תרופות סבתא » מידע מקצועי » קעקועים על גב היד – מה שאתה צריך לדעת
2023-07-06 07:34:00+02:00

קעקועים על גב היד – מה שאתה צריך לדעת

מה שאתה צריך לדעת לפני שמקבלים קעקוע על גב היד

קעקועים על גב היד יכולים להיות דרך ייחודית ומסוגננת לבטא את עצמך. אבל לפני שאתה מחליט לקבל דיו, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת. מהתהליך ועד לעלות וטיפול לאחר מכן, הנה מדריך לקעקוע על גב היד.

התהליך

התהליך של קעקוע על גב היד שלך הוא די פשוט. ראשית, תצטרך למצוא אמן קעקועים בעל מוניטין. שאל בסביבה להמלצות, והקפד להסתכל בתיק העבודות של האמן כדי לוודא שהסגנון שלו מתאים למה שאתה מחפש. לאחר שמצאתם את האמן המתאים, הגיע הזמן לקבוע תור. בפגישה, האמן שלך ידון בעיצוב שאתה רוצה ויוודא שזה משהו שנוח לו לעשות. הם גם ידונו במיקום ויספקו לכם סטנסיל של העיצוב. לאחר שתסכימו על הפרטים, האמן יתחיל בתהליך הקעקוע.

העלות

העלות של קעקוע על גב היד שלך תשתנה בהתאם לגודל ומורכבות העיצוב. ככלל, אתה יכול לצפות לשלם בין 400-700 ₪ עבור קעקוע קטן. עיצובים גדולים ומורכבים יותר עשויים לעלות יותר.

טִפּוּל עוֹקֵב

טיפול לאחר הוא חלק חשוב בתהליך הקעקוע. חיוני לעקוב אחר הוראות הטיפול לאחר האמן שלך כדי להבטיח שהקעקוע שלך ירפא כראוי. ככלל, כדאי לשמור על הקעקוע נקי ולחות, ולהימנע מחשיפתו לשמש או לשחייה למשך שבועיים לפחות.

היתרונות של קעקוע על גב היד

קעקוע על גב ידך יכול להיות דרך מצוינת לבטא את עצמך ולהשוויץ בסגנון שלך. זו גם דרך מצוינת להנציח רגע או אדם מיוחד בחייך. בנוסף, מכיוון שגב היד הוא אזור קטן יחסית, זה מקום מצוין להתחיל בו אם אתה חדש בתחום הקעקוע.

דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שעושים קעקוע על גב היד

לפני שעושים קעקוע על גב היד, יש כמה דברים שכדאי לשקול. ראשית, עליך לוודא שאתה מרגיש בנוח עם העיצוב והמיקום. כדאי גם לחשוב על ההשפעה הפוטנציאלית של זה על הקריירה או מערכות היחסים שלך. לבסוף, עליך לוודא שאתה מרגיש בנוח עם תהליך הטיפול לאחר מכן.

סיכום

קעקועים על גב היד יכולים להיות דרך מצוינת לבטא את עצמך ולהראות את הסגנון שלך. אבל לפני שאתה מחליט לקבל דיו, ודא שאתה מרגיש בנוח עם העיצוב, המיקום, העלות ותהליך הטיפול לאחר מכן. עם ההכנה הנכונה, אתה בטוח שתאהב את הקעקוע החדש שלך במשך שנים רבות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן