תרופות סבתא » רץ ברשת » קעקועים זוהרים: טרנד חדש באמנות גוף
2023-03-30 00:29:00+02:00

קעקועים זוהרים: טרנד חדש באמנות גוף

מהם קעקועים זוהרים?

קעקועים זוהרים הם טרנד חדש באמנות הגוף שצובר פופולריות. סוג זה של קעקוע נוצר באמצעות דיו מיוחד המכיל חלקיקים זרחני או פוטו-אורניזנטי. כאשר הם נחשפים לאור, החלקיקים בדיו יזהרו בחושך. סוג זה של קעקוע ידוע גם בתור קעקוע באור שחור, קעקוע UV או קעקוע זוהר בחושך.

תהליך קבלת קעקוע זוהר

תהליך קבלת קעקוע זוהר דומה לביצוע קעקוע רגיל. האמן ישתמש במכונת קעקועים כדי להזריק את הדיו המיוחד לעור. הדיו מוחל בדרך כלל במספר שכבות כדי להבטיח שהקעקוע יאיר בבהירות. האמן עשוי גם להשתמש באור שחור כדי לבדוק את הקעקוע במהלך התהליך כדי לוודא שהדיו מוחל כהלכה.

שיקולי בטיחות

כמו בכל סוג של קעקוע, יש לזכור שיקולי בטיחות כאשר עושים קעקוע זוהר. הדיו המשמש לקעקוע מסוג זה אינו מוסדר על ידי ה-FDA, לכן חשוב לוודא שהאמן משתמש במותג דיו מכובד. כמו כן, חשוב לוודא שהאמן משתמש בציוד סטרילי ומקפיד על פרוטוקולי בטיחות נאותים.

אפשרויות עיצוב

אפשרויות העיצוב לקעקועים זוהרים הן כמעט בלתי מוגבלות. ניתן להשתמש בדיו ליצירת עיצובים מורכבים, או ליצירת צורות וסמלים פשוטים. ניתן להשתמש בדיו גם ליצירת אפקטים תלת מימדיים, או ליצירת קו מתאר זוהר סביב קעקוע רגיל.

היתרונות של קעקועים זוהרים

קעקועים זוהרים מציעים דרך ייחודית לבטא את עצמך ולהתבלט מהקהל. הקעקועים הם גם דרך מצוינת להוסיף קצת כיף וגחמה למראה שלך. הקעקועים הם גם דרך מצוינת להוסיף קצת מסתורין ותככים למראה שלך.

סיכום

קעקועים זוהרים הם צורה ייחודית ומושכת את העין של אמנות גוף שצוברת פופולריות. תהליך קבלת קעקוע זוהר דומה לקעקוע רגיל, ואפשרויות העיצוב הן כמעט בלתי מוגבלות. חשוב לוודא שהאמן משתמש במותג מכובד של דיו ועוקב אחר פרוטוקולי בטיחות נאותים. קעקועים זוהרים מציעים דרך ייחודית לבטא את עצמך ולהתבלט מהקהל. למידע נוסף על קעקועים זוהרים, עיין בדף ויקיפדיה זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן