תרופות סבתא » מידע מקצועי » קעקועים: כל מה שאתה צריך לדעת לפני שמתחילים לדיו
2023-07-03 09:59:00+02:00

קעקועים: כל מה שאתה צריך לדעת לפני שמתחילים לדיו

סוגי קעקועים

קעקועים הם דרך פופולרית לבטא את עצמך ולהראות את האישיות שלך. בין אם מדובר בעיצוב קטן או ביצירה גדולה ומורכבת, קעקועים הם דרך מצוינת להצהיר. לפני שאתה מקבל בדיו, חשוב להכיר את סוגי הקעקועים השונים וכיצד לטפל בהם.

קעקועים מסורתיים

קעקועים מסורתיים הם סוג הקעקוע הנפוץ ביותר. עיצובים אלה הם בדרך כלל נועזים וכוללים צבעים בהירים. קעקועים מסורתיים כוללים לעתים קרובות תמונות איקוניות כגון גולגלות, לבבות, ורדים. הם נעשים בדרך כלל בסגנון "אולד סקול", המתאפיין בקווי מתאר עבים ובצבעים מרהיבים.

Blackwork קעקועים

קעקועים שחורים הם סוג של קעקוע שמשתמש רק בדיו שחור. קעקועים אלה נעשים בדרך כלל בסגנון שבטי או גיאומטרי וכוללים קווים וצורות נועזים. קעקועים שחורים הם נהדרים למי שרוצה משהו עדין, אך עדיין מוציא הצהרה.

קעקועים מציאותיים

קעקועים ריאליסטיים הם סוג של קעקוע שנראה כמו צילום. קעקועים אלה כוללים בדרך כלל תמונות דמויות חיים של אנשים, חיות או נופים. קעקועים ריאליסטיים הם מאוד מפורטים ודורשים אמן מיומן כדי ליצור.

איך לטפל בקעקוע שלך

לאחר שהחלטתם על קעקוע, חשוב לטפל בו כמו שצריך. טיפול נכון בקעקוע יעזור להבטיח שהקעקוע שלך ייראה נהדר במשך שנים רבות.

ניקוי

חשוב לשמור על קעקוע נקי כדי למנוע זיהום. שטפו את הקעקוע במים חמים וסבון עדין. יבש בעדינות את האזור במגבת נקייה.

לחות

חשוב לשמור על לחות הקעקוע שלך כדי שהוא ייראה במיטבו. השתמש בקרם לחות על בסיס מים נטול ריח כדי לשמור על לחות האזור.

מגן

חשוב להגן על הקעקוע שלך מפני השמש. השתמש בקרם הגנה עם מקדם הגנה מינימלי של 30 כשאתה בחוץ כדי למנוע דהייה.

איפה אפשר לעשות קעקוע

כשזה מגיע לקעקוע, חשוב לבחור את האמן והסטודיו הנכונים. חפשו אמן מנוסה בעל רישיון ובעל מוניטין טוב. חקרו את הסטודיו וודאו שהוא נקי ובטוח. לרוב הסטודיו לקעקועים יש חיוב מינימלי של כ-300 ש"ח. עלות הקעקוע תהיה תלויה בגודל, במורכבות ובמיקום העיצוב. חשוב לדון בעלות הקעקוע עם האמן לפני שמתחילים. לעשות קעקוע היא החלטה גדולה. ודא שאתה עורך את המחקר שלך ובחר את האמן והסטודיו הנכונים לפני שאתה מקבל דיו. עם טיפול נאות, הקעקוע שלך יחזיק מעמד במשך שנים רבות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן