תרופות סבתא » מדריך משמעות קעקוע » קעקועים לזוג רומנטי עם משמעות
קעקועים זוגיים עם משמעות

קעקועים לזוג רומנטי עם משמעות

קעקועים זוגיים הם דרך מצוינת לסמל את האהבה שלכם זה לזה, תוך כדי כמה אינדיבידואליות. בין אם זה קעקוע תואם, או שני קעקועים נפרדים המייצגים את אותו הדבר, הם יכולים להיות דרך מהנה וקלה לחלוק משהו עם האדם שהכי אכפת לך ממנו.

ישנם רעיונות רבים ושונים לקעקועים זוגיים. אתה יכול לקבל ראשי תיבות תואמים או אפילו לקעקע עליך מילה שמשמעותה משהו מיוחד לשניכם.

הנה כמה קעקועים שאתה והאדם המיוחד שלך יכולים לעשות ביחד:

תמיד ולעולם

קעקוע תסריט אלגנטי זה, קצר וקולע, מבטא את הרגשות שלך בכל פעם שאתה מסתכל בתשומת לב בעיניים של בן הזוג שלך ושוקל מדוע בחרת להתחייב לעתיד כזוג.

אהבה

אחד הכוחות החזקים והמאחדים בעולם הוא אהבה. הקעקוע הזה, הדומה לצידי הלב, ישמש כתזכורת מתמדת לדברים שקושרים אתכם יחד.

קעקוע לב

למי שמעריך קעקועים זוג פשוטים, הלבבות המתוארים התואמים האלה פשוט נפלאים. הם פשוטים אך מתוקים מאוד.

כתרי מלך ומלכה

בדוק את הקעקועים האלה, המתאימים למלך או למלכה, למי ששולט בלבם של הנערצים עליהם.

שמש וירח

עיצוב קעקוע זוג מקסים זה מיועד לך אם אתה חושב על בן הזוג שלך כמו השמש, שהופך את היום שלך לבהיר ועליז ואתה כירח, שיש לו קצת חושך אבל הוא אדיב.

קעקוע מיקי ומיני

תן לאישה לעשות קעקוע של הפנים של מיני, והגבר יקבל את זה של מיקי. העיצוב האידיאלי לקעקועים תואמים של זוגות הוא זה.

קעקוע קווי החיים

זה מיועד לזוגות שרוצים קעקוע צנוע עם משמעות משמעותית. בתפיסה זו, אתה יכול להשתמש בקווי האלקטרוקרדיוגרמה, או ECG, כדי לקעקע את פעימות הלב של זה.

קעקוע של מנעול ומפתח

יש לקעקע את המפתח והמנעול על הידיים הנגדיות; אתה יכול אפילו לסדר את הקעקועים כך שיראו שהם מחוברים.

קעקועים עם משמעות לחיים

מכיוון שקעקועים הם קבועים, רוב האנשים מחשיבים את הקעקוע האידיאלי שלהם במשך זמן רב לפני שהם מקבלים אחד. כולנו רוצים קעקוע שיש לו משמעות, וזה הסבר קל מאוד.

גל קעקוע

החיים שלך הם כמו גל, עם עליות ושפל. זה ישמש כתזכורת שיהיה שיא כאשר אתה מרגיש שהחיים נמוכים מדי.

קעקוע לוטוס

לוטוס שומר על הניקיון שלו למרות גידולו במים עכורים. זה ממשיך לצוץ יפה. זה משמש כתזכורת להמשיך לנצח בקרבות שלך ולהתגבר עליהם בצורה מעוררת הערצה.

קעקוע עוגן

כאשר אתה מרגיש שאתה מאבד כל שליטה, עוגן ישמור אותך מעוגן.

יין יאנג קעקוע

הרעיון מאחורי קעקוע יין ויאנג הוא שלכל דבר יש צד חיובי. זה יכול לעזור לך לראות את הצד החיובי של האתגרים שאתה נתקל בהם בחיים.

קעקוע נקודה-פסיק

כיום, קעקוע נקודה-פסיק משמש כתזכורת לדבר על בריאות הנפש. זה מסמל עצירה בספרות. קעקוע נקודה-פסיק מסמל את העובדה שלמרות שיש לך את האפשרות לעצור דברים, אתה בוחר לראות את תקופת הניסיון כהפוגה ולא מבוי סתום.

קעקוע זוגי מפתח ומנעול

לקעקועים עם תמונות של מפתחות ומנעולים יש משמעויות מיוחדות והם די חידתיים. זה עשוי לעמוד לשחרור לאחר תקופה שבה הרגשת לכוד בחיים. זה עשוי גם להצביע על כך שפרק חדש בחייך עומד להתחיל. מנעולים ומפתחות ישנים משמשים לעתים קרובות בקעקועים של מפתחות בשל האופי האופנתי שלהם.

קעקועים של מנעול ומפתח לובשים בדרך כלל על ידי זוגות. גם המנעול וגם המפתח לובשים על ידי אדם אחד.

קעקוע עם משמעות של כוח

אנשים רבים משתמשים כעת בקעקועים עם סמלי כוח כדרך להציג את האומץ והחוסן שלהם לאחרים.

להלן כמה רעיונות לקעקוע כוח ומשמעותם:

נשר

הדורס שהיוונים זיהו הכי הרבה עם זאוס, אלוהות השמיים והרעם, היה הנשר. בנוסף, לפי האינדיאנים, הנשר מסמל כוח ועוצמה רוחנית והוא ייצוג של ברקים וברקים.

אַריֵה

האריה הוא החיה המובהקת הן לאומץ והן לכוח. הוא גם מייצג את מזל אריה, מזל חמישי. עיצובי קעקועים של בעלי חיים הולכים היטב עם עיצובי קעקועים היפר-ריאליסטיים. זה יכול להיות עוצר נשימה לראות אריה זכר עם רעמה מלאה בתבנית ענקית. על ראשו של האריה, לחלק מהאנשים יש קעקוע של כתר.

נָמֵר

נמרים הם מוטיב קעקוע חיה אהוד המייצג כוח בגלל הדפוסים והצבע העוצמתיים שלו. ביפן, הנמר מייצג כוח, אומץ ואריכות ימים. החתולים הגדולים הללו נערצים במסורת היפנית כקמעות שמונעות חוסר מזל. קעקוע נמר מתאים מאוד לצבע הנועז ולעיצוב הקעקוע השחור של התרבות היפנית.

דוב

תרבויות אינדיאניות כיבדו את הדוב כלוחם אמיץ ומכובד שהיה בעל כוח ועוצמה עצומים. ישנם עיצובים אחרים של קעקוע דוב זמינים – שקול דובון – אבל אם כוח הוא הקונוטציה שאתה מחפש, דוב גריזלי הוא הדוב היחיד שאתה צריך.

שׁוֹר

השור הוא תמונת הכוח והכוח, והוא עשוי להיות מתואר בדרכים רבות ושונות, כמו נושאים שבטיים, כל החיה עם שרירים בולטים, רק הראש או גולגולת עם קרניים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן