תרופות סבתא » מידע מקצועי » קעקועים אטרקטיביים ביותר עם משמעות לגברים
קעקועים עם משמעות לגבר

קעקועים אטרקטיביים ביותר עם משמעות לגברים

קעקועים הם סוג של אמנות גוף שצוברת פופולריות בקרב גברים. הפופולריות של קעקועים אינה מוגבלת רק לארה”ב אלא בכל רחבי העולם. בתרבויות מסוימות, קעקועים משמשים כדרך להראות את ההיסטוריה וההישגים של האדם בחיים.

ברוב המקרים, קעקועים עם משמעות לגברים נעשים על הזרוע, החזה או הגב. קעקועים אלה יכולים להיבחר על פי תחומי העניין, התחביבים או אפילו המקצוע של האדם.

עיצובי קעקועים לגברים כוללים:

קעקוע דרקון

קעקועי דרקון הם בחירה פופולרית עבור בחורים להדביק על גופם כי הם מייצגים אומץ, כוח וידע. יצורי אגדה אלה הופיעו במיתולוגיות מזרח אסיה ואירופיות כאחד ומציגים מגוון מאפיינים. הם מייצגים את יסודות האש או המים ויכולים להתפרש כמועילים או רעים.

קעקוע אריה

החיה המדהימה הזו נערצת וחוששת כטורף חזק ונחשבת לשליט ממלכת החיות. גם גברים המסורים למשפחתם עשויים למצוא אריות מושכים. הם אנשים גאים שכוחם והישרדותם תלויים במשפחה חזקה.

קעקוע נחש

קעקועים נחש הם אופציה מצוינת בגלל כמה הם מתאימים ואיך העיצוב עשוי להשתנות בהתאם לגודל ולצבע של הנחש. בנוסף להרבה פרשנויות עיצוביות שונות, נחשים עוברים טרנספורמציה ולידה מחדש כשהם נמסים.

קעקוע זאב

בעל החיים מאכלס בעיקר להקה, וכל חבר חיוני לבריאותו ולרווחתם של האחר. עיצוב קעקוע זה משמש כתזכורת לערך של קשרים משפחתיים ואת ההכרח לבלות עם יקיריהם.

קעקוע לב

ישנם עיצובים וחלופות רבות ושונות זמינות עבור קעקועי לב, אשר ידועים וידועים בכל מקום. יש לך אפשרות לבחור תמונה מציאותית או מופשטת. סימן הלב משמש לעתים קרובות לציון אהבה, אך הוא יכול גם לתאר אומץ או לזכור אדם אהוב שנפטר.

קעקוע חץ

קעקועי חץ הם אפשרות נפלאה לשמש תזכורת מתמדת לחיות את חייך בכיוון הנכון. למרות שהוא מזוהה לעתים קרובות עם התרבות האינדיאנית, שבה הוא משמש לציד מזון, קעקוע זה למעשה מייצג הגנה ללוחמים.

קעקוע שרוול לגבר

זה יכול להיות מאתגר לבחור את נושא השרוול שלך כאשר יש כל כך הרבה אפשרויות עיצוב ורעיונות זמינים.

להלן הסוגים השונים של קעקועים בשרוול:

חצי שרוול

המונח “חצי שרוול” מתייחס לשרוול קעקוע המכסה חצי מהזרוע שלך. מפרק כף היד ועד המרפק, זה נצפה לעתים קרובות, אבל זה יכול להתרחש גם מהמרפק עד הכתף. היתרון של קעקוע חצי שרוול הוא שבמיוחד עבור אנשים שעובדים במסגרות פורמליות או אירוח, ניתן להסתיר אותו בקלות בעת הצורך.

שרוול מלא

המונח “קעקוע עם שרוול מלא” מתייחס לקעקוע המשתרע משורש כף היד ועד לכתף. קעקועים אלה הם לרוב המרשימים ביותר שתתקלו בהם. השרוול המלא נראה מצוין עם סינגל וכמעט משמש כהצהרה אופנתית כי תמיד תרצה להשוויץ בו.

שרוול כפול

יש לך כבר שני קנבסים ריקים, אז אתה יכול להשתמש בהם כדי ליצור שני עיצובים נפרדים או דפוס ינג-ו-יאנג על כל שרוול קעקוע. אתה יכול אפילו להשתמש ביצירתיות שלך כדי ליצור דפוס שמתחבר כאשר זרועותיך שלובות.

שרוול מלאך

שרוול הקעקוע של המלאך משתמש בנושאים ובתמונות שהם כמעט זהים לאלה המשמשים בשרוול הקעקוע הדתי כדי לייצג תמימות וטוהר. מלאכים פזורים על פני הקנבסים של ציורי הרנסנס המפורסמים, ועכשיו שרוול הקעקוע שלך עשוי לעשות את אותו הדבר.

שרוול משפחתי

עיצובי קעקועים משפחתיים פופולריים כמעט כמו שרוולי קעקוע דתיים, אם לא יותר. איזו דרך טובה יותר לזכור מישהו מיוחד מאשר שהשם או הוויזה שלו יהיו בדיו לצמיתות על העור שלך?

איפה הכי כואב לעשות קעקוע

ישנם חלקים בגוף שיכאבו באופן משמעותי יותר מאחרים, כמו החלק החיצוני של הידיים או החלק האחורי של הירך, למשל.

צלעות

כלוב הצלעות מספק בד מדהים שאידיאלי עבור קעקועים של פריחת הדובדבן, ציפורים ועיצובים משוכללים אחרים, אבל יש לזה מחיר. העור הדק מעל הצלעות עלול להקשות על אנשים שעושים קעקועים כדי לסבול כאב.

מאחורי האוזן

העור דק ועדין סביב האוזן, מה שהופך את האזור הזה לרגיש יותר.

החלק העליון של כף הרגל

יש להדגיש את חוסר הנוחות של מיקום זה, למרות העובדה שאמני קעקועים רבים לא ינסו אפילו לקעקע את החלק העליון של כף הרגל עקב תוצאות ריפוי לא עקביות ומטה. כמו שאר המקומות שהוזכרו כאן, לכף הרגל יש פיזור דליל של שומן הגוף, כך שתרגישו את התהליך בצורה אינטנסיבית יותר שם.

חזה

קעקועים על החזה הם בחירה נפוצה. עם זאת, בהתאם לסובלנות שלך לכאב, לזמינות של אמן הקעקועים שלך, ולסבלנות שלך, הם עשויים לקחת שנים לסיום או שהם עשויים להיות חרוטים במיומנות בפגישה אחת.

קרסול

מכיוון שבעצם אין שם שום דבר מלבד עור על העצם, קעקועים בקרסול עלולים להיות לא נוחים, בין אם הם קטנים ואינם ניתנים לזיהוי או מתרחבים לאורך הרגל. למרות עד כמה הם עשויים להיראות, הקרסוליים נמצאים בין חלקי הגוף הרגישים ביותר לקעקועים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן