תרופות סבתא » מידע מקצועי » קעקועים הפועל באר שבע: מבט על נבחרת ישראל הפופולרית בכדורגל
2023-07-15 20:34:00+02:00

קעקועים הפועל באר שבע: מבט על נבחרת ישראל הפופולרית בכדורגל

מה זה קעקועים הפועל באר שבע?

קעקועים הפועל באר שבע היא קבוצת כדורגל ישראלית פופולרית שבסיסה בעיר באר שבע. הקבוצה נוסדה בשנות ה-30, זכתה במספר אליפויות והיא אחת הקבוצות המצליחות בליגת העל הישראלית. הקבוצה ידועה באוהדיה הנלהבים, ולרבים מהשחקנים יש קעקועים שמכבדים את הקבוצה.

היסטוריה של קעקועים הפועל באר שבע

הקבוצה נוסדה בשנת 1933 על ידי אגודת הספורט הפועל. מאז, הצוות עבר מספר שינויים, כולל שינויים מרובים בשמות ושינויי בעלות. הקבוצה ידועה בשם הפועל באר שבע משנות ה-70. לאורך ההיסטוריה שלה זכתה הקבוצה במספר אליפויות, ביניהן בליגת העל הישראלית בעונת 2009-2010. הקבוצה זכתה גם שלוש פעמים בגביע ישראל ובגביע הטוטו פעמיים.

קעקועים הפועל באר שבע קעקועים

לרבים משחקני ואוהדי הקבוצה יש קעקועים שמכבדים את הקבוצה. קעקועים אלה כוללים לעתים קרובות את הלוגו של הצוות, שהוא מגן ועליו אריה. קעקועים אחרים כוללים את הצבעים של הצוות, שהם כחול ולבן. בחלק מהקעקועים מופיעים גם שם הקבוצה, העיר באר שבע או שמות השחקנים.

קעקועים הפועל באר שבע קעקוע

אם אתם אוהדי הקבוצה ורוצים להפגין את תמיכתכם, תוכלו לעשות קעקוע של קעקועים הפועל באר שבע. ישנם מספר מקעקעים בבאר שבע המתמחים ביצירת קעקועים לצוות. המחירים משתנים בהתאם לגודל ומורכבות הקעקוע, אך לרוב הם נעים בין 500-2000 ₪.

קעקועים שולחן הפועל באר שבע

שם קבוצה מְבוּסָס אליפויות
קעקועים הפועל באר שבע 1933 3 ליגת העל הישראלית, 3 גביע ישראל, 2 גביע טוטו

קעקועים הפועל באר שבע היא קבוצת כדורגל פופולרית שקיימת כבר עשרות שנים. הקבוצה זכתה במספר אליפויות ויש לה מעריצים נלהבים שלעתים קרובות עושים קעקועים כדי להראות את תמיכתם. אם אתם אוהדי הקבוצה ורוצים להפגין את תמיכתכם, תוכלו לעשות קעקוע קעקוע של הפועל באר שבע מאמן מקומי. המחירים משתנים בהתאם לגודל ומורכבות הקעקוע, אך לרוב הם נעים בין 500-2000 ₪.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן