תרופות סבתא » מידע מקצועי » קעקועים משירים – קבלו השראה ממוזיקה
2023-08-04 14:53:00+02:00

קעקועים משירים – קבלו השראה ממוזיקה

מהם קעקועים משירים?

קעקועים משירים הם דרך מצוינת להראות את אהבתך לאמן או לשיר מסוים. בין אם זה מילים פשוטות או דיוקן מלא של האמן, קעקועים משירים יכולים להיות דרך מצוינת להביע את ההערצה שלך מהמוזיקה שאתה אוהב. לא רק שהקעקועים האלה נראים נהדר, אלא שהם גם משמשים כתזכורת למוזיקה שאתה אוהב ולזיכרונות שמגיעים איתה.

קעקועים פופולריים משירים

הקעקועים הפופולריים ביותר משירים הם בדרך כלל מילים מהשיר, אך ישנם גם סוגים אחרים של קעקועים בהשראת המוזיקה. כמה קעקועים פופולריים כוללים את שם האמן, עטיפת האלבום, הלוגו של הלהקה ואפילו את שם השיר.

מילים קעקועים

קעקועים של מילים הם כנראה הסוג הפופולרי ביותר של קעקועים משירים. לעתים קרובות אנשים מקבלים מילים מהשירים האהובים עליהם מקועקעים על גופם כתזכורת לשיר ולזיכרונות הנלווים אליו. כמה קעקועים פופולריים של מילים כוללים את "Don't Stop Believin'" מאת Journey, "We Will Rock You" מאת קווין, ו-"The Best Is Yet to Come" מאת פרנק סינטרה.

קעקועים של עטיפת אלבום

קעקועים של עטיפת האלבום הם דרך מצוינת להראות את האהבה שלך לאמן מסוים. לעתים קרובות אנשים מקבלים את עטיפת האלבום של האמן האהוב עליהם מקועקעת על גופם כתזכורת למוזיקה שהם אוהבים ולזיכרונות הנלווים אליה. כמה קעקועים פופולריים של עטיפת האלבום כוללים את "הצד האפל של הירח" מאת פינק פלויד, "מותחן" מאת מייקל ג'קסון ו-"The Wall" מאת פינק פלויד.

קעקועים לוגו

קעקועי לוגו הם דרך מצוינת להראות את תמיכתך באמן או להקה מסוימת. לעתים קרובות אנשים מקבלים את הלוגו של האמן או הלהקה האהובים עליהם מקועקע על גופם כתזכורת למוזיקה שהם אוהבים ולזיכרונות שמגיעים איתה. כמה קעקועי לוגו פופולריים כוללים את הלוגו של "הביטלס", לוגו "AC/DC" ולוגו "Guns N' Roses".

כותרת קעקועים

קעקועים של כותרת הם דרך מצוינת להראות את האהבה שלך לשיר מסוים. לעתים קרובות אנשים מקבלים את השם של השיר האהוב עליהם מקועקע על גופם כתזכורת למוזיקה שהם אוהבים ולזיכרונות הנלווים אליה. כמה קעקועים של כותרת פופולרית כוללים את "רפסודיה בוהמית" מאת קווין, "מדרגות לגן עדן" מאת לד זפלין ו-"Smells Like Teen Spirit" מאת נירוונה.

קעקוע משיר

אם אתה חושב לעשות קעקוע משיר, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. ראשית, עליך לוודא שהטקסטים שאתה בוחר משמעותיים עבורך ושתהיו מרוצים מהם במשך שנים רבות. כדאי לקחת בחשבון גם את גודל הקעקוע ואת מיקום הקעקוע, כמו גם את עלות הקעקוע. מחירי הקעקועים משתנים בהתאם לגודל ומורכבות העיצוב, אך רוב הקעקועים משירים עולים בין ₪500-₪2,000.

שירים פופולריים עם השראת קעקועים

אם אתה מחפש קצת השראה לקעקוע שלך משיר, הנה כמה מהשירים הפופולריים ביותר שאנשים השתמשו בהם לקעקועים שלהם:

  • "היי ג'וד" מאת הביטלס
  • "Sweet Child O' Mine" מאת Guns N' Roses
  • "מדרגות לגן עדן" מאת לד זפלין
  • "רפסודיה בוהמית" מאת קווין
  • "Smells Like Teen Spirit" מאת נירוונה
  • "אל תפסיק להאמין" מאת Journey
  • "הטוב ביותר עוד לפנינו" מאת פרנק סינטרה

סיכום

קעקועים משירים הם דרך מצוינת להראות את אהבתך לאמן או לשיר מסוים. בין אם זה מילים פשוטות או דיוקן מלא של האמן, קעקועים משירים יכולים להיות דרך מצוינת להביע את ההערצה שלך מהמוזיקה שאתה אוהב. לא רק שהקעקועים האלה נראים נהדר, אלא שהם גם משמשים כתזכורת למוזיקה שאתה אוהב ולזיכרונות שמגיעים איתה. אם אתה מחפש קצת השראה לקעקוע שלך משיר, בדוק כמה מהשירים הפופולריים המפורטים למעלה וקבל השראה! בדוק כמה מהסרטונים הטובים ביותר על קעקועים משירים ב-YouTube

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן