תרופות סבתא » מדריך משמעות קעקוע » למעלה קעקועים נדירים עם משמעות
קעקועים נדירים עם משמעות

למעלה קעקועים נדירים עם משמעות

קעקועים הפכו לדרך פופולרית לבטא את האישיות והזהות של האדם. המשמעות מאחורי הקעקועים משתנה לעתים קרובות בהתאם לאדם שקעקע את עצמו.

קעקועים נדירים עם משמעות הם כאלה שהם ייחודיים או ספציפיים באופיים או שיש מאחוריהם סיפור. לקעקועים אלה יש לעתים קרובות קשר רגשי לאדם שיש לו אותם או ליקיריהם, מה שהופך אותם למשמעותיים עוד יותר.

הנה כמה קעקועים ייחודיים ולא שכיחים:

קעקועים של מלאך

מלאכים נטועים היטב במסורת הנוצרית מכיוון שהם שליחיו של אלוהים. זו בדיוק הסיבה שאנשים רבים מעריצים לעשות קעקועים של מלאך. עם זאת, הם גם קשורים לשלום ואהבה. המשמעות של קעקוע מלאך עשויה להשתנות. זה עשוי לייצג את קרבתך לאלוהים או את עומק נשמתך. קבוצה של כנפי מלאך מרומזת עשויה לרמוז גם לנפילה מהחסד או להתנגשות עם האמונה הדתית של האדם עצמו.

קעקועים של אטום

לפצצת האטום אולי היה קשר חזק עם עיצוב קעקוע אטומי, אבל זה כבר לא המקרה. קעקועים אטומיים כאלה עשויים להיות בעלי משמעות רבה עבור אלה שמעריכים מדע וקידמה. זה מתאים לתפיסת העולם שלהם ולחיפוש אחר האמת עבורם. בנוסף, גרעין עם חלקיקים תת-אטומיים מסתחררים סביבו עשוי לייצג עצמאות וחופש אינדיבידואליים.

ברקוד קעקועים

המונח “ברקוד” מציין כעת התנגדות לסטטוס קוו. זה קשור לפרטיות האישית והוא האנטיתזה להתייחסות אליו כמו למוצר.

קעקועים של צ’ה גווארה

לצ’ה גווארה יש השלכות ממש עמוקות. הוא מילא תפקיד מכריע במהפכה הקובנית כמהפכן מרקסיסטי דרום אמריקאי. הוא תומך בשחרור מדיכוי, מרד וחופש.

קעקועים של פרה

למרות שהשור עשוי להיות סמלי יותר לרוח הגברית, אמהות בכל מקום יאהבו קעקוע של פרה. הפרה היא סמל של פוריות, רוך ורוח צפונית. בנוסף, הפרה נערצה זה מכבר כחיה קדושה במדינות כמו הודו והייתה משמעותית לתרבויות אנושיות פרהיסטוריות רבות.

קעקועים של עורב

לעתים קרובות חושבים שעורבים הם סימן למזל רע, אבל במזרח הדברים שונים. הם נחשבים חכמים, חכמים ואכפתיים. הם גם נתפסו בעיני האינדיאנים כשליחים ויועצים חכמים.

קעקועים של יהלום

גברים ונשים כאחד מקבלים לעתים קרובות את קעקוע היהלום, שיש לו משמעויות רבות ושונות. זה עובד היטב עבור קעקועים קטנים וגדולים כאחד, והוא משמש לעתים קרובות בפריטים דקורטיביים. יהלום נוצץ מסמל ליטוש יהלום משלך ולהיות מי שבאמת נועדת להיות אם יש לך אמונה בכוח שלך.

קעקועים של תלתן ארבעה עלים

באירלנד, התלתן הלבן הוא מחזה נפוץ. לרוב הצמחים יש שלושה עלים, אך לאחד מתוך עשרת אלפים יש ארבעה עלים נדירים יותר. למרות שזו מוטציה תורשתית, היא מביאה מזל גם לאירים. זה גם מעיד לנו על מזל טוב. הם טוענים שמציאת תלתן בעל ארבעה עלים יביא לך מזל לשארית היום. המשמעות של קעקוע תלתן ארבעת העלים אינה מוגבלת למזל ועושר, כמובן.

קעקועים של פוקס

עבור אנשים ותרבויות שונות, לשועל יש משמעויות מגוונות. זה יכול להפגין תכונות ערמומיות ומקסימות בשנייה אחת, ואז להפוך לאלים. זהו טורף שנמנע ממגע אנושי ומתגנב מסביב. בנוסף, זה קעקוע אהוב מאוד בקרב נשים. השועל הוא לא רק מקסים וערמומי. זה גם מייצג את המיניות הנשית. למשל, לאינארי, אלת הפוריות של יפן, יש את היכולת להפוך לשועל. השועל הוא ייצוג של תחבולה, ערמומיות ותחבולות בתרבות הנורדית.

קעקועים של יונק הדבש

יונק דבש מת שנישא בכיס זעיר ונלבש סביב הצוואר נחשב לאות מלכות וסמכות על ידי האצטקים. הם גם חשבו כי יונקי הדבש הם הצורה החדשה של הלוחמים האצטקים. ללא ספק, יונק הדבש הוא קעקוע אהוב מאוד, במיוחד בקרב נשים. לא משנה כמה אתה קרוב ליצור הקטן והזריז הזה, הצורה והצבעים החינניים עדיין יכולים למשוך את תשומת הלב.

קעקועים יפים

ההיסטוריה של קעקועים היא לא משהו שאנחנו יכולים למצוא בקלות באינטרנט, אבל יש כמה עובדות מעניינות על קעקועים שכדאי לדעת עליהם לפני שעושים קעקוע משלך.

אנשים רבים מקבלים את הקעקוע הראשון שלהם כסמל לחייהם החדשים. לעתים קרובות זה נחשב לטקס חניכה לבגרות או לבגרות עצמה. עם זאת, זה לא נדיר שאנשים מקבלים את הקעקוע הראשון שלהם כסמל למשהו שאכפת להם ממנו כמו אהבה או ידידות.

קעקועים נתפסים גם כאביזר אופנתי שניתן לשלב בכל אאוטפיט. נשים לפעמים מעטרות את הקעקועים שלהן בתכשיטים או אביזרים כדי ליצור מראה ייחודי.

אתה יכול לבדוק את הקישור הזה עבור רשימה של קעקועים יפים ומשמעותיים:

https://www.pinterest.ph/dtorres283/rare-tattoos

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן