תרופות סבתא » מה ההבדל » קעקועים טלפון קרית מוצקין
2023-03-23 06:37:00+02:00

קעקועים טלפון קרית מוצקין

מה זה סרגלי קעקועים קרית מוצקין טלפון?

ברים לקעקועים קרית מוצקין טל הוא מכון קעקועים הממוקם בעיר קרית מוצקין, ישראל. החנות מציעה מגוון רחב של שירותים, לרבות קעקועים מותאמים אישית, פירסינג בגוף ואיפור קבוע. החנות בבעלות ומופעלת על ידי אמני קעקועים מנוסים העוסקים בעסק למעלה מ-10 שנים. החנות ידועה בעבודתה האיכותית ובצוות הידידותי שלה.

שירותים המוצעים על ידי טאטו בארים קרית מוצקין טלפון

קעקועים טלפון קרית מוצקין מציע מגוון שירותים, לרבות קעקועים בהתאמה אישית, פירסינג בגוף ואיפור קבוע. החנות מציעה גם מגוון רחב של עיצובי קעקועים, ממסורתיים ועד מודרניים. החנות מציעה גם מגוון שירותי פירסינג לגוף, לרבות פירסינג באוזניים, אף וגבות. החנות מציעה גם שירותי איפור קבוע כמו אייליינר, תוחם שפתיים וקעקוע גבות.

מיקום ברים קעקועים קרית מוצקין טלפון

קעקועים טלפון קרית מוצקין ממוקם בעיר קרית מוצקין, ישראל. החנות ממוקמת במרכז העיר, בסמוך לאזור הקניות הראשי. החנות נגישה בקלות באמצעות תחבורה ציבורית, ויש שפע של חניה זמינה.

שעות פעילות

קעקועים טלפון קרית מוצקין פתוח שבעה ימים בשבוע, בין השעות 10:00-20:00. החנות סגורה בחגים יהודיים.

ברים לקעקועים קרית מוצקין מחירי טלפון

קעקועים טלפון קרית מוצקין מציעה מחירים תחרותיים עבור שירותיה. החנות מציעה מגוון חבילות, כולל קעקועים מותאמים אישית, פירסינג בגוף ואיפור קבוע. החנות מציעה גם הנחות עבור מספר שירותים.

ברים לקעקועים קרית מוצקין ביקורות טלפון

קעקועים טלפון קרית מוצקין זכה לביקורות חיוביות מלקוחותיו. הלקוחות שיבחו את החנות על עבודתה האיכותית והצוות הידידותי. הלקוחות שיבחו את החנות גם על המחירים התחרותיים ועל מגוון השירותים הרחב. ברים לקעקועים קרית מוצקין טלפון הוא אופציה מצוינת למי שמחפש מכון קעקועים איכותי בעיר קרית מוצקין. החנות מציעה מגוון רחב של שירותים, לרבות קעקועים מותאמים אישית, פירסינג בגוף ואיפור קבוע. החנות בבעלות ומופעלת על ידי אמני קעקועים מנוסים העוסקים בעסק למעלה מ-10 שנים. החנות ידועה בעבודתה האיכותית ובצוות הידידותי שלה. החנות מציעה גם מחירים תחרותיים עבור שירותיה והנחות עבור מספר שירותים. הלקוחות שיבחו את החנות על עבודתה האיכותית והצוות הידידותי. אם אתם מחפשים מכון קעקועים איכותי בעיר קרית מוצקין, טאטו ברים קרית מוצקין טלפון היא אופציה מצוינת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן