תרופות סבתא » מידע מקצועי » משחה לאחר קעקועים: מה שאתה צריך לדעת
2023-06-14 17:08:00+02:00

משחה לאחר קעקועים: מה שאתה צריך לדעת

מהי משחה לאחר קעקועים?

משחה לאחר קעקועים היא מוצר מיוחד המשמש כדי לעזור לשמור על לחות העור ומוגן בזמן שהוא מרפא. קעקוע כרוך בניקור העור במחט והחדרת דיו, כך שתהליך הריפוי יכול להימשך מספר שבועות. במהלך תקופה זו, משחה מסייעת לשמור על לחות העור ומסייעת במניעת זיהום. הסוג הנפוץ ביותר של משחה לאחר קעקועים הוא מוצר על בסיס נפט, כגון וזלין. משחה מסוג זה יוצרת מחסום בין העור לסביבה החיצונית, מה שעוזר לשמור על העור לח ומוגן. זה גם עוזר להפחית את הסיכון לזיהום וצלקות.

תהליך הריפוי

תהליך הריפוי של קעקוע יכול להימשך בין שבועיים לחודש, תלוי בגודל ומורכבות העיצוב. במהלך תהליך הריפוי, יש לשמור על ניקיון העור ולחותו. ניתן לעשות זאת עם מים עדינים וסבון, ועל ידי מריחת שכבה דקה של משחה לאחר קעקועים. יש למרוח את המשחה מספר פעמים ביום, לפי הצורך. חשוב להימנע משימוש יותר מדי במשחה, מכיוון שהדבר עלול לגרום לדיו להידחף אל מחוץ לעור. חשוב גם להימנע מלקיחה בקעקוע, מכיוון שהדבר עלול לגרום להצטלקות וזיהום. עדיף להשאיר את הקעקוע לבד במהלך תהליך הריפוי ולתת לו להחלים מעצמו.

מה לחפש במשחה לאחר קעקועים

כאשר בוחרים משחה לאחר קעקועים, חשוב לחפש מוצר שמיועד במיוחד לקעקועים. זה יבטיח שהמוצר בטוח לשימוש על העור ולא יגרום לגירוי כלשהו. כמו כן חשוב לחפש מוצר נקי מריחות וצבעים. חומרי ריח וצבע עלולים לגרום לגירוי בעור ויכולים גם להפריע לתהליך הריפוי. לבסוף, חשוב לחפש משחה נקייה מחומרים מבוססי נפט. מרכיבים המבוססים על נפט עלולים לסתום את נקבוביות העור ועלולים להפריע לתהליך הריפוי.

המשחה הטובה ביותר לאחר קעקועים

המשחה הטובה ביותר לאחר קעקועים היא כזו שתוכננה במיוחד עבור קעקועים. המוצרים הטובים ביותר הם טבעיים וללא ריחות, צבעים ומרכיבים מבוססי נפט. אחד המוצרים הטובים ביותר בשוק הוא Tattoo Goo. מוצר זה מיוצר עם מרכיבים טבעיים והוא ללא ריחות וצבעים. הוא גם ללא מרכיבים מבוססי נפט, כך שהוא לא יסתום את נקבוביות העור. Tattoo Goo גם הוא משתלם, כאשר שפופרת של המוצר עולה בסביבות 80 ש"ח. זה קל למריחה ועדין על העור, מה שהופך אותו לאחד ממוצרי המשחה לאחר קעקועים הטובים ביותר שקיימים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן