תרופות סבתא » מידע מקצועי » קעקועים הם רק הסמל
2023-08-20 15:32:00+02:00

קעקועים הם רק הסמל

ההיסטוריה והמשמעות של קעקועים

קעקועים קיימים כבר מאות שנים, כאשר הקעקועים העתיקים ביותר הידועים מוערכים בסביבות 5,000 שנה. נעשה שימוש בקעקועים מסיבות רבות, החל מסימון מעמדו של אדם בחברה ועד להיותו סוג של הגנה רוחנית. במהלך השנים, קעקועים התפתחו מלהיות נתפסים כמשהו שנעשה רק על ידי מלחים ופושעים, לצורה של ביטוי עצמי ואמנות. קעקועים נתפסים כיום כצורה של ביטוי עצמי, המאפשרים לאנשים לבטא את עצמם בדרכים שהם מעולם לא יכלה לפני כן. עיצובי קעקועים יכולים להיות השתקפות של האמונות, הערכים או האינטרסים של האדם, כמו גם דרך להנציח רגע מיוחד בחיים. הם יכולים להיות דרך לבטא את עצמך מבלי שתצטרך לומר מילה, והם יכולים להוות תזכורת למשהו חשוב.

עושים קעקוע בישראל

קעקוע בישראל הוא קל יחסית, עם הרבה סטודיו לקעקועים הממוקמים ברחבי הארץ. לפני שעושים קעקוע, חשוב לעשות קצת מחקר על הסטודיואים והאמנים השונים הזמינים. יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת סטודיו, כמו הניסיון של האמן, איכות עבודתו והמחיר. חשוב גם לחשוב היטב על העיצוב הרצוי, כי זה יהיה משהו שיהיה לך עבורו את שארית חייך. מומלץ להקדיש זמן לחשוב על העיצוב, ולחקור עיצובים ואמנים שונים.

עלות הקעקועים בישראל

עלות הקעקועים בישראל יכולה להשתנות בהתאם לגודל ומורכבות העיצוב. קעקועים קטנים יותר יכולים לעלות עד 200 ש"ח, בעוד שעיצובים גדולים ומורכבים יותר יכולים לעלות עד 2,000 ש"ח ומעלה. חשוב לחפש ולהשוות מחירים בין אולפנים שונים, שכן אולפנים מסוימים עשויים להציע מחירים טובים יותר מאחרים.

טיפול לאחר קעקוע בישראל

לאחר שעשיתם קעקוע, חשוב לטפל בו היטב. זה כולל שמירה על האזור נקי ולחות, הימנעות מאור שמש ישיר ושחייה, והימנעות מלקטוף או לשרוט את הקעקוע. כמו כן, חשוב לעקוב אחר ההוראות שנתן האמן, כגון הימנעות מאור שמש ישיר ושחייה למשך פרק זמן מסוים לאחר הקעקוע.

סיכום

קעקועים הם יותר מסתם סמל בימינו, הם סוג של ביטוי עצמי ואמנות. הם יכולים להיות השתקפות של האמונות, הערכים או האינטרסים של אדם, כמו גם דרך להנציח רגע מיוחד בחיים. קעקוע בישראל הוא קל יחסית, ועלות הקעקועים יכולה להשתנות בהתאם לגודל ומורכבות העיצוב. לאחר שעשיתם קעקוע, חשוב לטפל בו היטב ולפעול לפי ההוראות שנתן האמן. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה .

מחירי קעקועים בישראל

גודל קעקוע מחיר (ש"ח)
קָטָן 200-400
בינוני 400-700
גָדוֹל 700-2000

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן