו מציע גם מגוון תכשיטי גוף, לרבות טבעות, מוטות ולברטס. הפירסרים המנוסים של הסטודיו מסוגלים לספק חווית פירסינג בטוחה ונוחה.

הסרת קעקועים בלייזר

מכון קעקועים ופירסינג תל אביב מציע שירותי הסרת קעקועים בלייזר. הסטודיו משתמש בטכנולוגיית לייזר מתקדמת להסרה בטוחה ויעילה של קעקועים לא רצויים. תהליך הסרת הקעקועים בלייזר מהיר וללא כאבים יחסית.

מחירים במכון קעקועים ופירסינג תל אביב

מכון קעקועים ופירסינג תל אביב מציע מחירים תחרותיים עבור שירותיו. המחירים לקעקועים ופירסינג משתנים בהתאם לגודל ומורכבות העיצוב. מחירי הסרת קעקועים בלייזר מבוססים על גודל ומספר הטיפולים הנדרשים.

טבלת מחירים

שֵׁרוּת מחיר
קעקועים החל מ-150 ₪
פירסינג החל מ-50 ₪
הסרת קעקועים בלייזר החל מ-250 ₪

סיכום

מכון קעקועים ופירסינג תל אביב הינו סטודיו מקצועי ובעל שם המציע מגוון רחב של שירותי אמנות גוף. הסטודיו מאויש על ידי מקעקעים ופירסרים מיומנים ומנוסים, המתמחים במגוון סגנונות וטכניקות. הסטודיו ידוע גם באווירה הידידותית והמסבירת פנים שלו. הסטודיו מציע מחירים תחרותיים עבור שירותיו, לרבות קעקועים, פירסינג והסרת קעקועים בלייזר. למידע נוסף על מכון קעקועים ופירסינג תל אביב, אנא בקר במכון קעקועים ופירסינג תל אביב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן