תרופות סבתא » מידע מקצועי » קעקועים להרס: מה שאתה צריך לדעת
2023-07-04 01:10:00+02:00

קעקועים להרס: מה שאתה צריך לדעת

מה זה הרס קעקועים?

הרס קעקוע הוא תהליך של הסרת קעקוע, או באמצעות הסרת לייזר או שיטה אחרת. זהו תהליך שהופך יותר ויותר פופולרי מכיוון שאנשים רוצים להסיר קעקועים שהם מתחרטים עליהם או שכבר אינם מייצגים את מי שהם. הרס קעקוע יכול להיות תהליך מסוכן, עם זאת, וחשוב להבין את הסיכונים לפני שאתה מחליט לעבור את זה.

הסיכונים של הרס קעקועים

הסיכון הנפוץ ביותר הקשור להרס קעקוע הוא צלקות. בהתאם לשיטה המשמשת להסרת הקעקוע, קיים סיכון להצטלקות קבועה. זה נכון במיוחד עם הסרת לייזר, שעלול לגרום לשינוי צבע קבוע של העור. בנוסף, תהליך הרס הקעקוע יכול להיות כואב ועשוי לדרוש טיפולים מרובים כדי להשיג את התוצאה הרצויה. סיכון נוסף להרס קעקוע הוא זיהום. אם הקעקוע אינו מוסר כהלכה, קיים סיכון לזיהום. הדבר נכון במיוחד אם האדם שמבצע את הרס הקעקוע אינו מאומן כראוי או אם הציוד אינו סטרילי. בנוסף, הסיכון לזיהום עולה אם האדם שעובר את הרס הקעקוע לא יטפל כראוי בעצמו לאחר מכן.

כיצד להימנע מסיכונים להרס קעקועים

הדרך הטובה ביותר להימנע מהסיכונים הכרוכים בהרס קעקועים היא לוודא שאתה עובד עם איש מקצוע מוסמך ומנוסה. בחרו באיש מקצוע שיש לו ניסיון בהשמדת קעקועים וודאו שהוא משתמש בציוד סטרילי ומקפיד על כל פרוטוקולי הבטיחות. בנוסף, הקפד לעקוב אחר כל הוראות הטיפול לאחר כדי להפחית את הסיכון לזיהום.

העלות של השמדת קעקועים בישראל

עלות השמדת הקעקועים בישראל משתנה בהתאם לגודלו ומורכבותו של הקעקוע וכן לשיטת הסרתו. ככלל, הסרת לייזר היא האפשרות היקרה ביותר, כאשר המחירים נעים בין 500 ל-2,000 ש"ח ומעלה. שיטות אחרות כמו דרמבריזציה ופילינג כימי יכולות לעלות בין 300 ל-1,500 שקל.

סיכום

קעקועים יכולים להיות דרך מצוינת לבטא את עצמך ולהראות את האישיות שלך, אבל הם יכולים גם להיות כוח הרסני אם לא עושים את זה נכון. חשוב להבין את הסיכונים הכרוכים בהרס קעקועים ולוודא שאתה עובד עם איש מקצוע מוסמך ומנוסה. בנוסף, הקפד לעקוב אחר כל הוראות הטיפול לאחר כדי להפחית את הסיכון לזיהום. למידע נוסף על הרס קעקועים, צפה בסרטון זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן