תרופות סבתא » מדריך משמעות קעקוע » מדהים קעקועים מגניבים עם משמעות
קעקועים מגניבים עם משמעות

מדהים קעקועים מגניבים עם משמעות

קעקועים הם דרך לאנשים לבטא את עצמם ואת תחומי העניין שלהם. הם צורה של ביטוי עצמי שניתן לראות כהרחבה של האישיות.

יש כמה קעקועים מגניבים שיש מאחוריהם צורה כלשהי של משמעות עמוקה. קעקועים אלה יכולים להיראות כתזכורת או סמל של הערכה למשהו בחייך, או שאיפה לעתיד.

חשוב לציין שלקעקועים מגניבים עם משמעות לא תמיד יש את אותה משמעות עבור אנשים שונים, וזה תלוי בך להחליט מה המשמעות של הקעקוע שלך.

להלן כמה קעקועים מדהימים באמצעות סמלים דמיוניים:

קעקוע מנדלה

מתייחס להרמוניה של המוח והרוח של האדם. לא רק קעקוע אמנות מנדלה הוא מדהים בצורתו, אלא יש לו גם מסר בעל משמעות עמוקה שבהחלט צריך לתת את הדעת עליו ברצינות.

קעקוע ינשוף

המשמעות של קעקוע הינשוף היא לא רק מיוחדת אלא גם עמוקה. הוא רומז לאור המאיר נסיבות קודרות ומאתגרות.

קעקוע של פניקס

חובבי קעקועים רבים מעדיפים את קעקוע הפניקס מכיוון שהוא מייצג לידה, מוות, לידה מחדש, והרעיון לקום מהאפר.

לוכד החלומות

קעקועים של לוכד חלומות הם גדולים, מדהימים ומשמעותיים. העיצובים המדהימים הללו מתאימים להפליא לגברים ולנשים, מה שמסביר מדוע הפופולריות שלהם בקרב לובשי קעקועים עלתה. המטרה של לוכד החלומות היא למנוע ממך סיוטים לא נעימים על ידי תפיסת כולם.

הקלטי

מכיוון שבדרך כלל יש להם אסתטיקה ייחודית ומורכבת, קעקועים קלטיים נחשבו מזמן לכמה מעיצובי הקעקועים היפים ביותר שיש.

הפיה

קעקועים של פיות הם פנטסטיים כי הם נראים יפים לא משנה איך נראה העיצוב הסופי והם מאפשרים ללובש את היצירתיות שלהם. אתה בהחלט לא יכול להשתבש עם רעיון הקעקוע הנפלא הזה כי אפילו קעקוע פיות בשחור טהור נראה פנטסטי על העור. יש הרבה משמעויות נפלאות הקשורות לפיות, אבל רוב האנשים מעדיפים את הפרשנות של “צעירות לנצח”.

הכנפיים

קעקועים עם כנפיים מגניבים כמעט אוטומטית. לא משנה למה קעקעו את הכנפיים או מה זה מייצג, אתה יכול לסמוך על קבלת המון מחמאות. כדי לתת לעצמך מראה מלאכי, אתה יכול לקעקע כנפיים על הגב. אתה יכול גם לקבל כנפיים “תמונת מראה” מקועקעת על פרקי הידיים שלך. קעקועים אלה עשויים לסמל הגנה מפני כוחות רשע או שיש להם השלכות רוחניות סמליות.

מחירי קעקועים

עלות הקעקוע תלויה לעתים קרובות בכמה זמן לוקח להשלמתו. קעקוע קל שלוקח חצי שעה להשלמתו עולה בין 200 ל-300 ש”ח. מחירי קעקועים מורכבים יותר שאורכים שעתיים ויותר נעים בין 600 ל-1,200 שקל.

בישראל, פסיכו-טאטו בדיזנגוף סנטר בתל אביב, סטודיו רז באילת וביזארט בירושלים הם המקום שבו נוצרים רוב הקעקועים. פנטגרם בתוך התחנה המרכזית החדשה של תל אביב ורפי מולינו קעקועים בנהריה הם שני מכוני קעקועים אהובים נוספים.

קעקוע עם משמעות של כוח

קעקועים הם סמל של כוח וזהות אישיים. הם יכולים להיות תזכורת לזיכרונות נהדרים, ביטוי של אהבה, או פשוט דרך לבטא את עצמך.

הנה כמה רעיונות שונים לקעקוע כוח שבחרנו עבורך.

הקעקוע של אמונה

המסר המרכזי של הקעקוע הזה הוא “תאמין בעצמך”, אחת המנטרות הידועות ביותר אי פעם. הקעקוע עצמו הוא סמל רב עוצמה של נחישות, אופטימיות ודחף. הקעקוע כולו הוא כתיבה גדולה ונועזת, מה שהופך אותו לבלוט.

קעקועים עם ביטויים

אנשים מסוימים עשויים להעדיף רמזים גלויים יותר כדי להתמיד מול מצוקה. ביטויים נפוצים הם מקום מצוין להתחיל בו עבור אנשים שמחפשים רעיונות לקעקועים לכוח. תזכורת נועזת להתמודד עם היום באומץ כתובה בדיו על החלק החיצוני של האמה שלה: “פחד הוא לא אופציה”.

פרח לוטוס

פריחת הלוטוס היא סימן להתעוררות ולידה מחדש בדתות המזרח. מכיוון שפרחי לוטוס גדלים בבוץ סמיך, אנשים רבים בוחרים בהם כעיצובי קעקועים כדי לייצג כיצד הם כבשו את המצוקה וכדי לשמש תזכורת מתמדת שהם מסוגלים לכל דבר.

פַּרְפַּר

קעקועים של פרפרים משמשים לעתים קרובות כדי לייצג יופי ושינוי. המסע מזחל לפרפר הוא מחריד, בדומה לשינוי שמתרחש כשאתה עובר תקופה קשה בחייך. בעוד ששינוי הוא מבולגן, הוא גם הופך אותנו לחזקים יותר ומושכים יותר, וזה משהו שקעקוע הפרפר עשוי לשמש לו כתזכורת.

סרט ירוק

הסמל האוניברסלי לבריאות הנפש הוא סרט ירוק.

נְקוּדָה וּפְסִיק

פרויקט Semicolon, ארגון ללא מטרות רווח המוקדש למניעת התאבדות, שימש השראה לעיצוב קעקועים של נקודה-פסיק. כאשר סופר מחליט לא להשלים משפט, הוא משתמש בנקודה-פסיק, וקעקועים של נקודה-פסיק משמשים כדי להזכיר לאנשים שהסיפורים שלהם לא נגמרו. נקודה-פסיק בא להצביע על חרדה כמו גם מודעות לבעיות נפשיות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן