תרופות סבתא » מידע מקצועי » מכון קעקועים קרית – מדריך מקיף
2023-06-22 05:55:00+02:00

מכון קעקועים קרית – מדריך מקיף

מה זה קעקוע?

קעקוע הוא סוג של שינוי גוף שבו דיו מוחדר לשכבת הדרמיס של העור. קעקועים הם בדרך כלל קבועים אך ניתן להסירם באמצעות טיפולי לייזר. ניתן להשתמש בקעקועים כדי להביע את זהותו של אדם, להנציח אירוע, או פשוט לקשט את הגוף.

מכון קעקועים קרית

מכון הקעקועים קרית הוא חנות קעקועים פופולרית הממוקמת בעיר קרית. הטרקלין נוסד בשנת 2000 ומאז מספק קעקועים איכותיים. החנות מנוהלת על ידי שני אמני קעקועים מנוסים, המתמחים בסגנונות יפניים ואמריקאים מסורתיים.

סוגי קעקועים

מכון הקעקועים קרית מציע מגוון רחב של סגנונות קעקועים, לרבות יפנית מסורתית, אמריקאית ועבודות שחורות. החנות מציעה גם קעקועים בהתאמה אישית, אשר נועדו לענות על צרכיו האישיים של הלקוח.

מחירים

מכון הקעקועים קרית מציע מחירים תחרותיים עבור שירותיו. החנות מציעה הנחות לקעקועים גדולים יותר ולמספר קעקועים. המחירים מתחילים ב-250 ש"ח ויכולים להגיע עד 1000 ש"ח בהתאם לגודל ומורכבות הקעקוע.

פרוטוקולי בטיחות

מכון הקעקועים קרית מתייחס לבטיחות ברצינות רבה ומקפיד על פרוטוקולים מחמירים על מנת להבטיח את שלומם של לקוחותיו. החנות משתמשת אך ורק במחטים חד-פעמיות סטריליות ובדיו המאושרים על ידי משרד הבריאות. החנות גם מקפידה על פרוטוקול ניקוי ועיקור קפדני כדי להבטיח שכל הציוד מחוטא כראוי.

סיכום

מכון הקעקועים קרית הוא חנות קעקועים פופולרית הממוקמת בעיר קרית. החנות מציעה מגוון רחב של סגנונות קעקועים, מיפניים ואמריקאים מסורתיים ועד עיצובים מותאמים אישית. המחירים מתחילים ב-250 ש"ח ויכולים להגיע עד 1000 ש"ח בהתאם לגודל ומורכבות הקעקוע. החנות מקפידה על פרוטוקולי בטיחות מחמירים על מנת להבטיח את שלומם של לקוחותיה.

סגנון קעקוע טווח מחירים
יפני מסורתי 250 ש"ח – 1000 ש"ח
אֲמֶרִיקָאִי 250 ש"ח – 1000 ש"ח
עבודה שחורה 250 ש"ח – 1000 ש"ח
המותאם אישית 250 ש"ח – 1000 ש"ח

אם אתם מחפשים חווית קעקועים איכותית בקרית, אז מכון הקעקועים קרית הוא המקום בשבילכם. למידע נוסף, בדוק את ערוץ היוטיוב של מכון הקעקועים קרית .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן