תרופות סבתא » מידע מקצועי » ניתוחים פלסטיים להסרת קעקועים: כל מה שאתה צריך לדעת
2023-06-18 03:58:00+02:00

ניתוחים פלסטיים להסרת קעקועים: כל מה שאתה צריך לדעת

מהו ניתוח פלסטי להסרת קעקועים?

ניתוח פלסטי להסרת קעקועים הוא הליך שמשתמש בלייזרים כדי לפרק ולדעוך את הפיגמנטים של הקעקוע. אור הלייזר נספג בפיגמנט הקעקוע, ומפרק אותו לחלקיקים קטנים יותר אשר מוסרים לאחר מכן באופן טבעי על ידי הגוף. הליך זה משמש להסרת קעקועים שאינם רצויים יותר או להבהרת קעקועים כהים מדי.

למה לצפות לפני, במהלך ואחרי ההליך

לפני ההליך, תצטרך להתייעץ עם מנתח פלסטי כדי לקבוע אם אתה מועמד מתאים להליך. במהלך ההליך, בדרך כלל מורחים הרדמה מקומית על האזור שבו יש לטפל. לאחר מכן משתמשים בלייזר למיקוד פיגמנט הקעקוע, לפירוקו לחלקיקים קטנים יותר. בהתאם לגודל ומורכבות הקעקוע, ההליך יכול להימשך בין מספר דקות למספר שעות. לאחר ההליך, ייתכן שתחווה נפיחות ואדמומיות באזור. אתה עלול גם לחוות קצת גירוד ואי נוחות. תופעות הלוואי הללו חולפות בדרך כלל תוך מספר ימים. ייתכן גם שתחווה הבהרה או כהה של העור באזור. זה נורמלי ואמור להיפתר תוך מספר שבועות.

עלות ניתוח פלסטי להסרת קעקועים

עלות הניתוח הפלסטי להסרת קעקועים משתנה בהתאם לגודלו ומורכבותו של הקעקוע. באופן כללי, עלות ההליך נעה בין 1,000 ש"ח ל-4,000 ש"ח.

סיכונים וסיבוכים

כמו בכל הליך רפואי, ישנם סיכונים וסיבוכים הקשורים לניתוח פלסטי להסרת קעקועים. אלה כוללים זיהום, צלקות ושינויים בפיגמנטציה של העור. חשוב לדון בסיכונים ובסיבוכים הפוטנציאליים עם הרופא שלך לפני ההליך.

סיכום

ניתוח פלסטי להסרת קעקועים הוא הליך בטוח ויעיל להסרת קעקועים לא רצויים. חשוב לדון בסיכונים ובסיבוכים הפוטנציאליים עם הרופא שלך לפני ההליך. עלות ההליך משתנה בהתאם לגודל ומורכבות הקעקוע, אך בדרך כלל נעה בין 1,000 ש"ח ל-4,000 ש"ח.

לקריאה נוספת

למידע נוסף על ניתוחים פלסטיים להסרת קעקועים, ניתן לקרוא עוד על כך בויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן