תרופות סבתא » מידע מקצועי » סוגי קעקוע כתפיים
2023-06-19 11:05:00+02:00

סוגי קעקוע כתפיים

מהם הסוגים השונים של קעקוע כתף?

קעקועים בכתפיים הם אחד מסוגי הקעקועים הפופולריים ביותר עבור גברים ונשים כאחד. הם יכולים להיות גדולים ומורכבים או קטנים ופשוטים. ניתן למקם אותם על החלק הקדמי או האחורי של הכתף, בהתאם להעדפתך. לא משנה איזה סוג של קעקוע כתף תבחר, זה בטוח יעשה הצהרה. להלן כמה מהסוגים הפופולריים ביותר של קעקועים בכתף.

קעקוע כתף מסורתי

קעקועים מסורתיים בכתף הם בהשראת סגנון הקעקוע האמריקאי המסורתי הקלאסי. קעקועים אלה כוללים קווים נועזים וצבעים בהירים, לעתים קרובות עם נושא ימי או פטריוטי. קעקועים מסורתיים בכתף נבחרים לעתים קרובות כדי לכבד אדם אהוב או לסמל רגע מיוחד בזמן.

קעקוע כתף מציאותי

קעקועים ריאליסטיים בכתף הם מפורטים להפליא וכוללים תמונות דמויות חיים. קעקועים אלה הם לעתים קרובות בהשראת הטבע או בעלי חיים, אבל יכול להיות גם דיוקנאות של יקיריהם או סמלים משמעותיים. קעקועים ריאליסטיים בכתף יכולים להיות יפים להפליא, אבל גם דורשים הרבה זמן וכסף כדי ליצור.

קעקוע כתף בצבעי מים

קעקועים בצבעי מים בכתפיים הם פופולריים להפליא בקרב חובבי קעקועים. קעקועים אלה כוללים צבעים רכים ומושתקים המשתלבים יחד ליצירת עיצוב מופשט יפהפה. קעקועים בצבעי מים כתפיים נבחרים לעתים קרובות כדי לסמל חופש, יצירתיות וביטוי.

דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שמקבלים קעקוע כתף

לפני שעושים קעקוע בכתף, יש כמה דברים שכדאי לשקול. ראשית, חשוב על הגודל והמיקום של הקעקוע. קעקועים בכתפיים יכולים להיות גדולים או קטנים, ותרצה לוודא שהוא מתאים לצורת הכתף שלך. אתה גם רוצה לשקול את עלות הקעקוע. קעקועי כתף יכולים לנוע בין כמה מאות ש"ח ועד אלפי ש"ח, תלוי בגודל ומורכבות העיצוב. לבסוף, תרצה לחשוב על גורם הכאב. קעקועים בכתפיים יכולים להיות די כואבים, אז תרצו לוודא שאתם מוכנים נפשית לחוויה.

סיכום

קעקועים בכתפיים יכולים להיות דרך מצוינת להביע את עצמך ולהראות את האישיות שלך. ישנם סוגים רבים ושונים של קעקוע כתף לבחירה, כך שבטוח תמצא אחד שמתאים לסגנון שלך. לפני קבלת קעקוע בכתף, הקפד לשקול את הגודל, המיקום, העלות וגורם הכאב. להשראה נוספת, בדוק את סרטוני YouTube הכוללים סוגים שונים של קעקועים בכתפיים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן