תרופות סבתא » מידע מקצועי » סלבריטאים במציאות עם קעקועים ביד
2023-06-22 06:57:00+02:00

סלבריטאים במציאות עם קעקועים ביד

סלבריטאים במציאות עם קעקועים ביד

קעקועים הם ביטוי לזהות ולסגנון של האדם. הם גם עוזרים להבדיל אנשים מהקהל ולהראות את האינדיבידואליות שלהם. ידועני ריאליטי הפכו יותר ויותר יצירתיים עם הקעקועים שלהם, וקעקועים ביד הופכים פופולריים יותר ויותר. מעיצובים קטנים ופשוטים ועד קעקועים עם שרוול מלא, כוכבי ריאליטי משתמשים בידיהם כקנבס כדי להשוויץ בסגנונם הייחודי. אנחנו מסתכלים על כמה מקעקועים הידיים האיקוניים ביותר של כוכבי ריאליטי.

קים קרדשיאן

קים קרדשיאן היא אחת מכוכבות הריאליטי הידועות בעולם, וקעקועים ביד שלה הם אייקוניים לא פחות. יש לה צלב גדול מקועקע על גב ידה הימנית, כמו גם צלב קטן על ידה השמאלית. יש לה גם לב קטן בגב ידה השמאלית, ו"K" קטן בגב ידה הימנית.

קיילי ג'נר

קיילי ג'נר היא הצעירה בשבט קרדשיאן-ג'נר, ויש לה גם כמה קעקועי ידיים מרשימים. יש לה "M" מקועקע בגב ידה הימנית, המייצג את שמה של בתה, סטורמי. יש לה גם לב קטן בגב ידה השמאלית, ו"K" קטן בגב ידה הימנית.

קלואי קרדשיאן

לקלואי קרדשיאן יש כמה קעקועים ביד, כולל צלב קטן בגב ידה הימנית, לב קטן בגב ידה השמאלית ו"K" קטן בגב ידה הימנית. יש לה גם צלב גדול מקועקע בחלק האחורי של פרק כף היד הימנית שלה.

סקוט דיסיק

לסקוט דיסיק, אביו של שבט קרדשיאן-ג'נר, יש כמה קעקועי ידיים מרשימים. יש לו צלב גדול מקועקע על ידו הימנית, כמו גם צלב קטן על ידו השמאלית. יש לו גם לב קטן בגב יד שמאל, ו"K" קטן בגב יד ימין.

קורטני קרדשיאן

לקורטני קרדשיאן יש גם כמה קעקועי ידיים מרשימים. יש לה צלב גדול מקועקע על ידה הימנית, כמו גם צלב קטן על ידה השמאלית. יש לה גם לב קטן בגב ידה השמאלית, ו"K" קטן בגב ידה הימנית.

תשובות ושאלות

מה המשמעות מאחורי קעקועי היד של קים קרדשיאן?

קעקועי היד של קים קרדשיאן הם ייצוג של אמונתה ושל משפחתה. הצלב על גב ידה הימנית הוא סמל לאמונתה, בעוד שה-K הקטן והלב על גב ידה השמאלית והימנית הם סמלים של משפחתה.

מה המשמעות מאחורי קעקועי היד של סקוט דיסיק?

קעקועי היד של סקוט דיסיק הם ייצוג של אמונתו ושל משפחתו. הצלב על גב ידו הימנית הוא סמל לאמונתו, בעוד שה-K הקטן והלב על גב יד ימין ושמאלו הם סמלים של משפחתו.

מה העלות של קעקוע יד?

העלות של קעקוע יד משתנה בהתאם לגודל ומורכבות העיצוב. ככלל, קעקוע יד קטן יכול לעלות בין 200 ל-400 ש"ח, בעוד קעקוע יד גדול יותר יכול לעלות עד 800 ש"ח.

סיכום

ידועני ריאליטי הפכו יותר ויותר יצירתיים עם הקעקועים שלהם, וקעקועים ביד הופכים פופולריים יותר ויותר. מהצלב הגדול והלב הקטן של קים קרדשיאן ועד ל"K" הקטן והלב הקטן של סקוט דיסיק, כוכבי ריאליטי משתמשים בידיהם כקנבס כדי להשוויץ בסגנונם הייחודי. עלות קעקוע יד משתנה בהתאם לגודל ומורכבות העיצוב, אך בדרך כלל נעה בין 200 ל-800 ₪. בדוק את הסרטון הזה כדי לראות כמה מקעקועים הידיים האיקוניים ביותר של כוכבי ריאליטי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן