תרופות סבתא » מדריך משמעות קעקוע » קעקועים יפים עם משמעות
קעקועים ביד עם משמעות

קעקועים יפים עם משמעות

ישנן דרכים רבות לבטא את עצמך ואתה יכול אפילו לעשות זאת עם הידיים. המשמעות של קעקועים אינה משובצת באבן ויכולות להיות להם משמעויות שונות עבור אנשים שונים.

קעקועים ביד הם דרך מצוינת לבטא את האישיות שלך ולספר לעולם מי אתה. הם יכולים לשמש תזכורת לאמונות, לערכים ולמוסר שלך.

קעקועים בידיים קיימים כבר מאות שנים. הם נעשו פופולריים על ידי התרבות הפולינזית שבה אנשים היו מקעקעים את ידיהם בסמלים המייצגים את המשפחה או השבט שלהם. כיום, זה הפך לטרנד יותר מכל דבר אחר.

להשראה עיצובית ופרשנויות אפשריות, המשיכו לקרוא.

קעקוע אצבע

לעתים קרובות יש להם מסרים בסיסיים אך משמעותיים והם בדרך כלל יצירות קטנות יותר ומינימליסטיות. בנוסף, קעקועי אצבע הם אידיאליים עבור כל מי שמחפש קעקוע קטן דיסקרטי אך מורגש.

להקת חתונות

מכיוון שלא תצטרך לשאת איתך תכשיט יקר, קעקוע של להקת החתונה שלך יכול להיות משמעותי ומושך לא פחות.

לֵב

שתיים מהמשמעויות הפופולריות ביותר שללב עשוי לשאת הן תשוקה ואהבה. קעקוע בצורת לב על היד שלך עשוי לעורר אותך ללכת לעבר המטרות שלך ולהעריך את החפצים היקרים ביותר שלך.

חיוך 🙂

אחת האסטרטגיות הטובות ביותר למשיכת אושר מתמשך היא לאמץ אופטימיות. עם זאת, הצצה במעט הדיו הזעיר הזה על היד שלך יכול לגרום לך לחייך מיידית ולהאיר את היום שלך אם אתה צריך לאסוף אותי. זה עשוי גם לייצג את הלך הרוח האופטימי שלך או את היכולת שלך למצוא את הצד החיובי של כל מצב.

הרים

הר הוא סמל טוב לשימוש מכיוון שהוא יכול לייצג את כל השיאים והמורדות שחלקתם. בנוסף, זה מייצג את הדרך שבה כולכם עוזרים אחד לשני להגיע לפסגות האישיות שלכם.

נְקוּדָה וּפְסִיק

כאשר מחבר רוצה להמשיך במחשבתו לאחר משפט במקום לסיים אותו, הוא משתמש בנקודה-פסיק. מכיוון שתמיד יש למה לצפות בחיים, זה משמש כתזכורת להחזיק מעמד.

קעקועים של מפרקים

מילים בנות ארבע או שמונה אותיות בדיו על אצבעות של יד אחת או שתיים הן קעקוע המפרק הפופולרי ביותר. מכיוון שרוב האנשים מחשיבים קעקועים של מפרקי האצבעות כלא מקצועיים או בלתי הולם מבחינה חברתית, הם ממשיכים להיות מיקום קעקוע נדיר מאוד.

משאיר

כאשר עלים מתחילים לנבול, הצמח אינו בהכרח נידון. במקום זאת, הצמח ישא עלים נוספים רבים ככל שימשיך להתרחב. כתוצאה מכך, הם עושים קעקועים משמעותיים נפלאים המשמשים כתזכורת מתמדת להישאר רגועים ולסמוך על התהליך, כי כל אתגר יכול להיות רק מה שאתה צריך כדי להתקדם באופן אישי.

קעקועים לגברים ביד

קעקועים ביד הופכים לטרנד פופולרי בקרב גברים. זה נתפס כדרך להראות אישיות וייחודיות.

קעקועים ביד יכולים לשמש כצורה של ביטוי עצמי וכדי להביע את מי שאתה באמת. הם גם כיף לקבל כי הם יכולים להיות מוסתרים או לחשוף בהתאם למצב

הנה כמה קעקועים ביד לגברים שיכולים לעורר בך השראה לקבל אחד.

רוז קעקועים בהישג יד

על הידיים, קעקועים ורדים נראים נהדר. למרות שיש כמה וריאציות, קעקועים קונבנציונליים, שחורים ואפורים וורדים אדומים הם האהובים ביותר.

קעקוע יד דתי לגברים

מרים הבתולה, פניו של ישו, הצלב והיונה הם קעקוע היד הדתי הפופולרי ביותר.

קעקועים יד ימיים

גברים שנהנים מהמים מקבלים גם קעקועים ביד עם נושאים ימיים. עוגן, מצפן, ספינה וכוכב ימי הם בין הדפוסים.

קעקועים ביד גולגולת

גברים רבים מקבלים קעקועים ביד של גולגולות. לעיצובי קעקוע גולגולת יש הרבה פוטנציאל לתשומת לב.

קעקועים ביד בעלי חיים לגברים

קעקועים של אריה, נמר, זאב וגורילה פופולריים בקרב גברים מכיוון שהם מייצגים את הכוח והכוח שרק גברים יכולים להחזיק. רוב קעקועים של בעלי חיים על הידיים הם די מורכבים ומסוגננים.

משמעות של קעקוע עוגן

קעקועי עוגן הם סוג פופולרי של קעקוע שקשור לעתים קרובות למשמעות של תקווה וחופש. זה גם סימן לתמיכה באנשים שאיבדו את יקיריהם או נאבקים להתמודד עם אבלם.

קעקועי עוגן קשורים בדרך כלל למזל רע. הם קשורים גם לרעיון להיות מלח ומאמינים שעוגן מלח מונע מהספינה לטבוע.

קעקועים עוגן יכולים לסמל הרבה משמעויות שונות וזו הסיבה שהם כל כך פופולריים בקרב אנשים. הם יכולים לסמל את מסע החיים שלך, או את הקשר שלך לים, או אפילו את אהבתך לטבע.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן