תרופות סבתא » מדריך משמעות קעקוע » הקעקועים הטובים ביותר עם משמעות לחיים בעברית
קעקועים עם משמעות לחיים בעברית

הקעקועים הטובים ביותר עם משמעות לחיים בעברית

קעקועים הם סוג של אמנות שהופכת יותר ויותר פופולרית. יש הרבה אנשים שרוצים לעשות קעקוע אבל לא יודעים מה לעשות.

יש אנשים המאמינים שלקעקועים יש כוחות קסומים, בעוד שאחרים חושבים שהם רק לקישוט. אין תשובה נכונה לשאלה זו והיא תלויה באמונות ובערכים האישיים של האדם. ניתן להשתמש בקעקועים בדרכים רבות ושונות, החל מהנצחת אירוע או אדם בחייך, להצגת האמונות או ההשתייכות הדתית שלך, או אפילו רק לבטא את עצמך באמצעות אמנות קעקוע.

אותיות עבריות בסיסיות ומשמעותן מפורטים להלן.

קעקוע עוגן עברי

אחד הקעקועים האהובים ביותר בעברית הוא העוגן, שהוא אופנה עכשווית של קעקועים. השלט נוצר בהשראת הפסוק בתנ”ך, “יש לנו תקווה זו כעוגן לנפש, מוצק ובטוח”.

קעקוע חמסה

החמסה נחשבת לתאר את ידה של מרים או את יד האלוהים. מאמינים שהוא מרחיק רוחות רעות ומביא שגשוג, בריאות ומזל טוב. תפילות עבריות קצרות או סמלים פרחוניים אחרים הם תוספות תכופות לחמסה.

קעקוע מנורה

החנוכייה שימשה לייצוג הדת היהודית. זהו נר בעל שבעה קנים עם ציפוי זהב. אומרים שמשה הניח אותו בקודש הנייד. בשל משמעותו הקדושה של השמן, הותר להשתמש רק בשמן הזית הטהור ביותר בהליך השריפה.

שלום עברי קעקוע

המילה העברית שלום, שפירושה “ברכה”, היא עוד עיצוב קעקוע אהוד. אתה יכול להראות לכל מי שאתה פוגש את החום והידידות שלך בדרך זו. הברכה הנפוצה מקבלת מהפך אופנתי כקעקוע.

קעקועים עם משמעות של חופש

דרך מצוינת להדגים לשאר העולם ששחררת את עצמך מהעבר שלך היא לעשות קעקוע חופש. זה אולי גם אומר שהתגברת על קושי וכעת אתה מסוגל ליהנות מהחיים.

חופש כתיבת קעקועים

לפעמים כתיבת המילה “חופש” בדיו קבוע על גופך היא הדרך היעילה ביותר להבהיר נקודה. הגופן הוא ההיבט החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון כשמדובר בקעקוע מסוג זה. הקריאות של הגופן לא צריכה לבוא על חשבון האטרקטיביות האסתטית שלו.

קעקועים על בלוני אוויר חם

בלוני אוויר חם מייצגים באופן מסורתי חופש. הם ירחפו לאט לאט מכיוון שבספרות הקלאסית, מסעות מסביב לעולם מקושרים אליהם.

דרך נוספת לפרש בלוני אוויר חם היא כרצון להשתחרר מדאגות, צער ופחדים. בלון ינתק את קשריו עם כדור הארץ וימריא יותר ויותר רחוק.

קעקועים של נשר קירח

עבור האמריקאים, קעקוע עיט קירח הוא מחווה נפוצה לכבוד עצמאותם. זוהי הציפור הלאומית של ארצות הברית ומזוהה לעתים קרובות עם חירות וחופש.

קעקוע של שרשרת שבורה

שרשרת שבורה היא סמל לשחרור וחופש. שלשלאות קשורות לעתים קרובות לכליאה, שעבוד ועבדות. ניתן לקשר את המוטיב הזה למהפכה הצרפתית, כאשר המורדים שברו את השלשלאות שכבלו עבדים ושבויים.

קעקוע של ציפור מעופפת

מבחינה היסטורית, השחרור נקשר לציפורים. הם יצורים ייחודיים שיש להם את היכולת ללכת, לשחות ולעוף, מה שהופך אותם לייצוג מפואר של חירות. הם מועמדים אידיאליים לקעקועים מכיוון שאין להם מגבלות פיזיות.

קעקועים עם משמעות של משפחה

גם גברים וגם נשים עושים קעקועים לזכר קרוביהם, ואנו נראה לך המון הצעות עיצוב פנטסטיות יחד עם השימושים המיועדים להם.

בואו נסתכל על כמה דוגמאות לעיצובים הקשורים למשפחה:

קעקועים של פיל

קעקועים של פיל מייצגים נאמנות, כוח, חמלה, אהבה ואיחוד.

קעקועים של פרפר

קעקועים של פרפר יכולים לייצג את הנשמה, הפוריות, האהבה, החופש והאושר. קעקוע זה מבטא את האמונה שהמשפחה שלך היא מקור האושר הכי גדול שלך ושאתם תהיו ביחד לנצח.

קעקועים באותיות משפחתיות

ישנן אמירות, מילים והצהרות רבות אחרות המתייחסות למשפחה.

קעקועים באותיות אחים

אתה יכול לעשות קעקוע שאומר “אחיות” או “אחים” כדי לייצג במפורש את האחים שלך במשפחה שלך וללבוש אותו בגאווה כמחווה למערכת היחסים שלך איתם.

קעקועים לתאריך יום הולדת

קעקוע תאריך המייצג את תאריך הלידה או הפטירה של בן משפחה עשוי לשמש להם תזכורת. תאריך זה מצויד בדיו ליד אייקון קעקוע אחר לאהבה משפחתית, כמו לב או סימן אינסוף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן