תרופות סבתא » מידע מקצועי » סטודיו Tintatu Tattoo – כפר ורדים
2023-05-27 18:50:00+02:00

סטודיו Tintatu Tattoo – כפר ורדים

סטודיו Tintatu Tattoo – כפר ורדים

סטודיו Tintatu Tattoo הוא המקום ללכת אליו לקעקוע הבא שלך. סטודיו זה ממוקם בכפר ורדים, ומספק קעקועים יפים וייחודיים משנת 2010. הסטודיו מנוהל על ידי שתי אמניות מדהימות, יעל ואלי, בעלות ניסיון של שנים באומנות הקעקוע. הם מציעים מגוון רחב של שירותים, מקעקועים מסורתיים ועד עיצובים מותאמים אישית. הם גם מספקים שירותי פירסינג, אמנות גוף וכיסויים. בסטודיו Tintatu Tattoo, לכל אמן יש את הסגנון והגישה הייחודית שלו לקעקוע. יעל מתמחה בקעקועים מסורתיים וניאו-מסורתיים, ואילו אלי מתמקדת בריאליזם שחור ואפור. שניהם מיומנים ובעלי ניסיון רב בתחומם. הסטודיו מצויד היטב בציוד חדיש ובטכנולוגיה העדכנית ביותר. זה מבטיח שכל הקעקועים נעשים בסביבה בטוחה וסטרילית. האמנים משתמשים גם בדיו איכותיים, שנועדו להחזיק מעמד לכל החיים. הסטודיו מציע מגוון שירותים, כולל עיצובים מותאמים אישית, כיסויים ואמנות גוף. הם מציעים גם שירותי פירסינג. מחירי קעקועים מתחילים ב-250 ₪ ועולים בהתאם לגודל ומורכבות העיצוב.

האומנים

יעל ואלי הן שתי האמניות המדהימות בסטודיו Tintatu Tattoo. שניהם בעלי ניסיון של שנים באומנות הקעקועים והם בעלי מיומנות גבוהה בתחומם. יעל עובדת בתעשיית הקעקועים כבר למעלה מ-10 שנים. היא מתמחה בקעקועים מסורתיים וניאו-מסורתיים, כמו גם ריאליזם שחור ואפור. יש לה תשוקה ליצור קעקועים ייחודיים ויפים שבטוח יבלוט.אלי הוא אמן מוכשר עם תשוקה לריאליזם שחור ואפור. הוא עובד בתעשייה למעלה מ-6 שנים ומתמחה ביצירת עיצובים מורכבים ומפורטים. הוא מיומן מאוד במלאכתו ותמיד מחפש דרכים חדשות וחדשניות ליצור קעקועים יפים.

שירותים

סטודיו Tintatu Tattoo מציע מגוון רחב של שירותים, מקעקועים מסורתיים ועד עיצובים מותאמים אישית. הם גם מספקים שירותי פירסינג, אמנות גוף וכיסויים. מחירי קעקועים מתחילים ב-250 ש"ח ועולים בהתאם לגודל ומורכבות העיצוב. הסטודיו מאובזר בציוד חדיש ובטכנולוגיה העדכנית ביותר. זה מבטיח שכל הקעקועים נעשים בסביבה בטוחה וסטרילית. האמנים משתמשים גם בדיו איכותיים, שנועדו להחזיק מעמד לכל החיים.

דעה אישית

היה לי העונג לבקר בסטודיו Tintatu Tattoo ולעשות קעקוע על ידי יעל. היא הייתה ידידותית ומקצועית להפליא, והיא דאגה שיהיה לי נוח לאורך כל התהליך. הסטודיו היה מאוד נקי ומאובזר, והקעקוע יצא נראה מדהים. אני ממליץ בחום על סטודיו Tintatu Tattoo לכל מי שמחפש קעקוע איכותי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן