תרופות סבתא » מידע מקצועי » קעקועים דוהים: איך לטפל בדיו שלך
2023-07-14 13:16:00+02:00

קעקועים דוהים: איך לטפל בדיו שלך

מה גורם לקעקועים לדעוך?

קעקועים הם דרך לבטא את עצמך, אבל למרבה הצער, הם לא נמשכים לנצח. עם הזמן, קעקועים יכולים לדעוך, בשל מגוון רחב של גורמים. חשיפה לשמש היא אחת הסיבות השכיחות ביותר לדהיית קעקועים. קרני UV עלולות לגרום להתפרקות הדיו, וכתוצאה מכך למראה חלקי או דהוי. בנוסף, גיל יכול גם לגרום לקעקועים שלך לדעוך. ככל שהעור שלך מזדקן, הוא יכול להיות פחות אלסטי, מה שעלול לגרום להתפשטות הדיו, וכתוצאה מכך למראה דהוי. גורמים אחרים שעלולים לגרום לקעקועים לדעוך כוללים חשיפה לכלור, מי מלח ומוצרי טיפוח מסוימים.

כיצד למנוע דהיית קעקועים

למרבה המזל, ישנם מספר צעדים שאתה יכול לנקוט כדי למנוע את דהיית הקעקועים שלך. אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות הוא להגן על העור שלך מפני השמש. כשאתה בחוץ, הקפד ללבוש קרם הגנה עם מקדם הגנה של 30 לפחות. בנוסף, עליך ללבוש גם ביגוד מגן, כגון שרוולים ארוכים וכובע. כמו כן, עליך להימנע מהשריית הקעקועים שלך במים למשך זמן רב מדי. אם אתה שוחה בבריכה, הקפד לשטוף כלור מיד. כדאי גם להימנע מאמבטיות חמות, מכיוון שהחום עלול לגרום לדהיית הדיו. לבסוף, כדאי גם להימנע משימוש במוצרי טיפוח מסוימים על הקעקועים שלך. מוצרים רבים מכילים כימיקלים קשים שעלולים לגרום לדהיית הדיו. אם אתה חייב להשתמש במוצר טיפוח עור, ודא שהוא תוכנן במיוחד עבור קעקועים.

מוצרי טיפוח לאחר קעקועים

ישנם מספר מוצרים בשוק שתוכננו במיוחד כדי לעזור לקעקועים שלך להיראות תוססים ויפים. אחד המוצרים הפופולריים ביותר הוא קרם טיפול לאחר קעקוע. קרמים אלה נועדו לעזור להזין ולהגן על העור, תוך שמירה על הדיו תוסס ושלם. מוצר פופולרי נוסף הוא מזור לקעקוע. מזור אלו נועדו לעזור לשמור על לחות העור, ובמקביל גם לעזור לנעול את הדיו. בנוסף, הם יכולים גם לעזור להפחית דלקת וגרד, מה שיכול לעזור לשמור על הקעקועים שלך במיטבם. לבסוף, ישנם גם חומרי איטום קעקועים זמינים. חומרי איטום אלו נועדו לסייע בהגנה על הדיו מפני דהייה עקב חשיפה לשמש וגורמים סביבתיים אחרים.

הפעלות של תיקון קעקועים

אם הקעקועים שלך אכן מתחילים לדעוך, אתה תמיד יכול לבחור במפגש טאצ'-אפ. במהלך סשן טאצ'-אפ, האמן שלך ימלא את כל האזורים שהחלו לדעוך. זה יכול לעזור לשחזר את המראה המקורי של הקעקוע, ולהשאיר אותו נראה תוסס ויפה. מפגשי טאצ'-אפ עולים בדרך כלל בסביבות 250 ש"ח, וניתן לעשות אותם כל כמה שנים, תלוי כמה מהר הקעקועים שלך דוהים. לסיכום, קעקועים הם דרך מצוינת לבטא את עצמך, אבל הם יכולים לדעוך עם הזמן. למרבה המזל, ישנם מספר צעדים שתוכל לנקוט כדי למנוע זאת. הקפד להגן על העור שלך מפני השמש, הימנע מהשריית הקעקועים שלך במים זמן רב מדי, והשתמש במוצרי טיפוח ספציפיים לקעקוע. בנוסף, אתה יכול גם לבחור במפגשי טאצ'-אפ, אם הקעקועים שלך מתחילים לדעוך. עם קצת טיפול ותשומת לב, אתה יכול לשמור על הקעקועים שלך להיראות תוססים ויפים במשך שנים רבות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן