תרופות סבתא » מדריך משמעות קעקוע » סוגים שונים של קעקועי כתף עם משמעות
קעקועים לכתף עם משמעות

סוגים שונים של קעקועי כתף עם משמעות

המשמעות של קעקועים בכתף הייתה נושא לוויכוח במשך מאות שנים. יש המאמינים שקעקועים בכתפיים הם סוג של ביטוי עצמי ואומנות, בעוד שאחרים רואים בהם רק עוד צורה של שינוי גוף.

לפי המאמר, המשמעות מאחורי קעקועים בכתף היא בעיקרה אישית וסובייקטיבית. המאמר מביא כמה דוגמאות למשמעויות פופולריות לסוגים שונים של קעקועים על הכתפיים: לוחם, כוח, הגנה ותמיכה.

סגנונות קעקועים רבים נראים פנטסטיים על הכתף. הנה כמה עיצובי קעקועים שאולי כדאי לחשוב עליהם:

קעקועים מעוגלים

קעקועים עגולים נראים פנטסטיים בגלל איך מפרק הכתף מעוצב כמו כדור. עבור גברים שנהנים להתאמן, הקעקוע נראה דק ומוגדר עדין בשל ההגדרה השרירית באזור זה.

קעקועים שבטיים

קבוצות ילידים כמו המאורים נמשכו זמן רב לקעקועים שבטיים כסוג של אמנות גוף. הקווים החזקים והכהים הללו, המייצגים כוח ורוח של לוחם, יכולים להיות מפורטים ביותר.

קעקועים של גולגולת

קעקוע גולגולת נראה פנטסטי על הכתף. כובע הגולגולת יושב בנוחות על מפרק הכתף, והחלק הנותר של הגולגולת מונח על הזרוע.

דפוסי מנדלה

עיצוב קעקוע נוסף שנראה מדהים על הכתף הוא זה. מנדלה היא סנסקריט עבור “מעגל”, ולדוגמאות שנוצרו על ידי המעגלים הללו יש משמעות משמעותית. ניתן לעצב מנדלות לפרחים על ידי שימוש בצבעים חיים כדי להבליט אותן.

קעקועים של פרחים

חלופה נחמדה היא תמיד לקבל קעקוע פרחוני. אתה יכול אפילו ליצור דפוס פרחוני מעגלי אם ראש הפרח משלים את המפרק הכדורי של הכתף.

כנפי מלאך

גם גברים וגם נשים נראים טוב יותר עם המבטאים המקסימים האלה שמזכירים לנו את הרצון שלנו להמריא. ניתן לצייר כנפיים בדיו שחור או בצבעים מרהיבים, מקופלים או מוגדלים מעט.

שריון קעקועים

זה יכול לייצג את החוזק הפנימי שלך או שזה יכול להיות רק משהו שאתה חושב שנראה טוב. שריון גלדיאטור עשוי לייצג את המאבק שלך כשאתה מעורב בלחימה. קעקועים שריון יכולים לנוע בין שריון מימי הביניים לתלבושת של דמות הפנטזיה האהובה עליך.

קעקועים תלת מימדיים

אולי אתה רוצה שיופיעו על הכתף עכביש במראה תלת מימד או פנים של מישהו מיוחד. אתה יכול גם לרכוש קעקועים שנראים כמתפוצצים או בולטים מבשרך. אתה יכול להשיג קעקוע פוטוריאליסטי טוב, אך וודא שהאמן מיומן.

קעקועים לכתף לאישה

קעקוע בכתף יכול להיות הצהרה נועזת והצהרה אישית, כמו זו שאישה עושה כשהיא בוחרת לקבל אחד.

כיום, קעקועים הם יותר מסתם אמנות גוף. הם גם מסרים רבי עוצמה של ביטוי עצמי וזהות. נשים אינן יוצאות דופן למגמה זו ונשים רבות בוחרות לעשות קעקועים על כתפיהן כדרך לבטא את הסגנון או הערכים האישיים שלהן.

קעקועי כתפיים לנשים הפכו פופולריים בשנים האחרונות בגלל העלייה בפופולריות של קעקועים באופן כללי. בנוסף, זו דרך קלה לנשים לבטא את עצמן מבלי לעבור את הכאב של קעקוע שרוול מלא.

להלן כמה מקעקוע הכתף הפופולרי ביותר לנשים.

קעקוע כתף חמניות

קעקוע חמניות נראה מדהים על כל חלק של הגוף. לכן זה מתאים בצורה מושלמת על כתף האישה. חמניות הן סמל מרומם מאוד שמשתמשים בו בכל העולם. חמניות יכולות לייצג כל דבר מ”נאמנות”, “הערצה” או “חזקה וחיובית”, בהתאם לתרבות.

קעקוע ורדים על כתף

הבחירה העליונה של נשים לכתף היא זר פרחים. זה מדגים את אהבתו של הלובש לטבע ואת הרצון לגלם את זה כחלק מזהותו. כאשר ורד הוא הפרח, ברור שהאדם העונד אותו הוא רומנטי, מאוהב, אוהב, דואג או אוהב פרחים.

קעקוע כתף פרח לוטוס

בתרבויות רבות, פרח יקר מפז זה נתפס כייצוג של תמימות, לידה מחדש והתחדשות עצמית. בנוסף, הוא מהווה סמל נהדר להארה. לנתיבי המים המזוהמים ביותר יש שורשים. עם זאת, הוא מתפתח לפרח המהמם ביותר.

קעקוע כתף פרחוני יפה

הקעקוע הפרחוני הוורוד והירוק המקסים שנמצא ישירות מעל הכתף מהמם. יש לו מראה ממש חושני ונשי. העלים והפרחים קטנטנים ועדינים כאחד.

Linework קעקוע כתף פרחוני

קעקועים שחורים ואפורים הם מדהימים כי הלובש יכול לבחור להוסיף את הצבע מאוחר יותר אם יבחר בכך.

פרפר ורוד על פרחים קעקוע כתף

הפרפר הוורוד המתנוסס מעל הפרחים המקסימים הוא סצנה היישר מתוך הרגעים היפים ביותר בחצר האחורית. פרפרים הם ייצוג של חידה וחיים. הם מייצגים התחדשות רוחנית, טרנספורמציה ותקווה.

קעקוע כתף שבטי

בתרבויות עתיקות ועכשוויות כאחד יש לעתים קרובות עיצובי קעקועים שבטיים. הכתפיים הן הבחירה העליונה עבור המיקום של קעקועים אלה אצל גברים ונשים כאחד.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן